Gå til innhold

hva syns dere om navnet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ariel ?

hehe,se bort ifra vaskepulver og den lille havfruen..

kunne dere kallt dattera deres det ?

jeg syns det er nydelig navn jeg..

men vet ikke om jeg hadde turt å kalle en eventuell datter det..

Videoannonse
Annonse
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

ariel er et mannsnavn i mine ører.

Skrevet

er det ?

hahaha =)

jeg syns det er jentete jeg.

Skrevet

Nei, altfor eventyraktig for min smak.

Skrevet

Nei, nei, nei.. Syns det er rart og vanskelig å si hvilket kjønn det er :-)

Skrevet

Liker det ikke, alt for dillete for min smak. Vet om ei som heter det da.

Skrevet

Nei, mannsnavn, vaskepulver og lille havfrue. Helt totalt uaktuelt som jentenavn.

Skrevet

Eg synes det er fint, men klarer ikkje å sjå forbi den derre havfrua. Liker godt kombinasjonen Sol Ariel, men det minner alt for mykje om noko ein bruker for å blu brunere

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

ja det er det. kjenner flere menn som heter ariel.

Skrevet

Nei liker det ikke.......blir bare havfrue i mine øyne;0)

Skrevet

Vet om en mann som heter det da... Men så er det havfrue-Ariel... Liker best navn som jeg vet kjønnet på jeg da.

Skrevet

Hadde en katt før som het det. Jentepus:) Syns det er fint kattenavn jeg;)

Skrevet

Jeg syns det er fint, jeg:-)

Skrevet

hhehe trodde seriøst ikke det var et mannsnavn..haha..

Skrevet

Ifølge ssb så er det 139 jenter som har navnet som eneste fornavn, og 77 menn.

Skrevet

Jeg syns det er veldig fint, og det har jeg alltid syntes. Bare synd at det er mer mannsnavn..

Skrevet

Syns det er kjempefint jeg og ble litt sjokkert over at menn kan hete det. Da sier jeg stakkars mann for det er veldig feminint:-)

Man glemmer ganske fort å relatere til havfruen når man blitt vant til navnet:-)

Skrevet

Visste heller ikke at menn kan hete det! Kjenner en hund og ei jente som heter Ariel, men må innrømme at jeg tenker fiskehale, langt rødt hår og Sissel Kyrkjebø når jeg hører navnet;-)

Skrevet

Har et søskenbarn på snart 3 år som heter Ariel. Ingen har reagert på d hvertfall. Det uttales Ariell (med trykk på l) og det synes jeg er finere enn når det er trykk på A'en....men men.

Skrevet

For det første så er det et guttenavn i mine ører og for det andre så synes jeg ikke det er særlig pent :) derfor ville jeg aldri kaldt barnet mitt det nei..

Skrevet

Nei, hadde aldri kalt min datter dette Navnet, lurer på om det er i Frankriket eller noe det stammer fra, det er hvertfall betegnet som ett gutte navn, men jeg kunne kalt hunden min det, men ikke datter.

Skrevet

Synes det er et nydelig navn. Jenta vår heter Arielle,med trykk på l og stum e. Det er fransk jentenavn og betyr engel...

Skrevet

Det var jo veldig lurt å skrive det som Arielle, da er det ihvertfall ikke et mannsnavn. Flott navn!

Synes ikke Ariel høres ut som et mannsnavn, men alle har vel hørt om Ariel Sharon? Og så er det jo super dumt at dette Ariel vaskepulvere er på full fart inn i Norske butikk hyller nå. Samtidig, Milo er jo et kjempe søtt guttenavn uansett hvor mye ulltøy man måtte få lyst til å vaske.... :-)

Skrevet

ååå ja Milo var søtt da =)=)

Arielle var jo mye finere da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...