Sjokoladekaka Skrevet 9. mai 2008 #26 Skrevet 9. mai 2008 Du.. eg vaskar eit eller anna stort sett heile dagen, så eg tenker ikkje over om deg vaskar før eller etter alt du nemner;) Og om ein heile tida vaskar hendene for alt ein skal gjere eller har gjort, så er det ei tvangsliding:) Har ei venninnne som har sprit i bilen, så ho kan vaske seg etter å ha vore ute av bilen; det er tvangsliding! Immunforsvaret vårt er kjempebra, og vi er faktisk mindre sjuke enn mange andre eg kjenner. Det betyr vel at hygienen er OK? Eg gidd ikkje å leve opp til det "perfekte" ang dette.....
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. mai 2008 #27 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging JA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel NEI bretter klær NEI spiser JA ETTER: å ha vært ute med søppelet JA toalettbesøk JA bleieskift JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv JA
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2008 #28 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging JJA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel JA bretter klær JA spiser JA ETTER: å ha vært ute med søppelet JA toalettbesøk JA bleieskift JA, FØR OGSÅ dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv JA Men jeg vasker hendene altfor ofte! Ser ut som en stor kjøttkake på hendene til tider, og kan rett og slett vaske på meg sopp!!! Prøøøøver å kutte ne på vaskingen, men finner ingen "vask jeg kan kutte ut" =S Blir helt tussete av det, men er nesten som om det er tvangshandlign, for klarer ikke å la vær uansett hvor mye jeg vil. Gjør det uten å tenke over det.... Huff, hørtes jo sykt ut=S men slik er jeg!
Kaffemocca Skrevet 10. mai 2008 #29 Skrevet 10. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging-Ja tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel -Nei bretter klær-Nei spiser-Ja ETTER: å ha vært ute med søppelet-Ja toalettbesøk-Ja bleieskift-Ja dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv-Noen ganger
silia Skrevet 10. mai 2008 #30 Skrevet 10. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging: ja tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel : nei bretter klær:nei spiser: ja ETTER: å ha vært ute med søppelet: nei toalettbesøk:ja bleieskift:ja dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv: ja
Poteto Skrevet 10. mai 2008 #31 Skrevet 10. mai 2008 matlaging: ja tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel nei bretter klær nei spiser ja ETTER: å ha vært ute med søppelet JA toalettbesøk JA bleieskift JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv nei
mamamaren Skrevet 10. mai 2008 #32 Skrevet 10. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging Ja tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel noen ganger, sjelden bretter klær nei spiser noen ganger ETTER: å ha vært ute med søppelet alltid toalettbesøk alltid bleieskift alltid dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv noen ganger
Vrimle Skrevet 10. mai 2008 #33 Skrevet 10. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging: JA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel: JA bretter klær: NEI spiser: JA ETTER: å ha vært ute med søppelet: NEI toalettbesøk: JA bleieskift: JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv: JA
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #34 Skrevet 10. mai 2008 Svaret er JA på alle spørsmål!! (Og alle her vasker hendene sine på samme måte - vi er veldig lite syke alle sammen!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå