Gjest irismor Skrevet 6. mai 2008 #26 Skrevet 6. mai 2008 Pøbern og je =)) Er du medlem av coop? Hvis ikke kom deg avgårde og meld deg inn straks. Du betaler 300.- for medlemskapet når du melder deg inn. Men en av godene du får er hotellovernatting 2 netter for ca 1400.- Ta med deg gogutten og reis til Kristiansand dere =))
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #27 Skrevet 6. mai 2008 Ja, sånt synes jeg an kan gjøre for å glede de små rakkerne synes jeg, så lenge det ike går utover den daglige økonomien i hvertfall :-)
Kaffemocca Skrevet 6. mai 2008 #28 Skrevet 6. mai 2008 Ja, hvis jeg hadde råd til det kunne jeg fint brukt det=)
najs Skrevet 6. mai 2008 #30 Skrevet 6. mai 2008 Hvor mye er det dere har satt av til lommepenger da? Det er svindyrt å gjøre ting i norge så man får jo uansett regne med noen kroner. Vi pleier å leie campinghytter hvis vi ikke finner noen billige hotell, blir rimeligere så sparer vi de pengene til vintersydentur;-()
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #31 Skrevet 6. mai 2008 hadde jeg bodd nede i kr.sand så kunne du fått lånt en sengeplass av meg :> når event. vil du reise? reiser du med bil/buss/tog? for i høysesongen er det SINNSYKT dyrt i dyreparken... men hadde nok brukt de pengene med måte, er jo en opplevelse for E da =)
pøber´n & je Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #33 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er medlem. Det har jeg jo ikke tenkt på engang. Takk for tips
pøber´n & je Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #34 Skrevet 6. mai 2008 Ja jeg trenger det. (og da er det vel sikkert endel inne her som ler)
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mai 2008 #35 Skrevet 6. mai 2008 Ja, det er da ikke så ille? Reis og kos dere
pøber´n & je Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #36 Skrevet 6. mai 2008 Tenkte også på de datoene du nevner. Hva koster 310kr? Og hvor stort rom er det dere har?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 6. mai 2008 #37 Skrevet 6. mai 2008 Vet i alle fall at dyreparken hotel der gjelder ikke coop tilbudene, førøvrig ikke rica hotelpass heller, dvs man kan ikke ta ut gratisnatten hos dem, men man får stempel der da!
Pappas fultreffer :) Skrevet 6. mai 2008 #38 Skrevet 6. mai 2008 Vi brukte 5000 kroner uten Kaptein Sabeltann vi så Vi overnattet da inne i Kardemommeby. Jepp, jeg ville gjort det. Er jo så kjekt der, for både voksne og barn egentlig
pøber´n & je Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #40 Skrevet 6. mai 2008 Har ikke bestemt lommepengene enda, men liker å ha endel i tilfelle
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #42 Skrevet 6. mai 2008 Ja, om det hadde vært en ferie ungen satte pris på. Vi bruker jo ofte myyye mere på ferier vi vil på!:-)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 6. mai 2008 #44 Skrevet 6. mai 2008 Ja, etter 4 netter på rica hotel, samme hvilket kan man ta den 5 natten ut gratis uten og betale for den!
pøber´n & je Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #45 Skrevet 6. mai 2008 Det har jeg hatt lyst til og. Men syns det er dumt når vi bare er to. Hadde vi vært flere så hadde jeg nok vurdert det
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #46 Skrevet 6. mai 2008 Om jeg visste det var noe snuppa hadde satts tor pris på og jeg var garantert bra vær så ja Vi skal antagelig til dyreparken selv i sommer, men da uten kaptein sabeltann. Havner på 5000 har vi regnet det er dyrt å feriere i Norge! Man kan lett få en sydentur for dere to til 7000 kr, men man må jo tenke over hva man vil sette mest pris på også! Jeg personlig ville da heller ha reist til syden, men ikke alle er like glad i å ligge på stranden å steke somd et jeg er
pøber´n & je Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #47 Skrevet 6. mai 2008 Er ingen sydenmenneske gitt. *S* Men skjønner at man kan få andre og lengre turer for samme pris. Nå ser det ut som det ikke blir så mye som 7000 da. Jeg må bare finne ut hvor vi skal overnatte hen
pøber´n & je Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #48 Skrevet 6. mai 2008 De hadde ingen tilbud i Kristiansand da.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. mai 2008 #49 Skrevet 6. mai 2008 Synes dette hørres dyrt ut. var i Kristiansand dyrepark i fjor, var ikke på forestillingen da men vi betalte bare halvparten av den summen, lå da på hotellet der, vi var 2 voksne og 1 barn. Hadde 2 overnattinger og 3 dager inne i parken. Tvile på at 2 billetter på Sabeltann koster over 3000 liksom.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. mai 2008 #50 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde gjort det hvis småen var litt eldre. han er 3,5 år, og jeg tror ikke han vil få så mye ut av det. Han er daaaaaautrøtt kl 19 - 19.30, og blir bare sur og grinete når han blir holdt våken lengre. Kunne jo sikkert ha sovet litt og så vekket ham, men jeg er ikke sikker på hvordan det ville gått.. Har hørt det kan være litt skremmende også, så jeg vil nok vente et år eller to og se. Han er begynt å drømme så mye om nettene nå også. ( Men som 5-6 åring tror jeg han får mer ut av det. Vet ikke hvor gammel pøber'n er, jeg ) men sett bort ifra det, ville jeg gjort det hvis det liksom er det som ville vært ferien i år. Hadde ikke tatt meg råd til en storferie utenom. Og når du fikk så mye igjen på skatten også!!?? REIS! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå