Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Vi skal:) Det blir to uker her hvor i bor - mange fine strender vi skal besøke (helt uavhengid av været) og så skal vi gå mye på fjellet og i fjæra. Deretter skal vi en uke til Lillehammer for å dra i Hunderfossen familiepark og besøke venner.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Vi skal =) Skal kanskje en tur til Lilleputthammer.. Ellers bare småturer rundtomkring =)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Vi skal også "bare" være i Norge, som vanlig :-) Skal en tur til Bø, barnas camping og badeland, og så skal vi til min mor, og til campingvogna vår. Skal bli så deilig så
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Vi skal. Blir hyttetur ihvertfall, og muligens en tur til dyreparken hvis jeg får det som jeg vil:) Men spørs om vi orker med en vilter krabat på 17 mnd, en relativt nyfødt og sambos nevø på 9 år:)
Galskapens overhode Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Skal feriere i egen hage i år.. pga flytting og bryllup.. Får slå på stortromma neste år..
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 vi blir på hytta mye av sommeren gå turer i fjellet, fiske, padle, osv
Gjest irismor Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Blir langtur her. Vi skal en tur til Svolvær =)
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Ja skal til dyreparken ... Vil ikke dra så langt siden jeg er høygravid da..
Blue Lady Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Skal være på hytta i hele sommer! Gleder oss masse. Der kan vi fiske, gå i fjera, bade, gå i fjellet, shoppe, grille, sitte ute, sole oss, leke i lekestativet osv osv. Kjempefint. Trenger ikke å reise langt bort for å ha det fint i sommer!
najs Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Vi tar alltid Sverige som vanlig (hjemmebyen) og vi er så heldige som har et sted å dra til "gratis";-) Det ligger rett ved skara sommerland så det blir en tur dit men ellers ska vi bare fiske i båten, bade og dra litt rundt ut ifra det. Blir en tur til Göteborg til søsteren min og selvfølgelig da Liseberg:-) Sen tar vi alltid en sydenferie på vintern da det er kallt og jævlig her. Dette året blir det thailand da søsteren min og familien hennes flytter dit i August:-)
lille_Harepus Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 vi skal! Lillemann blir 5 måneder til sommeren, har ikke så lyst til å ta han med til syen enda. Skal nok en uke eller to til familiegården i hardanger gleder meg!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Vi har ikke bestemt oss enda jeg må se ann formen min litt i grunn. Om jeg ikke blir kvitt kvalmen så orker jeg ikke dra så langt. Da blir det hytta, dyreparken, sommarland osv. Har vurdert legoland også, men tror vi venter med det til snuppa er et par år eldre. Mulig jeg drar med sambo en tur til Paris
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 Her blir det kanskje noen turer til hytta til foreldrene mine og mangeturer til Hunderfossen, og noen turer til Lilleputthammer og barnas gård. Må da benytte oss av hva Øyer/Lillehammer gir oss om sommeren når vi bor her. Vi skal flytte inn i nytt hus så vi skal kose her i bygda i sommer.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 Vi har ikke lagt noen planer enda. Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, så vi tar det litt som det kommer. Vi hadde i utgangspunktet lyst på en sydentur i august, men nå har vi egentlig andre ting å bruke pengene på Masse gøy å finne på i Norge også!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #16 Skrevet 6. mai 2008 Ja, som vanlig. Vi er ikke så glade i reise langt så vi drar til sommerhuset sånn som vi gjør hvert eneste år. Kansje vi reiser utelands når ungene blir større, men forløpig er alle fornøyde med å feriere her... Sene kvelder, solnedganger, rote rundt i fjære, bade i stampen på brygga, fisketurer med båten, grilling osv er like moro og ikke minst, vi voksne slapper av og slipper stress... :-)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 6. mai 2008 #17 Skrevet 6. mai 2008 Vi skal til sommerhuset vårt i 2 uker. 1 uke HELT ALENE og 1 uke med 2 vennerpar med barn. Så skal vi en uke til Kristiansand og 2 dager til dyreparken. 1 uke hjemme
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #18 Skrevet 6. mai 2008 Så mange koselige freieplaner:) Kom i feriestemning av å lese - og gleder meg !!
Sistah*G07*J09* Skrevet 6. mai 2008 #19 Skrevet 6. mai 2008 Vi blir også bare hjemme i sommer. Har nettopp kjøpt ny leilighet som trenger litt oppussing. så her vil sommeren bestå av riving, maling, gulv legging osv. å så blir det vel noen besøk på hytta også innimellom
fox`y Skrevet 6. mai 2008 #20 Skrevet 6. mai 2008 Vi skal til florø 1 uke, Namskogan på dagstur og på hytta.. ellers blir d bare hjemme:)
3 blå Skrevet 6. mai 2008 #21 Skrevet 6. mai 2008 Gutten min skal totalt 3 uker til pappaen sin i sommer, da har jeg absolutt ingen planer. Satser på finvær så kan jeg ligge strekk ut på hytta Jeg og lillegutt har heller ingen planer, men vi kommer nok til å være på hytta en del.
hit og dit Skrevet 6. mai 2008 #23 Skrevet 6. mai 2008 For oss er det Norge som er ferie for tida. Me bur i Ungar, og å komme heim til Norge om sommeren, med sjøliv og frisk luft er perfekt sommer for oss. =)
LegallyBlond Skrevet 6. mai 2008 #24 Skrevet 6. mai 2008 Ja, skal en tur til Kristiansand med broren til sambo og hans familie. Skal i Dyreparken. Bortsett fra det blir det vel en hyttetur eller to muligens. Ellers blir vi hjemme og koser oss med ting vi kan finne på innen 1-2 timers radius her =)
Koseklompen Skrevet 6. mai 2008 #25 Skrevet 6. mai 2008 Vi skal feire sommeren innenlands Vi skal mest sannsynlig til Kristiansand Dyrepark Tur til hytta Til familien vår Amadeus Dyrepark er et must Og så skal mini og jeg på badeland med søstern kanskje Blir også kosedager hjemme..sykkelturer i fint vær, gå koselige turer på turområder vi har i nærheten, grillings Og så får vi også besøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå