Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsøkte dette i natt, men feiga ut da det begynte å gjøre kjempevondt, hehe... Etter ca 2-3 min fikk jeg kjempekraftige mensensmerter, skikkelig ille... Fortsatte i ca 30 min, men da var jeg så sliten ifingrene og øm i brystvortene + at det var veeeeldig vondt, så tenkte jeg skulle fortsette i kveld:) Hadde en del vonde kynnere utover natten, men gav seg etter hvert.. Er sikker på at det hadde blitt fødsel om jeg hadde fortsatt, men var egentlig bra jeg ikke gjorde det, da vi ikke har barnnpi til ungene i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja jeg har skikkelig troen på akkuratt dette, vi lurer jo bare kroppen til og skille ut de rette hormonene, jeg føler det er mer riktig og naturlig enn de fleste andre "føde triks".

Da er jeg mye mere skeptisk til og spise kanel og ananas osv, jeg elsker forøvrig fersk ananas og har spist massevis av det uten en eneste liten kynner:)

Skrevet

hei igjen jenter:)

artig å høre at det er andre som også har hatt utbytte av dette "trikset" lykke til videre med prøvingen:)

må få tilbake melding om noen går i fødsel:)

Skrevet

er i uke 37... er det greit å begynne da for funker vel ikke om man ikke er moden eller?

Skrevet

jeg fikk beskjed at ingenting funker så lenge man ikke er moden...eneste jeg TROR(er ikke sikker her) er at om du ikke er moden så starter ikke fødselen,men at det kan hjelpe på å modne....

Skrevet

kjempe...prøver jeg da.. kjenner iallefall at kynnerene kommer i et sett... vil ha denne ungen ut nå...he he

Skrevet

ja man blir lei på slutten:) gleder meg til jeg kan begynne...er ike mer enn i uke 31.....

lykke til:)

Skrevet

tusen takk håper det funker:) har et lite håp siden jeg har fått så mange kynnere...må ha lykke til videre du også godt og ha noen å spørre av og te:)

Skrevet

tusen takk:) ja det er kjekt med et forum der man kan spør andre i samme situasjon om tips og råd:)

Skrevet

jeg fikk også igang fødselen min slik:) gjorde det selv...holdt på i en halv times tid:)

Skrevet

Hmmm.... kanskje dette er noe for meg? Blir bare så veldig skeptisk med tanke på hva Gro Nylander skriver. Hadde termin i går, sov nesten ikke i natt pga HYPPIG dobesøk og mensmurringer. Hatt murringer i hele dag og.. og noen ganger kommer det litt mere tak. Tror jammen meg ikke noe er i gang før jeg "får se det".. hehe.. Lei av lureri nå :)

Kanskje jeg skal sette meg ut i sola og kna, hehe.. får litt rare bilder i hodet av dette :)

Skrevet

Dere som skal gjøre det på kvelden, hvorfor venter dere til kvelden?

Må vel være bedre å gjøre det på morgenkvisten, slik at man forhåpentligvis føder i løpet av dagen. Så har man en god natts søvn i bakhånd.

Skrevet

Det skal jeg jammen meg prøve jeg å,må vel vente noen uker enda,2mnd til termin enda

Skrevet

Kan dette funke altså? Seks dager OVER termin idag, så då skal eg knipe og kna alt eg klarer. :P Takk for tipset! :)

Skrevet

var på kontroll i dag,der jeg ble sjekkamhar pning og er myk og moden og ingen kant...lå med ctg og sånn rie sjekk...prøvde og gni noen minutter for å se om jeg så noe på rie måleren hehe,men så ikke noe på di få minuttene jeg prøvde...var redd jordmora skulle komme og se hva jeg drev med hehe

Skrevet

Hvor ofte kan man gjöre dette, om man gjör det i 30min?

Prövde for to timer siden, fikk absolutt resultat, men ikke varig. Kan jeg pröve igjen för jeg legger meg i 23 tiden?

Skrevet

Kroppen min virker ikke. Det må være noe galt, noeødelagt.

Jeg har kynnere konstant, men når jeg prøver å stimulere, skjer det ikke noe!

Hadde tenkt å kjøre på med både oxytonin fra brystvorter og prostaglandin senere.Men puppene mine virker ikke og min kjære mann har tatt på kyskhetsbeltet.

Jaja. Tålmodighetskrem.

Skrevet

hei:)

hører det funker for noen ,så bra:) jeg anbefaler hvetfall å gjøre det når man er uthvilt så man slipper å gå i fødsel på halv åtte:)

gleder meg til jeg får prøve igjen om det går på nr tre,men 2 mnd igjen:-s.....ja ja:)

Skrevet

Godt tips dette!!Er i uke 38 nå..Tenker dette er noe jeg må prøve :)

Skrevet

He-he! Jeg ler meg ihjel av beskrivelsene deres her, festlig lesning : D

Er bare 17 uker selv, men skal garantert prøve ut dette så snart det nærmer seg tiden for det.

Lykke til med stimuleringen alle sammen!!

Skrevet

he he:) ja det kan bli en del artige historier av sånt...:)

Skrevet

hei:)

noen som har fått igangfødselen?

Skrevet

snikleser litt fra 1 tri.

Jeg vil ikke anbefale denne metoden til noen.

jeg fikk igang min første fødsel slik, og det endte ikke særli bra. Eller joda fikk jo en velskapt unge tilslutt men....Det ble 30 timer med mas rier uten effekt i hele tatt, så de måtte ta vannet å satt på drypp å greier. Var så sliten når alt var over at jeg ville ikke ha noe med ungen å gjøre :-(

Så forbered dere på at det KAN bli falske langvarige rier med denne metoden, men joda det funker......

Skrevet

dette hørtes jo kjempe effektivt ut,må forsøke det i kveld,til tross for mulig lang fødsel...er bare så grådig lei nå,hatt bekkenløsning siden uke 20,og har nå også symfyseløsning..

lurer på om man stimulerer begge samtidig?eller bare en om gangen?(30 min til sammen?)

Skrevet

prøv med en om gangen, det funka for meg,men kan sikkert ta begge samtidig.... er ikke noen fasit på tidsrom...lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...