iznogood Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Men i allverden, da - alle bare tørket bort fra modne og ingen sa fra til meg.... Får jeg lov å være med likevel?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei på deg, så hyggelig å se deg:-) Vi fant en ny leke og tumleplass vi, så får vi håpe at vi kan være snille og greie og ha det gøy sammen her fremover:-) Velkommen velkommen:-) ...og du.......ta gjerne med anda di, for vi kan trenge en i dammen:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Vær velkommen. Selv synes jeg stemningen ble litt annerledes enn det jeg liker:o)) Men det er meg da.... Men her er det plass i massevis. Sleng deg med:o)) Snart kommer tonetrollet med te til deg også.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Stemningen på modne skulle det stå
iznogood Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2008 Te etter kl. 22 er garrantert å holde meg på beina hele natten :-) Te er så grasat vanndrivende på meg at jeg nesten må spinge på rommet bori gangen bare jeg tenker på det.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Ja men vi har mye annet å by på også, you name it:o))
iznogood Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har ikke fått med meg så mye av stemningen - så der anert jeg ikke stort hva det går i. Blir kanskje litt sånn når man er i distriktsnorge - da er man langt borte fra alt som skjer (og der tråkket jeg sikkert på mange distrikstær, tenker jeg :-)
iznogood Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2008 Men da er jeg så spesiell og skjelden at jeg tar meg en.... kopp vanlig, kjedelig kaffe -> uten noe fancy i det hele tatt :-) Og eller er jeg spendt på hva som dukker opp :-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Vanlig, fyldig eller chili??? Helt vanlig? To go? Hahaha, det var to reklamesnutter i en det:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Det er i grunn det beste jeg får også.... En kopp helt vanlig traktekaffe, svart takk:o))
iznogood Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2008 Den første der tar jeg - men hva schwarten er den andre?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Når jeg drikker svart kaffe blir jeg elektrisk! Akkurat som Duracell-kaninen........og går og går og går og går og rister i hele kroppen........ Men med en dæsj skummet, varm melk og en dæsj brunt sukker..........ja da blir jeg bare glad:-)
iznogood Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. mai 2008 Jeg føler meg helt bonde på byen når jeg står frem (uansett hvor, nesten) og sier akkurat det :-) Da er det himling og rulling og spennende å se om øyene kommer sprette ut.
iznogood Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. mai 2008 Ja - jeg _er_bonde på byen... Hva heter den anrettningen, da?
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 velkommen til deg også ja. her inne fins alt,kaniner,te,osv.så sleng med anda di å =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 Da kan du drikke kaffe med mannen min, dere kunne faktisk delt kopp. For det er nettopp sånn han har kaffen også) Mens jeg er mer sånn det enkleste er det beste:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #17 Skrevet 8. mai 2008 Hipp kul og trendy kaffebar hvor alle bestiller alle slags fancy typer kaffedrikker, og så kommer en fyr inn og bestiller en helt enkel svart kaffe.....hele lokalet stopper opp og fyren bak disken spør om han virkelig mente det;-) Og hipp kul og trendy roper ut til han som lager kaffen: En svart kaffe TO GO!!! Er ikke helt sikker på hva det var reklame for, men kanskje Rema 1000: Det enkle er ofte det beste:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #18 Skrevet 8. mai 2008 Kaffe latte:-) For oss Duracell kaniner som ikke tåler sterkt gruff:-)
iznogood Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 8. mai 2008 Ja, det var et jo :-) Fra 06 - 17 hver dag lever jeg på ca. 3 liter kaffe, en pose gulrøtter, 5 epler og 2 bananer. :-) Kanllbra diett, vet jeg. Hvor hyper er ikke jeg utover ettermiddagen...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mai 2008 #20 Skrevet 8. mai 2008 Vet du den glukemiske indeksen på asparges??? Jeg har ikke spist noe jeg liker siden vinteren 2002:o)) Rema har bra reklame....
iznogood Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. mai 2008 Er det sukker i latten? oki... så det er sånn dere gjør det i den store byen :-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #22 Skrevet 8. mai 2008 Dæggern!!! Da hadde jeg lettet rent fysisk............batteriene hadde gått løpsk og jeg hadde vært sykt stresset og nervøs i kroppen. Jeg kjenner at kaffe er ren gift jeg!!! Men frukten kunne jeg levd godt på:-)
iznogood Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #23 Skrevet 8. mai 2008 Den er så dritbra :-) Jeg har faktisk slått opp den glukemiske indeksen på asparges uten at det sa meg noe i det hele tatt... :-D
iznogood Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #24 Skrevet 8. mai 2008 Etter kl. 14 har jeg problemer med sammenhengende setninger - alle ordene kommer oppå hverandre :-D Gulrotknaskin i åpen kontorløsning er meget upoppis. Hver tygg høres ut som et pistolskudd :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mai 2008 #25 Skrevet 8. mai 2008 Jeg ler så jeg holder på ¨å dette av stolen. Er kanskje litt sånn dine kollegaer er eller??? For det er du som går til jobben, ikke sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå