Gå til innhold

Sliter så med å finne vogn :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått fra å være usikker til sikker til usikker igjen. Hehe. Dette er meg i et nøtteskall. Skal legge barnevogntankene på is i helga og ta fatt på ny tenkerunde på tirsdag. Da skal jeg sjekke Teutonia, synes den virker som en fornuftig vogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne gangen venter vi høstbarn og har kjøpt emmaljunga edge duo combi på tilbud. Skal bruke den som bagvogn og kjøper nok så noe lettere og mindre til våren og selger emmaljungaen.

Skrevet

SuperSissel: lufthjulene er kanskje mindre harde da? Det ville jo løst DET problemet! Har endelig funnet nettsiden til Teutonia nå og må si jeg er overrasket. Positivt altså. :) Man kan jo sette sammen sin egen vogn, velge hjul, sitteinnsats, bag... Liker vogna med tre hjul, fashionbag og fashionsitteinnsats.

Har noen spm ang vogna:

- kan man legge ryggen HELT flatt i sittedelen?

- sittedelen er vendbar, ikke sant?

Skrevet

Vi har emmaljunga classic duo og bugaboo cameleon :)

Gode vogner begge to, men buggisen er den ULTIMATE vogna, vi kommmr kun til å kjøpe bugaboo vogner fra nå av. Liten og superlett, svingbare forhjul, en av de største baggene på markedet, masse morsomt ekstrautstyr, stor shoppingkurv, vendbart håndtak osv..

Skrevet

Bugaboo har jo samme type hjul som city cerox 360, og det er akkurat det jeg ikke vil ha. Elsker Emma-vogna men tror hjulene blir feil i forhold til mye snø vinterstid.

Skrevet

Ja du kan legge ryggen HELT ned i sportsdelen og ja den er vendbar. ikke styret, men du setter bare på delen den andre veien, ikke noe problem

Skrevet

Hurra, har kanskje landet på vogn da! Håper ambivalensen holder seg unna. :) :) Takk takk alle som kom med innspill. Nå må jeg legge meg for jeg er SULTEN men må faste til glukosebelastningstest i morgen :/

Skrevet

Den fungerer helt fint på vinterføre, hvertfall opp til 10-15 cm med snø (noe man sjeldent triller på uansett fordi veiene er måket).

I tillegg så får man kjøpt løse vinterhjul som er større ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...