Gjest Zima *PP?* Skrevet 6. juni 2008 #26 Skrevet 6. juni 2008 Syns nesten prekæs er mer opptatt av sol enn noen andre jeg har møtt. forøvrig soler jeg meg aldri og driter rimelig i om jeg får solt meg. Jeg er brun fra før av.
dårlig ånde Skrevet 6. juni 2008 #27 Skrevet 6. juni 2008 jeg legger meg sånn midt på treet her jeg, sol er kult det, litt brunfarge gjør at jeg tør å vise meg i shorts, meeeeen; rynker er dritstygt ass. så jeg sier ja til sol, nei til skrukker, så jeg har et uoverkommelig problem. sukk. hvor får man satt de sprøytene du?
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #29 Skrevet 6. juni 2008 Jeg bruker selftann, det er ikke skadelig i det minste ;-) Jeg ser absolutt best ut når jeg er brun :-)
Gjest Zima *PP?* Skrevet 6. juni 2008 #30 Skrevet 6. juni 2008 He-he, så at jeg virket rimelig kjip der. Jeg er brun i huden fra før av. Jeg går i sola med faktor 8 men jeg hater å sole meg. Det er det mest kjedelige og udugelige jeg vet om. Jeg ville aldri brukt sprøyter for å få en billig-whitetrashtan. Om ferien blir uten sol så får vi finne på noe annet, jeg har da for guds skyld fantasi. Jeg føler at livet er for kort til å bruke det på en så meningsløs hobby som soling.
yasmina Skrevet 6. juni 2008 #31 Skrevet 6. juni 2008 Er feriedagen ødelagt om det er litt skyet? Heller motsatt, ferie med sol er egentlig litt kjeipt Spiser du tabeletter for å bli brun? Eh, nei... Vurderer du å sette sprøyter for å bli brun? kan man det ? Spraytan? en gang, foer mitt eget bryllup Solarium? Ikke paa mange aar, dessuten saa har de ikke det her i landet tror jeg. Vi du sole deg før du gjør andre og helt sikkert mer interessante ting? Nei, faar nok sol uansett Er det viktigste med ferien å bli brun? nei, ankommer ferien brun og blekes etterhvert som den gaar. Ungene bruker UVdrakter og smoeres i fjeset, vi voksne smoerer oss Og ja, vi bor ikke i Norge, men i midtoesten saa det blir ikke helt det samme
prekæs Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #32 Skrevet 6. juni 2008 Det er vel der jeg og er. Dessuten har jeg kommet i alderen hvor man tydelig ser hvem som har bakt seg i ungdommen, De har gjerne haugevis av pigmentflekker og rynkete hud, pluss diverse føflekker de allerede har fjernet. Selv går jeg ikke rundt og lar meg imponere av andres brunfarge og tipper ingen lot seg imponere av min den gang jeg solet meg aktivt og var brun som ei nøtt innen 17. mai. Hvorfor det, liksom? Bortkastet tid, mao. Er i solen og kan nyte solen...men det er best i skyggen:)
prekæs Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #33 Skrevet 6. juni 2008 Uff ja. Nå har jeg vært i Egypt på ferie, midt i ørkenen, og da var det deilig å lande på gardermoen til13 grader og regn. Må vel lengte til Norge innimellom du og, tenker jeg:)
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #34 Skrevet 6. juni 2008 Jeg soler meg aldri, men er mye ute i solen og gjør andre ting.
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #35 Skrevet 6. juni 2008 He he, jeg hadde visst svart på denne en gang før.
Gjest Zima *PP?* Skrevet 6. juni 2008 #36 Skrevet 6. juni 2008 Det jeg ikke forstår er hvorfor de syns det er så utrolig givende å sole seg time etter time, dag etter dag så fort sola viser seg. Det er utrolig kjedelig å bare ligge der, for hva? en brunfarge som falmer. Da kan de vel likegjerne bruke brun uten sol eller solarium. Hos noen er det å bli brun nesten som grotesk religion, og de som er ekstrem-solere ser ofte ikke fine ut med brunfargen engang, det er altfor overdrevent. Jeg legger sjeldent merke til om folk er hyperbrune på sommeren, om jeg legger merke til det så er det sjeldent eller aldri positivt, jeg legger selvsagt merke til om folk er ekstremt bleke, men jeg tenker så utrolig lite på sol. Virkelig merkelig hobby. Og enig, mye bedre i skyggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå