Gå til innhold

Hurra for toleransen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette innlegget fortjener en dytt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil gjerne føye til mine synder:

-jeg har vokset legger og vokser "braziliansk"

-jeg spiser mat med chili

-jeg bruker nesespray

men vil trekke fra en synd;) gubben vil ikke at jeg skal male baderomstaket eller peisen, så han gjør det mens jeg er en uke i spania! hurra, jeg slipper:)

Skrevet

Heldig du, som slipper å male tak :-) Skal man ikke spise mat med chili, det viste jeg ikke. Det gjelder vel ikke hvitløk, håper jeg? Elsker hvitløk...

Til dere som har oppfattet listen min som skryt:

Det var ikke ment som skryt, det var bare et forsøk på å senke skuldrene litt. Vi er alle glad i barnet vårt, og vi er livredde for å skade det alle sammen. Jeg for guder ungen jeg har i magen min allerede, og elsker allerede den jenta eller gutten jeg har inni der, vil ikke miste det. Jeg har mistet før (15.uke), og årsaken til det var stress. Derfor har jeg valgt å ikke stresse denne gangen, selv når jeg har oppdaget at jeg har gjort ting jeg ikke burde.

Håpet at jeg kunne få aksept for det, noe jeg også har fått fra de aller fleste. Det setter jeg stor pris på :-)

Skrevet

Hipp hurra:)

Jeg har vært sykemeldt pga nakkeskade i 8 uker nå og skal ærlig innrømme at kostholdet har forbedringspotensiale...

Synes fryktelig synd på meg selv enkelte dager og da er veien kort til "det ulovlige skapet" med alt godt! Spiser normale måltider ellers, men det er så fantastisk godt med noe søtt eller litt potetgull og litt brus..Skjønner?

Hadde nok vært flinkere om jeg hadde ført mitt normale lærer-liv!

Greier uansett ikke å ødelegge meg selv av den grunn.

Koselig tråd med mange koselige jenter:)

Skrevet

LilleLykkeMor: jeg bare tøyset med chilli. tror IKKE det er farlig, bare måtte skrive det siden det er så mye diskusjon rundt sterk mat ;)

marien: jeg er 50% sykmeldt og herregud, jeg sliter med maten. har lyst på søtt, surt og salt hele tiden. og mest av alt har jeg lyst på muggost... hehehe, slitsomt å passe på, selv om det er veldig lurt. Sitter og sniffer på oster når jeg er hos moren min og ønsker jeg kunne spise. men men, august er ikke såååå langt unna.

Skrevet

Puh, jeg er så glad i både chili og hvitløk :-D

Jeg tittet litt rundt, og kunne ikke finne noe særlig om det, he, he

Skrevet

Synes det her var en fin tråd jeg :-)

De aller aller fleste tar jo hensyn til graviditeten sin, og får friske og raske barn. Og hvem greier vel å være helt perfekt? Jeg burde trene mer og spise mindre godteri, men orker ikke stresse med det. Stakkars det barnet som blir født av en perfekt mor, for det er jammen noe å leve opp til :-). Er enig med mange her at vi får senke skuldrene, og stole på vår egen dømmekraft. Tror ikke det er en eneste her som ikke vil babyen sin det aller beste, og psykisk helse er og viktig :-)

Skrevet

jeg signerer Lindus` innlegg

Var gravid for 8 1/2 år siden, og hadde ikke hørt om en brøkdel av det jeg har blitt advart mot her inne.. For ikke å snakke om da jeg gikk gravid for 2 år siden, fikk heller ikke da beskjed om alt dette farlige.. Hadde det ikke vært for BIM, så hadde jeg levd i uvisshet i dette svangerskapet også.. =)

Skrevet

Sinnsykt bra innlegg!

Er også dritt lei alle fy fyer.

Tilfører et par ting

Farget høret rødt

Er på stadige nattevakter

Danset en hel natt

og ikke bare dyppet tungen i alkohol men tatt ET HELT GLASS RØDVIN!!!

Deilig var det....

Elsker også sushi så henger meg på den og masse mer av "ugangen" din

Skrevet

Hahaha! Skal vi se:

* Jeg har spist biff, medium stekt, to ganger (men den ene gangen kastet jeg opp på vei hjem fra restauranten, så den kan ikke rukket å ha gjort så mye skade)

* Jeg har glemt å ta folat noen dager. Ganske mange egentlig.

* Jeg tar ikke omega 3 fordi jeg kaster opp av det

* Jeg skal til Hellas i juni (men tenker jeg skal prøve å lage mest mulig mat selv så jeg vet det er gjennomkokt, og skal være nøye med å skylle grønnsaker)

* Jeg er kjempedårlig til å trene!

* Det har ikke falt meg inn å skylle jordbærene

* ... også spiser jeg selvfølgelig røkelaks og reker, men det er det jo ikke noe galt i.

:-)

Skrevet

hahaha.. trenger hvertfall ikke gå i kirka å skrifte vi nå! =D jeg hopper fallskjerm! flygende bolle blir jeg kalt =D

Gjest stockholms tjej
Skrevet

Frøkendings

vet ikke om de var meg du hinter til i ditt innlegg,

men viss de er meg så kan du jo lese va jeg har skrivit for jeg har ikke kritisert henne=)

Tenkte bare klare opp det!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...