Mimi82 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #26 Skrevet 6. mai 2008 Hurra!! Gratulerer så kjempemye!! Veldig artig å høre at det har lyktes for deg igjen - ønsker deg masse lykke til med svangerskapet, håper jeg kan slå følge over i 1. tri om ikke så altfor lenge
LINDA*** Skrevet 6. mai 2008 #27 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer så mye med dere som har fått ++++++!!! Selv er jeg på dag 31 i syklusen. Har hatt opptil 32 dager før. Så, jeg er ganske spent fortsatt. Har ikke testa på nytt, men har sånn elslim-liknende greier fortsatt! Klarer ikke helt å tolke det der. Tror ikke det var sånn da jeg var gravid sist, men noen påstår det er "gravidesekret"? Litt murringer i magen, men ellers intet nytt;) Kan liksågreit være TR på vei.
Mimi82 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #28 Skrevet 7. mai 2008 Hei jenter =) Nå er jeg på dag 29 og ingen tegn til tr ennå.. regner med at jeg går opp til sikkert 32-33 dager kanskje før tr kommer.. Merker fremdeles ingen symptomer hverken den ene eller andre veien, så tviler sterkt på at tr ikke kommer. Men jeg var nok altfor tidlig ute med testingen min, hehe.. testet jo mandag + tirsdag, men dersom tr ikke kommer før lørdag/søndag så kunne jeg jo ha spart meg de kronene.. jaja Klar som et egg for neste pp!! NÅ!
Mikkemafian Skrevet 7. mai 2008 #29 Skrevet 7. mai 2008 Gratulerer så mye tingeling 87. Stas med noen positive tester, og du hadde jo en del symptomer også, hvis jeg ikke husker feil?? Kos deg med den voksende magen...
Mamma-til-3-jenter Skrevet 7. mai 2008 #30 Skrevet 7. mai 2008 Hadde regnet med å ha ikm neste uke jeg. Men tempen økte, og jeg hadde el-smerter tidligere enn jeg hadde beregnet. Så iflg mine beregninger, er ikm i morgen!!! Har allerede tatt to tester jeg da. En på søndag, og en i går..... Negative selvsagt..... :-( Men jeg skal teste igjen i morgen hvis ikke tr kommer. Har kjentes ut som om den har vært på vei ett par dager nå, men ingen synlige tegn enda.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #31 Skrevet 8. mai 2008 Tok en test i morres og der stod det ............... GRAVID!!!!!!!!!!! Den satt på første pp. Er så lykkelig nå. Da kommer vårt tredje barn i midten av januar.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 8. mai 2008 #32 Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer=) eg har IKM i dag eg og men ingen tr og har nesten di samme symtomene som deg:P kvalm om kvelden (brekninger) brystene har fått større ringer å hårsekkene viser bedre å blodårene viser bedre. sulten nesten heile tiden. å i natt gikk eg på do for første gang på natten. aldri måttet de før. men må vente til lønna kommer. å de er i måren så blir vel ikke noe test før lørdag vis ikke tr er komt då...
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #33 Skrevet 8. mai 2008 Høres ut som meg ja. Lykke til!!! Sender deg litt babystøv jeg **********
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå