Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #26 Skrevet 9. mai 2008 spørs jo hvilken jobb det er snakk om.. hvis det er et yrke der poenget er å tiltrekke kunder,så betyr jo utseende noe;) men en kontorjobb derimot, er det jo ett fett hvordan man ser ut.
LinnisR83 Skrevet 9. mai 2008 #27 Skrevet 9. mai 2008 Fy faen! Er det mulig? Samme for meg om kassadama på kiwi veier 150kg og er 150cm eller om hun er 50kg og 160cm....Spiller da ingen rolle sålenge jeg får betalt. Og arbeidserfaring må man da ikke ha for å jobbe i butikk?! Jobbet i butikk fra jeg var 15 til 18 år. Hadde ingen erfaring før jeg begynte der, bortsett fra postmann og små strø jobber som ikke hadde noe med butikk og gjøre! Ring dagbladet!!! Dette er uakseptabelt!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #28 Skrevet 9. mai 2008 Og når begynte utseende å bety mer enn om man er hyggelig og blid, i en sånn jobb som HI har søkt på?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #29 Skrevet 9. mai 2008 Man kan ikke bli for stygg for kassa på kiwi....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #30 Skrevet 9. mai 2008 du sa det var kassa på Kiwi. Ble litt sjokka over det igrunn. Vi har hatt flere som er pene (og som viser at de vet det selv også) så og si alle har nå fått sparken, for de er ikke flinke i jobben sin. Det er en for tynn grunn til å la være å ansette noen, jeg er ikke billedskjønn selv. Ser igrunn ut som en fjortis i værste kvise alder om dagen (ekstra cyster i eggstokkene som gjør at kvisene kommer på en pærlesnor) men alikavel ble jeg idag spurt om jeg er interesert i en leder jobb. og jeg er bare en innleid vikar. Jeg hadde ikke villet jobbe i denne butikken om de hadde hatt slike sjefer som ikke ansatte folk pga utseende. Vil ikke tro det er ett veldig godt arbeidsmiljø der, desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå