Gå til innhold

Larviksjenter hvor er dere???:):)


NuttaMi*med 3 små:)

Anbefalte innlegg

jeg er førstegangs og gleder meg veldig:) så dette i dag kl 12 så da var det litt sent. Er det flere treff? Er nyinnflyttet til larvik og kjenner ingen her, har termin i september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter.

 

Hva skjedde på treffet i dag? Jeg fant ingen av dere jeg. Var det ingen av dere andre som kom alikevel??? Vi får prøve å avtale mer detaljert neste gang, hvor vi skal møtes, slik at vi finner hverandre. Det var synd for jeg hadde gledet meg til å treffe dere...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ingen andre jeg heller. Det var masse folk der, så det var litt vanskelig å finne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mange andre i bøkeskogen i dag, men Silja33 og jeg fant hverandre tilfeldigvis mellom alle barnevognene. Noen hadde visst avtalt trilletur med barnevogn kl 11 i dag, og der var det mange som møtte opp!!

Vi får prøve med et snarlig treff igjen. Hva med en dag til uka? Onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,hadde vel ikke forberedt seg på så mange på treff,visste ikke at det var annonsert noe gjennom turistforeningen,fant en av de der,ble litt mange,går jo an og avtale en annen dag enn onsdag og,jeg kan stort sett hver dag,nå til tirsdag kunne jo gått og,send meg en meld når det passer deg,mobilnr.93801252,hilsen kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,kunne jo prøvd en annen dag enn onsdag,nå til tirsdag kunne vært fint om noen hadde tid på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,jeg har bodd i Larvik litt iver 1 år,så jeg ønsker og bli kjent med andre jeg og,har termin 7.august,send meg en meld,om du vil treffes en dag på kafe,eller gå tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...