Inga Bling Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Og skal dere ha denne under bunaden 17. mai? og hva gjør jeg med at ungene mine ikke har hatt sånn? Kommer de til å få varige men? På skravlesiden har jeg akkurat nå lært at det er det eneste i hele verden som stopper uv-stråler.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Eneste gangene ungene mine er i slike dresser , er avstraffelser.....! På dobbeltmoralsiden, er det greit å sitte i solen med uv drakt på stranden, en is, så lenge den er light og da mye grønt til middag.........Hadde det vært vinter ville is vært strengt forbudt annet enn på lørdag, men kjeks og varm kakao av visse merker er greit til nød ute=)da med reima dress så klart Nææææææ...........helt ærlig, så har jeg og ungene hardbarket hud nok til å gå uten slike drakter.
Inga Bling Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har ikke tøff hud og heller ikke ungene. Men jeg har aldri opplevd at de har blitt brent gjennom tkjorter. Men de tilsvarer da faktor 10. Også dagens lærdom. Drit i hva statens strålevern sier. Damene på skravle vet bedre. Best faktisk.
prekæs Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg tipper at bruningshysteriske mødre egentlig kunne trengt den drakten selv, før ungene deres. Har merkelig nok aldri hatt solbrente barn og har vel vært mer i sterk middelhavssol enn de fleste. Uv drakt klarte ungene seg uten. Passer jo på og smører med faktor. Sikkert ukorrekt å si det men uv drakt ser idiotisk ut:S
Dronningen! Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Får man kjøpt slike uv- drakter i str M og extra long leg? Jeg skulle gjerne hatt en:O)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 ...er det mulig....uv derss når man soler seg og kondom når man har sex.....er så glad jeg ikke er mottakelig for nyvinninger lenger........
Inga Bling Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2008 Og det betyr at jeg puler tjukt hele tiden fordi jeg ikke synes uv-dress er en god ide? Og det er ikke noen nyvinning. det er en prjippo. Men vær så god. Kjøp den. Bruk den. Jeg sier ikke at den ikke virker. Jeg sier bare at det ikke er et must. på samme måte som reima, odenwalder og rockering.
Inga Bling Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2008 Jeg burde sikkert hatt fordi jeg blir brent av å sitte inne og se på sola. men så tar jeg på meg en genser og da går det greit likevel. Faktisk.
Inga Bling Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2008 Vil du ha lilla med rosa striper eller svart og grønn? De finnes også med ekstra tynn legg..
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 hei det var ikke en spydighet....det er min oppriktige mening skal man ha seg et nummer er det uten kondom og er det soling på gang gjør man det uten en eller annen morbid sinnsyk uv dress....
Inga Bling Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2008 Hurra for minipiller. Kondom suger like mye som uvdress.
Inga Bling Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2008 (beklager men jeg er i spydigmodus i dag, og da tolker jeg også alle andre innlegg dit hen)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 hehe....og jeg har stappa innpå en pose med lakris og venter på å komme opp på spydigmodus jeg også....men det tar tid i dag
Inga Bling Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. mai 2008 Kom deg inn på skravle og irriter deg over dummhet i praksis. Da kommer det seg fort.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #16 Skrevet 6. mai 2008 Jeg satser på å ikke fjerne ett eneste kroppshår, da har jeg naturlig uv-dress.
Inga Bling Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 6. mai 2008 Og på vinteren lager jeg kinaflette av kroppshåret, så har jeg stilongs.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #18 Skrevet 6. mai 2008 Veldig greit egentlig. Litt sånn som KaMa drømte om i går, om kattepels på legga.
Inga Bling Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 6. mai 2008 Jepp. Sånn rødstripete. Litt tigerpus..
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mai 2008 #20 Skrevet 6. mai 2008 Det var ikke mulig å bruke litt mer tid på å henge seg opp i teite ting...? Noen bruker, andre ikke, spiller det egentlig noen rolle?
Inga Bling Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 6. mai 2008 Er det ikke mulig å la meg få leke i fred?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #22 Skrevet 6. mai 2008 Det er ikke mulig å holde snurpfitteriet sitt på skravle?
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mai 2008 #23 Skrevet 6. mai 2008 Synes bare det er komisk at det går an å henge seg så til de grader opp i en filleting, men vær så god, lek i vei
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 6. mai 2008 #24 Skrevet 6. mai 2008 Jeg vil heller være død enn å bli tatt på fersken med UV-drakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå