Gå til innhold

Larviksjenter hvor er dere???:):)


NuttaMi*med 3 små:)

Anbefalte innlegg

3. gangs gravid fra Larvik synes vi snart må få til noen treff i Larvik. Har selv termin i begynnelsen av november, flere som får høstbarn? Var på masse treff i 2006 sist jeg fødte og vi ble en ganske god gjeng etterhvert. På someren fødte vi på rekke og rad og datteren min har nå mange "kompiser" på ca samme alder. Veldig praktisk og kjekt. Mange av oss holder sammen ennå...Men bare jeg som er gravid da;) Håper på svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,jeg synes også det har vært lite fra Larvik her,har ikke vært på noe treff her heller,jeg venter også nr.3,den 7.august,hadde vært koslig og treffes i Bøkeskogen,fint og gå tur der,ta en tur på kafe og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt, hvor bor du hen ca? Vi bor nå på Hovland, men kikker på hus på Valby- Tjølling området:)Er sykemeldt for tiden, regner dessverre ikke med å få kommet tilbake til jobb før etter permisjon, men kan jo håpe:) Formen din bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,vi bor inn mot skinmo/mørk,ikke lange biten og kjøre inn til byen,ja,kan ikke klage på formen,har hatt det greit hele tiden.

Bare send meg en priv. melding om du vil ta en tur en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er førstegans fra larvik.hadde vært veldig hyggelig og møtt flere fra larvik.har termin 10 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også fra Larvik. Jeg har vært på treff i Sandefjord nesten hver uke jeg, men det hadde vært fint å ha treff i Larvik også. Sett opp treff, så kommer jeg. Jeg har termin 18 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint og få til ett treff,bøkeskogen er ett koslig sted,jeg er ledig hver dagpå formiddagen stort sett,da jeg ikke er i jobb for tiden,kunne jo prøvd en dag neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,vi kunne jo prøvd på tirsdag,møtes i bøkeskogen kl 10.Har lagt igjen mob.nr mitt,så går det an og sende meld. og nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er også førstegangs fra Larvik. Har termin 7 juni, så nå er det bare 4 uker igjen... Har ikke fått vært så aktiv her inne tidligere.

 

Har dere hatt treff? Jeg vil kunne gjerne tenke meg å være med. Skal jobbe en uke til, så da kan jeg bare kveldstid, men etter det kan jeg stort sett når som helst på dagen. Jeg skal følge mer med her, og henge meg på hvis det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på 3d ultralyd til tirsdag, så da kommer ikke jeg.

Men sett opp flere treff, så kommer jeg neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forresten treff i Sandefjord til onsdag, så da er det jo bare å møte opp der også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg ser at det var treff tidligere i dag. Var dessverre på jobb da, men er med neste gang! Jeg har termin 17.juni, så går snart ut i permisjon. Har ei jente på 4 år fra før. Er heller ikke så aktiv her inne, men skal prøve å følge litt mer med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.kan vi ikke prøve og få til ett møte neste uke? Hadde vært fint hvis

dere kunne sagt ifra når det passet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,for meg passer det stort sett hver dag,men best man,ons,fredager.

Bare sett opp ett tidspunkt,så ser vi,hvor mange som kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er med på et treff til uka. Kan alle dager, også på dagen, for nå har jeg startet permisjon :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...