Gå til innhold

Bugaboo har latterlig stygge vogner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt den nye Bugaboo Bee!

Fatter ikke at noen har lyst til å gå rundt med noe sånt!

Omentrent som Crocs! Spiller ingen rolle hvor praktisk og behagelig det er, når det ser så grusomt ut!

*Puh*

Måtte bare få det ut! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg var i utgangspunktet enig med deg, men har blitt vant til det når og synes ikke de er stygge lenger, men crocs derimot....*grøss*

Skrevet

Hihi,jeg er helt enig med deg. Grusomt..

Men den styggeste vogna jeg noen gang har sett må være quinny zapp.

Og 3-hjulsvogner generelt. Der jeg kommer fra kalles de p-u vogner.

Skrevet

bugaboo bee er fiiin :) rar-fin ;)

Skrevet

Tenk nytt! Det tristeste jeg ser er folk som kommer de syke doningene av noen Simo vogner. Og det slår aldri feil.. før ungen er 6 mnd har de kjøpt seg en nettere vogn. Og Simoen blir parkert i boden eller solgt. Og med unge 2 og tre har de blitt kurert for "simo er det beste for en baby" syka si :)

Skrevet

Hehe, har heller aldri likt Simo,svære tunge vogner, men trehjulinger liker jeg virkelig ikke. De er vanvittig stygge.

Skrevet

Enig - men crocs har jeg!

Skrevet

For å dra litt assosiasjoner så ligner det en humle med alvorlig leddgikt

Skrevet

Er Simo-vogner det tristetste du ser? Ser aldri nyheter eller leser avisa du da?

Skrevet

Nå har jeg vært og kjøpt meg Bugabbo Bee vogn og Crocs. Da vet jeg at hvis småbarnsmødre glaner på meg så er de dibbere. Da skal jeg kaste tomater på dere mens jeg roper: Jævla nazidibber!

Skrevet

Hahaha, humle med alvorlig leddgikt!

Når jeg ser nærmere på den så ligner den veldig på bestemors rullator..!

3-hjulsvogner generelt har jeg blitt vant til, bortsett fra de største joggevognene, der får jeg fortsatt assosiasjoner til handikappvogner. Har nettopp kjøpt en liten 3-hjuling selv. Men Bugabooen kommer jeg nok aldri til å bli vant til! :)

HI

Skrevet

Du er da også en dibber, Dunder.. :P

Skrevet

Ja, men jeg er ikke en nazidibber.

Skrevet

Hva er en nazidibber?

Skrevet

Jeg vurderte å kjøpe meg en klassisk Silver Cross også, for jeg syntes den var fin. Nå har jeg ombestemt meg, for den kommer skikkelig dårlig ut i tester jeg har funnet på nettet, og ei jeg kjenner som har den sier hun angrer skikkelig på at hun kjøpte den siden den er så tung og umulig i bruk.

Noen andre man må styre unna?

Skrevet

En nazidibber er en person som gransker andre foreldre med haukblikk og har meninger om absoultt ASLT, både når det gjelder utstyr og barneoppdragelse. Blir helt svett og paranoid noen ganger når jeg ser andre småbarnsmødre. Er livredd for å støte på en nazidibber som legger ut innlegg om meg på dib.

Skrevet

Da tror jeg du burde slutte å legge så mye mer i et innlegg enn det faktisk er! :)

Jeg sier bare at JEG synes Bugaboo-vognene er stygge, men folk må da for all del bruke dem om de selv liker dem! Jeg er 100% sikker på at det finnes mange mødre som synes vogna vår er kjempestygg, men det gidder jeg ikke å bry meg om, så lenge jeg selv liker den! :)

Skjønner ikke hva haukeblikk og barneoppdragelse har å gjøre med at jeg ikke liker utseende på et bestemt vognmerke..?

HI

Skrevet

Når du tuller får du tull tilbake.. Ro ned!

Skrevet

Noen fakta vi må ha klart for oss:

Bugaboo-veldig stygg vogn

Crocs-Harry og white trash

Nazidibber-iallefall ikke Dunder

Simo- en kvalitetsvogn med et normalt utseende, dog noe stor.

Skrevet

Er så rolig at jeg snart sovner! ;-)

HI

Skrevet

Anonym 14:53 16.05.2008 er altså HI

HI

Skrevet

Jeg bruker simo-kombivogna mi nesten hver dag ennå jeg, guttungen er 21 mnd.... har ikke kjøpt noen vogn nr to, og er veldig fornøyd med den... synes også tre-hjulinger er stygge, kunne ikke tenkt meg dem...

Skrevet

Ha, ha dette var en festlig diskusjon!

*fnis*

Skrevet

Enig med at de bugaboo ser for j'''''' ut,stokke explory ser minst like j''''' spør du meg.. Nei takke meg til den fine svarte teutonia mistralen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...