Amy - I love whales Skrevet 6. mai 2008 #26 Skrevet 6. mai 2008 Hehe, både Sol og Ariel er representert i borettslaget her
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. mai 2008 #28 Skrevet 6. mai 2008 Nei, det synes jeg ikke noe om. Tenker en liten engel, vaskemiddel eller en havfrue. Men kunne kallt en dukke eller en liten chihuahua for det.....
Lillesnuppis Skrevet 6. mai 2008 #29 Skrevet 6. mai 2008 Ariel er ett nydelig navn, men det er ett jødisk guttenavn :-) Samme som Nikita er ett guttenavn i Sovjet/Russland Og Andrea ett guttenavn i Frankriket/ Monaco
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå