prinsessen født i juni=D Skrevet 13. mai 2008 #51 Skrevet 13. mai 2008 tusen takk=)funker vel ikke helt enda,men får øve meg litt:o)se hva som skjer..er i midten av 37'uken
jøan Skrevet 13. mai 2008 #52 Skrevet 13. mai 2008 Heihei! Mener ikke å tråkke på noens føtter nå. Jeg er ikke noe ekspert, men det må være en grunn til at dette anbefales å gjøre det under oppsyn av jordmor. Jeg skal innrømme at jeg prøvde selv en kveld og det endte bare i veldig kraftige kynnere. Når det sies at babyen plages veldig at dette bør det kanskje være en grunn nok til å ikke gjøre det. Jeg er selv veldig veldig lei nå, men han kommer når han kommer.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 13. mai 2008 #53 Skrevet 13. mai 2008 heisann:) ingen føtter som føler seg tråkket på her hvertfall:) er jo ikke lege/jordmor,og snakker bare av egen erfaring, så alle må gjøre det de føler er best for seg selv og det de mener er riktig i sitt tilfelle. bra det kommer synspunkter fra alle om dette temaet(overskriften) uansett så håper jeg alle får en kjempe fin fødsels opplevelse enten ed eller uten stimulering:-)
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 13. mai 2008 #54 Skrevet 13. mai 2008 Er det noen av dere som har pratet med jm om dette??har 38 fullgåtte uker i morgen og kunne jo gjerne tenkt meg å prøve dette:) men føler kanskje det er lurt å høre med jm/lege?
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 13. mai 2008 #55 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har denne svanerskaps kalenderen og der er dette nevnt som en metode for å fremskynde fødselen.Det står vi kan stimulere 1 time av gangen morgen og kveld, og slutte av for hver ri/kynner og gjenta til neste ri/kynnere. Max 1 time pr gang, max 2 ganger til dagen og kan gjennta dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå