Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hvor lang tid fikk dere beskjed om å ikke løfte tungt? Og hvor lang tid gikk det før hevelsen var borte? Her er det ene større enn det andre ennå :/ Og ikke trene på...... 6 uker?
Mamsen86 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Skulle ikke løfte tungt på.. Uhm, var det tre uker? Ja. Men jeg er alene, og hadde bare hjelp den første uka. Uken etter så løftet jeg når det var nødvendig ; Ut og inn av sengen, spisestolen og slike ting. Jenta mi er halvannet år, så hun løper og går uten hjelp fra meg så det gikk så fint atte Hevelsen? Hmms, det tok sin tid faktisk.. Tok silikon i januar, og de har bare siden mars-måned blitt mindre. Surt! Hehe, for jeg elsket størrelsen da de var hovne. Og 6 uker uten særlig trening, ja. Hvor mye har du lagt inn? Fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Har hatt hjelp av mannen min i nesten ei uke nå, men nå jobber han igjen og jeg er hjemme med baby som må løftes overalt! Er livredd jeg fucker det til med alt jeg MÅ gjøre, men det er jo ingen vei utenom :-( Var dine like i størrelsen hele tiden eller gjorde hevelsen dem litt forskjellige en stund? Jeg har lagt inn 265 og er fornøyd. Er samme størrelsen som før jeg fikk mine 3 barn.Eneste jeg angrer på er at jeg fortalte det til ei venninne. Nå vet mannen hennes det også og jeg VET de tenker på det hver gang de ser meg. Forbanna irriterende! Før likte jeg ikke å vise meg for jeg følte meg så liten og nå er jeg redd for å vise for mye. Dritt.
Mamsen86 Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hvor liten er babyen? Jeg har en venninne som la inn 280g. et par mnd etter fødselen bare. Og med hun gikk det helt fint. Det er vel litt hva du klarer selv også, men du skal absolutt ikke overanstrenge deg. Opererte du under eller over muskelen? Nja, jeg la inn 350g.. Var riiiiiimelig flat før jeg tok silikon, hehe, så jeg nyter det egentlig. Men for å svare på spørsmålet ditt ; Jeg var ikke så flink til å amme på begge brystene da jeg ammet datteren min, så den ene puppen var bitte litt større enn den andre fra før av. Tror ikke at andre legger merke til det, men jeg ser det selv. Det var verre før hevelsen gikk helt ned. Nå er dem ganske like. Men jeg syntes du skal være stolt av dem, jeg. Silikon - ikke 800g - er ganske smaklig hvis man bærer dem riktig, hvis du skjønner?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Babyen er snart 8 mnd, og gutt som ikke liker å kjede seg hvis du skjønner hva jeg mener. Småaktiv :-) Jeg la over muskelen, siden legen ikke ville legge under på noen pga at det da ville ligge å gnikke mot ribbeina. Hvor la du dem? Ja jeg er komfertabel med dem jeg, men jeg liker ikke å vite at de jeg treffer tenker på at jeg har gjort det. Venninna mi vil se dem og mannen hennes kjenne på dem. Tror ikke noe av det blir aktuelt for å si det slik! Kjenner jeg blir litt pissed off siden dette blir sett på som "bimbogreie", mens det er greit å fikse på tennene, huden og magen osv.
Mamsen86 Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Hehe, skjønner hva du mener. Jeg har fått noen sånne kommentarer selv. Men i bunn og grunn så gjorde jeg det for meg selv, og ingen andre. Jeg er alene og følte meg ikke vel i den kroppen jeg "hadde", følte at noe manglet. Nå har jeg det veldig bra med meg selv og jeg angrer ikke et sekund! Men kjedelig at enkelte liksom ikke skal la deg få skinne i fred, men komme med litt sånne "du blei en bimbo"-greier.. Som du sier, fikser man på magen eller tennene så blir det liksom noe annet. Men, men.. Hehe, ja så du har med andre ord mye å henge fingra i med minsten? Men hvordan føler du det selv, er det vondt og problematisk å bære han? Jeg hadde vondt i tre uker.. Måtte sove sittende på sofaen for det var så inn i hællsikkes vondt når jeg sto opp på morningen, kom meg _ikke_ ut av sengen. Men så fort kroppen ble litt "varm" så gikk det greit! Var deeeeilig den dagen jeg endelig kunne legge meg på magen! Jeg la under ribbeina. Som sagt, var ikke så mye der fra før av.. Så kanten ville ha syntes etterhvert under huden der. Så da ble det under!
Mamsen86 Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Under ribbeina la jeg jo selvfølgelig ikke! Under muskelen!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har ikke hatt noe vondt! :-) Litt brystspreng dag 1 og 2, men ikke noe etter det. Sover i en "mild sittestilling" hvis jeg kan kalle det det. Men det er bare fordi jeg tror det skal være sånn en stund hehe. At det gjør det bedre. Men jeg merker godt at jeg ikke før har visst hvor mye man egentlig bruker brystmusklene! For har jeg brukt dem kan det av og til være som om de (brystene) dovner bort. Varer ikke lenge men er pga aktiviteten. har to andre barn å styre med også ser du. De er snart 4 og snart 2 år. Og så er det rart når jeg holder babyen inntil brystet. Føles som det er noe mellom oss liksom. (Og det er det jo da men.) Hvor lang tid tok det før fremmedfølelsen ble borte hvis du skjønner hva jeg mener? At de var dine liksom? (Har bare en sportsbh, men har en ammebh med nesten samme effekt, tror du jeg kan tre på meg den mens jeg vasker den andre? Er så redd for å fusnke det til)
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 fikk beskjed om å holde meg i ro de første 6 ukene, og ikke løfte tungt før 3 mnd!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Ehh hjelp! Hva regnes som tungt da? Da sliter man jo haha HI
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 3Mnd...hva er det jeg sier...jeg burde ikke løftetungt før implantatene festet seg=) vet ikke hvilke 3mnd jeg hadde i hodet...
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 du kjenner nok selv når du er klar for å løfte, men de første 2 ukene skal du holde deg unna tilogmed støvsugeren! de neste ukene kan du bevege deg rundt og gå tur åsånn..og etter 6 uker skal jo implantatene ha festet seg, og da skal du kunne begynne å løfte...men jeg ville ikke begynt med en bokhylle liksom;P
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Jeg løftet tungt så fort det ikke var smertefullt i det hele tatt lenger, og det var godt og vel 6 uker etter operasjonen. Mine arr var vonde lenge etterpå, så det begrenset seg selv hvor tungt jeg kunne løfte. Hevelsen ga seg etter noen uker, men jeg husker ikke eksakt når. Gi det litt tid, og kjenn etter selv!
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #15 Skrevet 5. mai 2008 ca etter 6 uker....men jeg la inn for 5 måneder siden, og den høyre har ikke festet seg! mens den venstre var festet etter 5 uker...tror d har noe med at jeg drev å støvsuga med det samme jeg kom hjem fra klinikken kanskje...:Pheahh
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #16 Skrevet 5. mai 2008 Herregud! Da har jeg driti meg ut mega! Løftet MYYYYE og til og med vasket klær. Fuck! Havner vel opp under armhulene mine innleggene da. HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #17 Skrevet 5. mai 2008 Hvordan kjenner man at de har festet seg da? HI
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #18 Skrevet 5. mai 2008 det vil du nok merke=) den som ikke har festet seg, kan jeg dytte frem og tilbake inni der...mens den andre henger liksom fast:)
Mamsen86 Skrevet 5. mai 2008 #19 Skrevet 5. mai 2008 Hehe, jeg husker jeg vasket sportsBH'n min ca.. Tja 3-4 dager etter operasjonen. (Fikk hvit BH og hadde litt selvbruning som farget av, IKKE pent!) Hahaha, jeg satt å holdt på puppene mine.. Det føltes som om at silikonen skulle dette ut!!! Var utrolig ekkelt!!!! Men hvor lenge siden var det du la inn protesene? Vil råde deg til å kjøpe en sportsBH til, de har noen veldig fine på Kapphal vet jeg. Men ammeBH'n fungerer nok de få timene du vasker! Haha, ja du har en 4 åring og en 2 åring ja.. Men da har du jo ikke tid til å ha vondt en gang da! Ja var kjempe rart når jeg holdt jenta mi på fanget også. Hmms, men når følte jeg at det var mine a.. ? *Tenke,tenke*.. Er ikke helt sikker, men det var vel egentlig når de "datt litt ned" og ikke var så harde. Da jeg liksom kunne fungere 100% normalt igjen. Brystmusklene er undervurdert!!! Hehehe. Det ble jo en utfordring å skjære brød i begynnelsen.. Og å ta på seg jakken og vaske håret var heller ingen lek! ;P Det var vel når alt det gikk som normalt at jeg følte at de var mine-mine. Og da hevelsen forsvant
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #20 Skrevet 5. mai 2008 Føler de henger fast begge to der inne jeg, men det er vel kanskje litt feil siden det bare har gått ei uke hehe. Finner det vel ut :-) HI
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #21 Skrevet 5. mai 2008 du har vel sports bhen fremdeles? når du begynner å ta av den, og hevelsen er gått ned, så kjenner du at de ikke henger helt fast..men ikke begynn å kjennn etter det nå! det kan faktisk ødelegge for groprosessen din=) vær forsiktig, vær flink med bruk av sportsbhen, ikke begynn med andre bher før de 6 ukene er gått...
Mamsen86 Skrevet 5. mai 2008 #22 Skrevet 5. mai 2008 Bare så det er sagt, jeg løftet også en del etter den første uka.. Måtte få vasket klær og styra med jenta, og puppene mine er så fine atte Tror du egentlig bare må kjenne etter selv hva du tåler, men _ikke_ finn på å "press" deg selv liksom. Ikke gjør mer enn nødvendig.
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #23 Skrevet 5. mai 2008 heldig du da mami=) min høyre har nemlig ikke festet seg enda! og jeg tok operasjonen 3desember07....men, som sagt, så støvsuga jeg og styrte allerede første dagen...jeg klarte ikke sitte i ro i d hele tatt, og tok ikke en eneste dag med ro...
Mamsen86 Skrevet 5. mai 2008 #24 Skrevet 5. mai 2008 Hehe, heldig og heldig ;P Jeg lå bokstavelig talt DØD den første uken. Gråt når jeg våknet på morra'n, klarte ikke å komme meg ut av sengen, ingenting. Var hos foreldrene mine den uken, og den ene dagen hadde moren min gått ut en tur med snuppa mens jeg sov.. Og da jeg våknet måtte jeg sånn tisse, så jeg _måtte_ stå opp. Jeg brukte 53 (!!!!!!!!!!!) minutter på å komme meg opp av sengen.. Ålte meg ut på kanten, la beina inn mot veggen, ålte meg ned på huk og grein som en drittunge. Spør meg om jeg angret da? ;P Med andre ord, jeg rørte meg ikke av flekken den første uken.. Måtte ha hjelp til å reise ryggen for å ta en slurk av drikken når jeg skulle ta smertestillende osv. Væste jeg har vært med på.. Så.. I mine øyne er DU heldig som i det hele tatt klarte å støvesuge ;P Men jeg er veldig fornøyd nå da, angrer ikke et sekund. De har festet seg og passer meg veldig bra. Hvor mye la du inn Babygullz?
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #25 Skrevet 5. mai 2008 uff da! hørtes IKKE godt ut! jeg var veeeldig flilnk med å ta smertestillendes da, og hadde en venninne som matet meg med disse, og gav meg drikke..følte meg som den pensjonerte dama på gamlehjem:P jallefall når venninna mi faktisk er hjelpepleier!! Når jeg var i smertestillerus, så kunne jeg støvsuge og ta en tur til "disneyland", jeg hadde det ganske fint tiden etter operasjonen.. jeg la inn 320 g i hver...kirurgen pressa inn det som det var plass til(mtp hud osv...) jeg ville egentlig ha 400, men, d gikk visst ikke...men regner jo med at etter sv.skap og med hjelp av tyngdekraften vil vel ikke silikonpuppene mine være like perfekte, og da har vel huden og puppene "utvidet "seg slik at det er plass til mer, så da tenker jeg å legge inn 4-500 g=) enten det eller beholde de implantatene jeg har på str, og bare ta et brystløft eller noe...hvis puppnene blir ødelagt av sv.skapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå