Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Driver en liten hygieneundersøkelse her. Kan dere svare ja eller nei på disse spørsmålene? Vasker dere hendene FØR: matlaging tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel bretter klær spiser ETTER: å ha vært ute med søppelet toalettbesøk bleieskift dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging JA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel NEI bretter klær NEI spiser JA ETTER: å ha vært ute med søppelet JA toalettbesøk JA bleieskift JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv JA + en hel del andre ganger.....
høstbarn:) Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Før: ja ja nei ja Etter: ja ja ja ja pluss en mengde andre ganger,- hver gang jeg føler at jeg har vært borti noe skittent, etc. Vasker meg masse! Og smører på krem etterpå.
☆Anonymia☆ Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 matlaging tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel nei bretter klær nei spiser ja ETTER: å ha vært ute med søppelet nei toalettbesøk ja bleieskift går i glemmeboka en del ganger,men vasker når jeg har skifta bæsjebleie. dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv nja.det spørs.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Kan dere svare ja eller nei på disse spørsmålene? Vasker dere hendene FØR: matlaging JA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel NEI bretter klær NEI spiser JA ETTER: å ha vært ute med søppelet NEI toalettbesøk JA bleieskift JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv JA
hit og dit Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging JA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel JA, til oppvask, NEI til klesvask (med mindre eg gjorde noko rett før som krevde håndvask etter) bretter klær NEI spiser JA ETTER: å ha vært ute med søppelet JA toalettbesøk JA bleieskift JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv JA
ditte&malusken&lillebror Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging: Ja tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel: ja før oppvaskmaskinen, nei før vaskemaskinen bretter klær: Nei spiser: Ja ETTER: å ha vært ute med søppelet: Ja toalettbesøk: Ja bleieskift: Ja dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv: Ja, stort sett (glemmer det innimellom hvis vi skynder oss veldig hjem av en eller annen grunn)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging JA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel JA bretter klær ( Kun hvis jeg er skitten å hendene, vasker dem ofte nok fra før) spiser JA ETTER: å ha vært ute med søppelet JA toalettbesøk JA bleieskift JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv JA ( har også antibac i veska, sånn på flaske)
mamma&urokråka Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 Vasker hende før matlaging og før jeg spiser hvis ikke jeg nettopp har lagt maten, som jeg da vasket hendene før jeg lagde Vasker hendene etter jeg har gått ut med søppel, toalettbesøk, bleieskift og bytur (det siste gjorde jeg ikke før jeg fikk en baby i huset... ush.. )
Monajenten Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging: JA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel: NEI bretter klær: NEI spiser: JA ETTER: å ha vært ute med søppelet: JA toalettbesøk: JA bleieskift: JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv: JA
FuriLaks Skrevet 9. mai 2008 #15 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging JA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel NEI bretter klær NEI spiser JA ETTER: å ha vært ute med søppelet JA toalettbesøk JA bleieskift JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv JA
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #17 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging: JA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel: JA til når jeg tar ut av oppvaskmaskinen. bretter klær: NEI vanlighvis ikke spiser: JA ETTER: å ha vært ute med søppelet: JA toalettbesøk: JA bleieskift: JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv: det kommer ann på hva jeg skal når jeg kommer inn. skal jeg da rett på kjøkkenet å lage mat så ja, men bare slenge meg på sofaen så nei vanlighvis ikke.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 9. mai 2008 #19 Skrevet 9. mai 2008 Driver en liten hygieneundersøkelse her. Kan dere svare ja eller nei på disse spørsmålene? Vasker dere hendene FØR: matlaging: Ja tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel: ja, som regel bretter klær: nei spiser: ja ETTER: å ha vært ute med søppelet: noen ganger toalettbesøk: JA bleieskift: JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv: ja
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #20 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging JA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel NEI bretter klær NEI spiser IKKE ALLTID... ETTER: å ha vært ute med søppelet JA toalettbesøk JA bleieskift JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv JA og mange flere ganger i løpet av en dag...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. mai 2008 #21 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging JA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel JA bretter klær NEI spiser JA ETTER: å ha vært ute med søppelet JA toalettbesøk JA bleieskift JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv JA
ifie Skrevet 9. mai 2008 #22 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging JA tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel NEI bretter klær NEI spiser JA ETTER: å ha vært ute med søppelet NEI toalettbesøk JA bleieskift JA dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv JA
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #23 Skrevet 9. mai 2008 Ja på de fleste, men ikke før jeg tar ut av vaskemaskin/tørketrommel eller bretter klær...
Little P & D Skrevet 9. mai 2008 #24 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging- Ja tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel- Nei bretter klær- Nei spiser- Ja ETTER: å ha vært ute med søppelet- Ja toalettbesøk- Ja bleieskift- Ja dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv- Ja
najs Skrevet 9. mai 2008 #25 Skrevet 9. mai 2008 Vasker dere hendene FØR: matlaging - Oftest tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel - nei bretter klær - nei spiser - ja, siden jeg alltid lager maten og da vasker jeg meg flere ggr ETTER: å ha vært ute med søppelet - nei, men ja hvis jeg tatt i annen en toppen på posen toalettbesøk - ja bleieskift - hvis det vært bæsj ihvertfall dere kommer inn etter å ha vært ute, bytur osv - blir ofte automatisk med dobesøk ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå