Gå til innhold

Bugaboo har latterlig stygge vogner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stokke Xplory ser ut som en kontorstol, var det noen som sa, og jeg er helt enig! :)

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy skamme, skamme dere... Gjøre narr av vogna mi!!! ;)

I love Bugaboo Bee.

Og faktisk.. jeg har trillet den to ganger på kjøpesenter. Og begge gangene har folk kommet bort og sagt; "Å, for en stilig vogn! Hvor har du kjøpt den?".

Og det har utelukkende vært trendy mennesker som "henger med" i utviklinga *kremt*

Skrevet

å fy flate det er kanskje den styggeste vogna jeg har sett. Det gjelder 3 hjulinger og.

Crocs blæ... men bo derimot :-)

Skrevet

Men du ser vel likheten? :P

HI

Skrevet

Du ser vel likheten var ment til Candy grrrl. :)

HI

Skrevet

Nei. Bugaboo er for nytenkere. Crocs?(vet ikke hvordan jeg skriver det en gang) derimot er for blodharry striler.

Noen må liksom ha litt lenger tid på å akseptere ting. Men etterhvert..så synst de det blir pent. De henger liksom 2-3 år etter.

Skrevet

Vet ikke om jeg syns den er så forferdelig stygg, men den er jo så dårlig at den ikke kunne fullføre de siste sikkerhetstestene.

Og DET er jo verre!!

Skrevet

En ting er at den ser for jævlig ut, men en annen er at kvaliteten er så dårlig at den skrangler før du få tatt den med ut av butikken!

Skrevet

HI.. Ja jeg ser likheten hihi.. Den er jo rarfin da;)

Og til en over her.. Ingen vogner kommer bra ut i sikkerhetstester. Har fulgt med på slike tester i flere år. Pg vinnerene er gjerne møkkavogner som er ubehagelige for både foreldre og barnet.

Og jeg har nå ennå ikke opplevd noe skrangling? Har du prøvd den Zikk Zakk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...