Gjest Skrevet 6. mai 2008 #26 Skrevet 6. mai 2008 Hvordan ser en uv-drakt ut egentlig? tror ikke jeg har sett en. Men jeg har interessante bilder i hodet..
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #27 Skrevet 6. mai 2008 hehe....det lurer jeg også på.....hakke sprø galskap.....nok et produkt basert på hva vi idioter finner på å trenge på bakgrunn av frykt......ikke lenge før noen å spiser solkrem fordi noen ba de om det..... å trenge uv dress er en diagnostisk metode for demens hos yngre.....
Jodasåneidaså Skrevet 6. mai 2008 #28 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har en UV-dress, den er fra Reima og har både vekter inni og bakovervendt Odenwälder dunpose (med fempunktssele). Anbefales!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. mai 2008 #29 Skrevet 6. mai 2008 Kan man fingerhekle seg en tro? Litt sånn hippieversjonen fremfor Digre muggers. Noen erfaringer?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. mai 2008 #31 Skrevet 6. mai 2008 Gidderu? Har ikke penger til verken mat eller andre ting. Brukt de opp på sånne herre bæreseler, Ta Mei var det vel de het... Kjøpte likesågreit etpar. I tillegg ble det fem punkts grobag vettu, med sånn babysafe feeder og vannkoker på ryggen med termometer BÅDE til vannet og ungen! Kostet skarve kr 8900,- Har jo ikke råd til UV dress nå. Hva skal jeg gjøre? Håper Mira Craig kan hjelpe
Süsse Skrevet 7. mai 2008 #32 Skrevet 7. mai 2008 Men Angelica, dine trenger selvfolgelig ikke UV-dress. Dine er jo surret inn i spesialantibakteriefolie.
Dronningen! Skrevet 7. mai 2008 #33 Skrevet 7. mai 2008 Lilla med rosa striper til strandbruk og den svart/grønne til hagen. Med sistnevnte kommer jeg til å se ut som en mordersnegle! Jeg vil helst ha sleng:o)
Gjest gründerjente Skrevet 8. mai 2008 #34 Skrevet 8. mai 2008 NEI - HAR SELVFØLGELIG IKKE UV-DRESS. Det er ikke for mye sol vi dør av, men for lite...
Süsse Skrevet 9. mai 2008 #35 Skrevet 9. mai 2008 Hvordan går det ann å uttale seg om denne dressen hvis dere ikke har sett den eller har peiling på hva det er en gang? Tror dere det er en våtdrakt eller rustning?
Inga Bling Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #36 Skrevet 9. mai 2008 Hvordan går det an å bli så sår over noe som bar ment som ren harselas?
børdi Skrevet 9. mai 2008 #37 Skrevet 9. mai 2008 har IKKE uv dress, og kommer aldri til å kjøpe det heller.. Solkrem funker som fjell for oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå