Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #26 Skrevet 16. mai 2008 Stokke Xplory ser ut som en kontorstol, var det noen som sa, og jeg er helt enig! HI
Candy girrrl Skrevet 16. mai 2008 #27 Skrevet 16. mai 2008 Fy skamme, skamme dere... Gjøre narr av vogna mi!!! I love Bugaboo Bee. Og faktisk.. jeg har trillet den to ganger på kjøpesenter. Og begge gangene har folk kommet bort og sagt; "Å, for en stilig vogn! Hvor har du kjøpt den?". Og det har utelukkende vært trendy mennesker som "henger med" i utviklinga *kremt*
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #28 Skrevet 16. mai 2008 å fy flate det er kanskje den styggeste vogna jeg har sett. Det gjelder 3 hjulinger og. Crocs blæ... men bo derimot :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #30 Skrevet 16. mai 2008 Du ser vel likheten var ment til Candy grrrl. HI
Candy girrrl Skrevet 16. mai 2008 #31 Skrevet 16. mai 2008 Nei. Bugaboo er for nytenkere. Crocs?(vet ikke hvordan jeg skriver det en gang) derimot er for blodharry striler. Noen må liksom ha litt lenger tid på å akseptere ting. Men etterhvert..så synst de det blir pent. De henger liksom 2-3 år etter.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #32 Skrevet 16. mai 2008 Tenkte på denne likheten. http://www.gizmodiva.com/entry_images/0807/31/bugaboo_Bee_Stroller.jpg http://www.enklereliv.no/assets/produktbilder/10-057_3.jpg HI
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #33 Skrevet 16. mai 2008 Vet ikke om jeg syns den er så forferdelig stygg, men den er jo så dårlig at den ikke kunne fullføre de siste sikkerhetstestene. Og DET er jo verre!!
ALIICE Skrevet 16. mai 2008 #34 Skrevet 16. mai 2008 En ting er at den ser for jævlig ut, men en annen er at kvaliteten er så dårlig at den skrangler før du få tatt den med ut av butikken!
Candy girrrl Skrevet 17. mai 2008 #35 Skrevet 17. mai 2008 HI.. Ja jeg ser likheten hihi.. Den er jo rarfin da;) Og til en over her.. Ingen vogner kommer bra ut i sikkerhetstester. Har fulgt med på slike tester i flere år. Pg vinnerene er gjerne møkkavogner som er ubehagelige for både foreldre og barnet. Og jeg har nå ennå ikke opplevd noe skrangling? Har du prøvd den Zikk Zakk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå