Gå til innhold

Til alle dere som er så bekymra over vekta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da legger vi denne diskusjonen død, selv om den garantert blir tatt opp om et par dager/uker igjen.

Kommer stadig nye her av både deg og meg, og historien gjentar seg;) hehe

Lykke til videre du også babyaugust=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...dei som bekymra seg over vekta, er det kun fordi dei føler at dei har gått opp for masse/for fort? Eg er meir engsteleg for at eg ikkje har gått opp noke serleg...:/

Skrevet

er enig! nyt graviditeten og denne lille muligheten til å ikke skulle fokusere så mye på vekta;) baby, morkake osv veier jo en del jo lengre vi kommer i graviditeten.. så dette er ikke bare fett som legger seg på kroppen ellers.

Skrevet

Jeg er forsåvidt eni i dette, MEN, jeg la på meg skrekkelige 26-27 kg sist svskap, og det var helt grusomt. Jeg følte meg bare så fæl og feit og alt var et ork. Jeg lovet meg selv aldri mer... Jeg må ærlig innrømme at jeg har fokusert endel på vekta dette svskapet, jeg har selvfølgelig spist det jeg trenger, men har vært obs på vekta hele vegen. Jeg har bare lagt på meg 11 kg (er i uke 31) denne ganga og det er selvfølgelig helt ok. Man skal og må regne med å gå opp i vekt, men når tallen blir høye så forstår jeg frustasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...