Gå til innhold

Jøss - er det her alle er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp :-) det er akkurat sånn de er :-D ikke bare litt - men akkurat helt nøyaktig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha ha haha......ikke lett da:o)) (misunnelse kalles det:-D )

Glukemisk indeks......jeg ler godt av det. Vet du forresten den glukemiske indeksen for en liten sjokolade????? Ha ha ha ha ha

Skrevet

Jeg må ha sukker i latten:-) Søtt og godt. Og hjernen får seg et lite sukkerkick!

Skrevet

Hvor ble det av den anda fra Vestlandet, egentlig......

Skrevet

Den skal snart få leke i andedammen her den:-)

Kvakk kvakk:-)

Skrevet

Vestlandsanden og husverten hennes er på jobb i aften og sørger for at folk rundt om den ganske verden får lønningene sine prosessert og utbetalt når dem skal. :-) Folk i Asia blir sikkert like sure som alle andre om de ikke får sine grunker når de hadde forventet det.

Så anden og jeg er litt til og fra på DiB her i kveld.

Skrevet

For en travel and! Regner med at anda har fått dosen sin med kaffe i dag også:-)

Skrevet

Anden holder seg mest til te :-) Men jeg hadde et pinnsvin i stuen som var usedvanlig nask etter kaffe. Da føle jeg kjærlighet og felleskap i stuen :-) Endelig et vesen som jeg kunne relatere meg til.

Skrevet

Bare send litt lønn hitover om du vil!! Alle bidrag tas i mot med stor og inderlig takk.

Jeg fikk 147,- i "utbytte" fra Gjensidige i dag, men jeg lurer litt på om det egentlig er en ny og utspekulert form for salgstriks... "Send inn kontonummer og oppdaterte kundeopplysninger og kryss av for å motta e-post fra oss. Etfuckingcetera..."

Skrevet

Hahahahahahahahahaha...................jeg ler så jeg griner!!!!

Det formelig lyser kjærlighet og gjensidig tillit av det innlegget!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...