Gå til innhold

Svarte Faens møkkaunger.....................!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hææææææææ........................Sier du at du køddet med meg der...........??? Svarte....og jeg som trodde jeg var snill og skule hjelpe deg ....!

Når du falt av stolen og jeg måtte hjelpe deg, var det også bare kødd også?

Eller da du snublet ned trappen?

Hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... var nok bare for at du spente bein på meg ned trappa!!! du surna jo da jeg prøvde å gå forbi deg:-) noe jeg ikke helt skjønner!!! når du beveger deg som ei ku på beite ned en trang trapp, så må du regne med at normale folk vil prøve å komme seg forbi:-) at du i tillegg drar unna stolen min, når jeg skal sette meg ned, syntes jheg var litt råttent og barnslig gjort, da jeg faktiskikke hadde regnet med at du ville gjøre dette stuntet mot stakkars uskyldige meg:-)

Skrevet

At du forveksler en uteligger med beinet mitt har igjen med synet ditt å gjøre, Jeg sa det til deg , gang på gang.....*ta på deg brillene* meeeeeeeeen nei da.....Sta som du er.

Jeg sa til deg også at du burde ta den stolen med 4 bein,IKKE den med 3, for den vil velte, men igjen såååååååå måtte du bare ta den som var ødelagt, og igjen, så har det noe med synet ditt igjen.....

At du forveksler meg med ei KU er ikke rart da du prøvde å omfavne den tigeren som står på plassen foran Egon der.....Altså, jeg igjen prøvde å være behjelpelig å dra deg bort, men du nektet å gi slipp.....

Men du, jeg sitter her fortsatt med brillene du nektet å ta på deg og lurer....har du fått deg nye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...