pøber´n & je Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 På å reise til Kristiansand dyrepark? Med Kaptein Sabeltann forestiling, hotell, reise og 2 dagers pass og lommepenger?
pøber´n & je Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Det er da en voksen og ett barn som evnt reiser
pøber´n & je Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Hvis du ser bort ifra det da. Eller later som du liker KS
Northernlights Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Ikke jeg, men hade du spurt min niårige (snart ti) sønn, hadde han svart JAAA!!! ;o)
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Jeg hadde letet etter ett rimeligere bo alt. og heller brukt pengene i parken., men hadde det ikke hvert noe annet alt. så hadde jeg nok gjort det ja. Går jeg har lovet ungene at der skal vi i sommer.
Monajenten Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Hmmm nei, egentlig ikke. Syns det hørtes veldig dyrt ut. Blir det så masse altså? Kan jo nesten få en sydentur for det:-s
pøber´n & je Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2008 Har ikke overnattingen helt i boks enda, så da har jeg lagt inn det dyreste alternativet.
pøber´n & je Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2008 Men jeg vil ikke bruke penger på sydentur jeg da. Liker ikke varmen så veldig kan man si. Det er max da. Vil gjerne bruke mindre
Monajenten Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Ok. Det er jo sikkert verdt det da! Datteren min hadde garantert blitt ellevill:-) Men får håpe du finner et billigere alternativ til bosted. Har selv ønsker og planer om å reise til Mummiland i Finland neste sommer, men det blir garantert en dyr affære:-) *begynner å spare allerede*
pøber´n & je Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2008 Har tenkt mummiland siden E var en smule stor, men har hørt at det er så dårlig der, at det utgår. E har jo helt dilla på KS og jeg vet han vil kose seg der. Og nå som jeg får igjen masse på skatten, burde jeg få dratt på en ordentlig ferie med han
Monajenten Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Hmm er det dårlig der altså? Jeg har bare hørt om positive erfaringer...Hmmmmm!! Hvis du får så masse igjen på skatten og han digger Sabeltann, hadde jeg dratt:-D
pøber´n & je Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. mai 2008 Ja jeg får igjen nesten 50 000. Men skal til tannlegen for mesteparten av de er jeg redd.
Northernlights Skrevet 5. mai 2008 #16 Skrevet 5. mai 2008 Takk =o) Noen ganger er det veldig vanskelig å ikke si det man tenker. Men jeg tror jeg lovte noe for lenge siden...og det må jeg nesten holde. ;o)
pøber´n & je Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 5. mai 2008 Hehe. Det er ingen andre som klarer det, så jeg syns du er flink jeg
Herlige barn har jeg fått Skrevet 6. mai 2008 #18 Skrevet 6. mai 2008 Vi har bodd selv på dyreparken hotel, det er et flott hotel, men rommene er små og prisene er dessverre stive i høysesongen, men ungene koste seg så jeg syns det var verdt pengene. Nærmeste hotel til Dyreparken er da comfort og det ligger nært bilvei og det gjør ikke dyreparken så jeg ville tvert reist om jeg var deg, er ikke en slik tur man tar hvert år.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #19 Skrevet 6. mai 2008 Tja.... jo, det er jo absolutt verdt det, for barna ELSKER det jo.... Tror nok du kan finne et billigere alternativ for overnatting.... ...eller du har kanskje ikke bil slik at du må bo mer i nærheten av selve dyreparken? I såfall skjønner jeg at det blir dyrere. Vi var i dyreparken i fjor sammen med datteren vår. Det var veldig pop.!! Reiser dit i år også.... og i år skal vi også få med oss kveldsforestillingen! Det tror jeg blir en opplevelse hun vil huske leeeeeeenge... ;o)
pandabjørn Skrevet 6. mai 2008 #20 Skrevet 6. mai 2008 vi skal bo på noas ark hotellet fra 29 til 31 juli koster oss 3550,- og da er det med en barneseng til sander..så koster det 310 pr voksen og da er vi opp i 4170,- + litt å spise og drikke så pengene flyr fort... gleder meg for jeg har ikke vært i dyreparken siden jeg gikk på barneskolen og det er jo en menneskealder siden hehe
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 6. mai 2008 #21 Skrevet 6. mai 2008 Vi har gjort det 3 ganger vi, så ja, jeg kunne godt brukt 7000 på en sånn tur. Det er utrolig stas for ungene da ) Kan anbefale Rica Dyreparken hotellet. Ligger rett ved inngangen og er veldig trivelig
*titte tei!* Skrevet 6. mai 2008 #22 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er selv fra kr.sand og er meget kjent i området. Hvorfor i all verden må man bo i nærheten av dyreparken? Hvis ikke du har bil så går det busser minst 4-6 ganger i timen, og på kveldstid/nattestid under kaptein sabeltann forestillingene så er det arrangert busser til sentrum igjen- ergo man kommer seg kjempe fint frem og tilbake til hotell og dyrepark. Det tar 15 min med buss, ikke ubehagelig på noe vis. I sentrum så er det flere hotell å velge mellom, flere rimelige og det finnes også et sånt lowbudget hotell ved togstasjonen- Centrum Budget Hotel heter det, greie fine rom og billig pris, verdt å sjekke ut om man ikke er for kresen. Sjekk ut www.hotellweb.no, kanskje finner du gode tilbud der også! Smør med niste i parken- det kan være dyrt å kjøpe mat der inne. God tur!!
Franz Skrevet 6. mai 2008 #23 Skrevet 6. mai 2008 Det er virkelig verdt det,har selv vært der med jenta som den gang var 7 år,vi storkoste oss,håper å gjenta turen når junior blir litt eldre.Kjempefin park
*Minnie Mus* Skrevet 6. mai 2008 #24 Skrevet 6. mai 2008 Nope det ville jeg ikke gjort. Har råd til det altså, men da skulle guttene mine hatt så dilla på kaptein sabeltann at det var det eneste de drømte om å gjøre he he... Heldigvis for meg er de like glad i sol og bading som jeg er, så her blir det mange sydenturer i år ja:-)
Tøysetipp Skrevet 6. mai 2008 #25 Skrevet 6. mai 2008 Jeg synes det var mye penger for to dager. Men, dersom man ikke skal telle det i dager og kroner - så vil nok opplevelsen være verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå