Masaili <3 Skrevet 6. mai 2008 #26 Skrevet 6. mai 2008 Vi skal en uke på hytta til svigers i juli (5 timers kjøretur). Også skal vi en uke til kragerø i forbindelse med dåpen til tante og onkelbarnet vårt i juni. Blir også kanskje en tur til søstera til mannen i Rennebu i trøndelag i løpet av sommeren. Jeg har fri hele sommeren siden jeg er student og uten sommerjobb, mens mannen skal jobbe hele sommeren. Jobber 2 uker på og to uker av, så da har han litt fri innimellom:)
nick_342104 Skrevet 6. mai 2008 #27 Skrevet 6. mai 2008 Vi skal det. Siden jeg kommer fra midt-norge og vi bor i nord skal vi hjem en tur. Men blir muligens en tur til Østersund da sammen med venner.
pøber´n & je Skrevet 6. mai 2008 #28 Skrevet 6. mai 2008 Det blir vel en tur til kristiansand og dyreparken for vår del
Djoolia 07+08+12 Skrevet 6. mai 2008 #29 Skrevet 6. mai 2008 Hehe,Svolvær? Hva skal dere finne på der da?
Northernlights Skrevet 6. mai 2008 #30 Skrevet 6. mai 2008 Jeg skulle ønske jeg skulle på ferie i Norge,,, Angrer fælt på at omtrent alle feriene var lagt til Sverige når jeg bodde i Norge. Har sett så altfor lite av mitt eget land, at det er en gru!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 6. mai 2008 #31 Skrevet 6. mai 2008 Siden jeg har termin 22 juni,gidder vi ikke å dra noen steder i år. Blir her hjemme i Lofoten,muligens en tur til Bodø eller Narvik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå