Gå til innhold

Dere med silikon......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville også legge inn mer! 450g.. Men han stoppet det på 350g. Men tenker som deg, at jeg skal legge inn mer med tiden..

Jeg har en venninne som la inn 520g før hun fikk barn, og hun hadde puppene langt nede på magen etter å ha ammet. Nå har hun tatt brystløft da, så puppene hennes er jo superfine igjen. Men hun slet veldig i perioden før det altså.. Og brystløft i seg selv er jo ikke gratis heller! ;P Så.. Jeg venter bitte litt iallefall. Men kunne tenkt meg mer etterhvert! :)

Haha, jaa, jeg fikk noen sånne veeeldig sterke smertestillende på klinikken.. Husker ikke navnet. Men Gud.. Rommet snurret hehe, når jeg tok dem så klarte jeg å gå litt rundt om kring å smile for meg selv ;)

Men i uke nummer to så ble alt mye bedre da, da kom jeg mer opp og ut, og beveget meg mye mer. Og så fort jeg fikk kroppen litt varm så gikk det ganske greit. Litt lok med å ta på jakke ogsånn, men..

Sleit litt med sånne stikkinger i puppene en stund etter da. Spesielt på kvelden.. Det var fryktelig vondt. Opplevde du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja! eller, vet ikke om jeg kan kalle d stikkinger som i samme forstand som du mener, men jeg hadde sånne "smell" i dem...kjentes ut som om det var små luftbodler som sprakk skikkelig i implantatene!

det var ubehagelig ja...husker også jeg traff på en kamerat som løp mot meg og skulle gi meg en klem, han visste ikke om operasjonen, og klemte meg sjikkelig hardt! da kjente jeg det føltes som om hele implantatet reva fra kjøttet og gikk oppover mot kragebenet..fyyy f**** det var jæævlig!

haha, å ta på jakke å sånn var ikke det enkleste nei..-.bedre å ta på seg et teppe:P

Skrevet

Hahaha, unnskyld at jeg ler, men.. AUCH!!!! Det hørtes alt annet enn godt ut! :-O Au, au, au! Fikk helt vondt av tanken på den klemmen der!

Skrevet

Btw, tittet på bildene dine.. De ser veldig fine ut da! :)

(Tenker på det bilde som er tatt oven i fra og ned!) All grunn til å være fornøyd! :D

Skrevet

det gjør jeg også! får sånne frysninger som jeg får når jeg tenker på det å klemme fingern i et vindu som smeller fort igjen før man rekker å trekke hånden til seg:P bare litt værre...

gleder meg til å "poppe ut kiden", og få kroppen tilbake, og se hvordan puppene blir...blir spennendes å se hvordan de ender opp...større skal jeg ha uansett=)

Skrevet

Åja, ja jeg glemmer hele tiden at anonymforumet er det samme på dib og bim.. Venter du en liten prins eller prinsesse? :)

Skrevet

takk=)

jo, jeg er veldig fornøyd med dem...og siden jeg var nok så mindre begavet med pupper før operasjonen, så er de jo store i forhold til det...men alikevel, så ser de jo normale ut!

jeg vil at man skal liksom "se" at, oi, hun hadde store pupper, men ikke sånn; fytti faen for noen digre mugger..:P

nå er d ingen som legger merke en gang føler jeg...s

Skrevet

jeg vet ikke ennå=)

skal på UL på fredag :D:D:D er så spent og kan nesten ikke vente nå!

er 18+0 i morgen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...