Mimi82 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 ... noe nytt? Er spent på hvordan det går med dere rundtomkring! For min del så er IKM på onsdag (tror jeg, antagelig kanskje ikke før fredag...usikker på syklus :/ ). Og jeg klarte jo selvfølgelig ikke å la være å teste i morges, den var negativ. Brukte CB digital, stod på pakken at dersom man tester 4 dager før IKM så er det ca 50 % sjanse for at den viser gravid om man er det. Så kanskje er ikke løpet helt kjørt enda...? Noen andre med symptomer/som har testet og sånn?
tingeling87 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 hei. det er sikkert for tidlig å teste om du ikke har ikm før fredag. du får vente en dag eller to så får du ta en test til. dette er så spennende! jeg testet på søndagmed vanlig cb, har ikm i morgen. den ble positiv men svakt. så jeg skal teste igjen i morgen. har symptomer på at jeg er gravid så jeg tror jeg er det. blødde neseblod, ømme bryster, svake mensmurringer og må tisse oftere.
MorTilMalthe Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Hehe Jeg venter også IKM på fredag og har testet meg i dag Min var også negativ, så nå har vi bestemt oss for å vente med netse test til torsdag....hvis jeg klarer å være så tålmodig da Selv om testen var negativ, så har jeg en liten følelse på at jeg er gravid.....er mer trøtt en vanlig, tunge pupper med veeeldig tydelige blodårer, litt kvalm, svimmel til tider..... så jeg håper virkelig at jeg ikke legger for mye i tegnene. Det blir litt artig å følge hverandre her inne. Du må oppdatere oss når du har testet igjen
Mikkemafian Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Har ikke ikm før til søndagen, men er jo selvfølgelig helt på styr allerede. Har ikke de beste forutsetningene for å klare det denne perioden, siden det ble lite aktivitet rundt el.. Men håpet er alltid til stede... Har en test liggende, og den skal jeg bruke på søndag!!! Mine (innbilte??) symptomer: kjempetrøtt, kvalm om morgenen før frokost, ømme pupper, men ammer fremdeles, så det kan være derfor, stikninger nederst i magen... Har det travelt med å kjenner etter for tiden som dere ser...
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Har ikm på torsdag. Er trøtt og øm i brystene. I tillegg har jeg blitt superkvalm på ettermiddagen og kveldene. Det ble jeg også med de to andre barna mine en liten uke før ikm. Har en følelse av at jeg er gravid, men vi får vente å se:-)
tingeling87 Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 da har jeg gått til innkjøp av en db digital for å bli helt sikker. den skal taes i morgen tidlig på ikm. er sååå spent!!! tenk om jeg har gått rundt og trodd at jeg har være gravid og så viser den ikke gravid. da begynner jeg å grine tror jeg:/ kommer til å legge meg klokka åtte i kveld for at det skal bli fort morgen:p
Cybele Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Har ikm på lørdag, og har for flere dager siden slått meg til ro med qat jeg ikke er gravid. Er bare første pp, så ingen krise. Jeg liksom bare "vet" at jeg ikke er det, men tester selvsagt lørdag for å være sikker. Har ingen symptomer. Gleder meg til å følge med på dere andre. Jeg er blitt spådd gravid i mai av tre stk, og føler dermed at kommende el er min el;)
lillan80 Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 har IKM på fredag. Kjempespennt. Litt urven og småkvalm, men det kan vel være fordi jeg er så spennt... Skal ikke teste før til helga - hvis jeg klarer å vente...
jezza Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har IKM i dag. Tror jeg kjenner at TR er på vei... Men er vel ikke å forvente at det skal funke første pp, selv om det hadde vært deilig!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 hei. eg har ikm på torsdag ette de eg har regnet ut pga el smerter å sånn:) men er berre sulten heile tiden å sugen på noe å ete på... åsså må eg jo si at blod årene sprute ut men de føle eg kver måned:S men di er mangen å store å har ikke mensen smerter:s de er vanlig for meg så tidli. sikker på at eg traff el men vett jo aldri me folk ka så sjer hehe...
prins06+2til Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 har ikm søndag. jeg skal ikke teste før mandag, skal jobbe i helgen, og den dagen jeg eventuelt tester skal jeg ikke ha huset fult av fosterbarn jobber som avlastningshjem. har ikke noen symtomer tror jeg, litt små kvalm etter jeg har spist, og nesten litt støl i magen, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. det blir spennende å se om tr kommer i helgen ihvertfall.
Mine <3<3<3 Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Er egentlig ikke helt sikker på når jeg har ikm, så derfor har jeg lagt en knapp på søndag (dag 32 av syklusen - for å ta i litt liksom). Sannsynligvis har tr kommet før det. Har litt større/ømme pupper, men det er jo også et pms-tegn. Er ikke noe spes kvalm, men egentlig utrolig trøtt og sliten, men det kan jo komme av travle dager med oppkjøring til eksamen og greier. Hvis jeg ikke har fått tr på besøk på søndag, tar jeg en test på mandag, for jeg skal på sykehuset å få utført et lite inngrep, og da er det greit å vite...
LINDA*** Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 IKM: Tror jeg har IKM i dag, mandag. Det er 14 dager siden vi hadde sex. Og 30 dager siden 1.mens. Kan hende jeg har 32 dagers syklus. Gudene veit! Denne pp har vært helt i ørska! EGGLØSNING: Har hatt elslim de siste 2 ukene (!), og har det forsåvidt fortsatt. Så jeg lurer på om det er noe med det;) Har vanligvis elsim i 3-4 dager liksom. Hva skjeer med 14 dager! Hadde noe smerter i eggstokk-regionen sist torsdag. Kan det ha vært festesmerter? Ååå.. Blir gal SYMPTOMER:: Trøtt. Som jeg var i forrige sv.skap, men det kan hende jeg bare er sliten pga mye jobbings. TESTER:: Tok en el-test i går, og det var nesten to like streker. Syns det er så vanskelig å tyde de. :/ Men tenkte å ta en CB til torsdag hvis ikke TR dukker opp.
Håperogtror Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Tydelig mange av oss som ikke greier å vente med testing, hehe ;o) Dette er min/vår første pp etter ma og påfølgende utskrapning i begynnelsen av april. Jeg har, etter å ha funnet el for 10 dager siden, regnet meg framt til IKM på slutten av denne uka. Litt usikkert, som dere skjønner, men jeg har alltid hatt jevnt syklus. Jeg har mange symptomer, jeg også: Er kjempetrett, tar lett til tårene, er kvalm, har mensmurringer og ømme pupper. Tok en såkalt billigtest i morges - den var hvit og blank...ikke noen vakker stripe som lyste mot meg der, nei :-( Kan jo være at det er for tidlig å teste? Jeg veksler mellom å være realist og optimist! Lykke til, det blir spennende å følge med dere!
Håperogtror Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 Dytte, dytte :-) Er så spent på å høre hvordan det går med dere!
Thessa og Bebbis Skrevet 6. mai 2008 #16 Skrevet 6. mai 2008 Her kan jeg skrive! Jeg tok test idag tidlig den var VELDIG positiv! MEN.. et stort MEN her. den lille streken som skal komme opp i vinduet ved siden av(kontroll vindu) kom ikke opp... (?) Skal ta en ny test, men er veldig positiv da jeg er kjempe forsinka med mensen og har masse symptomer. Har forresten skikkelig mensen murringer i magen. Men dette er normalt ettersom jeg har skjønt? Hilsen uerfaren 23
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 6. mai 2008 #17 Skrevet 6. mai 2008 Joda, TR kom som bestilt ;( Men er ikke helt som vanlig, jeg blør mye MINDRE, nesten ingenting.. har gått med truseinnlegg siden søndag kveld, og trenger fortsatt ikke noe mer.. Men regner med det er den vanlig TR som er kommet lell..?! Trodde forrige uke at jeg hadde noen symptomer, men det var nok inbilte symptomer, selv om jeg ble spådd gravid nå og at jeg ventet en jente
tingeling87 Skrevet 6. mai 2008 #18 Skrevet 6. mai 2008 jeg har kastet bort 130 kroner jeg da.. kjøpte cb digital som jeg skulle ta i dag morges, men i natt våknet jeg i tretiden og måtte så tisse. så jeg gikk på do og i morges hadde jeg nesten ikke noe igjen så testen slo ikke ut.. typisk det da. vurderte jo om jeg skulle teste kl tre men hadde jo gått på do kl 24 så jeg tenkte det var best å vente til morgenen.. dumma:( ikm i dag så da er det kanskje ikke så viktig med morgenurin?
Thessa og Bebbis Skrevet 6. mai 2008 #19 Skrevet 6. mai 2008 unnskyld meg, men jeg er bare heeeeelt overlykkelig nå! Jeg har testet positivt.. TO GANGER!!!
Mikkemafian Skrevet 6. mai 2008 #20 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer!!! Håper du er den første av mange denne uken... Skriv deg på listen over resultat ikm uke 19=
Mimi82 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 6. mai 2008 Ååååh, så BRA!! Gratulerer så kjempemye!! Jeg klarte jo ikke å holde meg da.. hehe.. burde vel egentlig skjønt det Testet igjen i morges, brukte Quick Respons denne gangen, men ikke antydning til strek, ikke så mye som en skygge en gang Så jeg tviler sterkt på at jeg er gravid nå. Har ikke merket så mye de siste dagene heller, så regner med at tr dukker opp om ikke så altfor lenge. Men, det var jo vår første pp, så det er jo ingen krise da. Må vel nesten regne med at det kan ta litt tid. Selv om man blir jo litt utålmodig når man endelig har begynt å prøve og vil at det skal klaffe med en gang Har litt godfølelse for neste pp, dersom jeg får tr i løpet av noen dager blir neste EL ca 25 mai, og vi reiser på ferie den 24, så da får vi god tid til å slappe av, kose oss og prøve masse Får håpe vi lykkes da! Det gjelder forresten alle dere andre også, ønsker at spiren sitter hos dere fort som bare det!
Mimi82 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 6. mai 2008 Sannelig, rett etter jeg har postet dette innlegget ser jeg på skravle (tror jeg det var) at ei med nick Mongo med julebaby hadde IKM 20 april og testet negativt noen dager etter det. Skulle til legen 5 mai og hadde med urinprøve siden tr ikke hadde dukket opp, og testet der. Fikk negativt først tror jeg, og så kom legen springende etter henne da det viste seg at den var positiv.. Så det er jo håp for noen da selv om tr er veldig forsinket og man allikevel tester negativt. Men tror ikke jeg skal få noen forhåpninger fordet, tror tr dukker opp ganske snart.. gjerne kjapt så vi kan komme i gang med neste pp
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #23 Skrevet 6. mai 2008 Mortheresa: Gratulerer så mye!!!!!!!!!! Mimi 82*1pp* : Krysser fingrene for at det har klaffet. Kos dere masse på tur da!!!!!!!;-) Er fremdeles kjempekvalm og sliter litt med å spise. Har ikke lyst på noenting. Skal teste i kveld eller i morgen tror jeg. Har en følelse av at det har klaffet, men får bare vente å se:-)
Cybele Skrevet 6. mai 2008 #24 Skrevet 6. mai 2008 Jess, da har jeg testet i dag, tirsdag, og ikm er tidligst lørdag/søndag. hehe. Selvsagt blendahvit. For et pengesluk...
tingeling87 Skrevet 6. mai 2008 #25 Skrevet 6. mai 2008 jeg tok en digital nå og der sto det GRAVID!!!! herlig=) jeg er så glad. tre mnd etter at jeg måtte avbryte forrige svangerskap. termin 16.januar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå