Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Neste gang jeg ser noen drittunger RØRER sykkeldekket mitt, kommer jeg til å henge de opp i flaggstanga....................Så finner noen ungene sine i flaggstanga så vet dere hvor jeg er!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 døhhhhhh.. nå får du slutte å legge skylda på uskyldige unger her!!! At du subber ræva ned i dekken som igjen sliter i stykker gummien slik at du pungterer!! betyr ikke nødvendigvis at det er unger som ødelegger dekkene:-) Mulig du burde vurdere større sykkelsete og påkoste noen sikkerheetsskjermer på dekkene dina tjukka:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Høøøøøøøøøøøy..............Du brilleslange............at du har drømt om epler og melloner hele natten i takt med å terrorisere meg så trenger du ikke hive deg over meg ved første annledning............selv om du gjør det tid til ofte................Så YPPERT..........*klapp igjen* Det nærmeste du kommer sykkelsete er trusa som gnager mellom beina dine................prøv heller en ulltruse=)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hør her tjukka!! at du stapper puppa dine i sloggyen og tråkker rundt med ballonghjul på den førkrigsmodellen av en sykkel du har, gir deg ingen rett til å være ufin mot meg:-) jeg prøvde bare å være hyggelig som vanlig, men selvfølgelig så leste du dette da du hadde høy konsentrert PMS og fritt blodsukkerfall!!! At du sitter der hjemme å glefser runddt deg er pokker ikke min skyld:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Haaaaaaaaaaallooooo.........denne PMS diskusjonen har vi hatt før og vi så hvordan det ente............uten at jeg trenger å utbrodere det noe særlig.............Så snurp leppene dine sammen, knip øynene og flesk opp med noe annet enn ballongsykkel. Du skjønner mange andre har faktisk helse til å sykle, mens du sliter å slenge`n utfor kanten av senga for å lette på trykket, så trenger du ikke la det gå utover meg.................=)Så hiv i deg litt astmaspray nå før du lener nesetippen på tastaturet igjen=)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Jo da det stemmer dette med PMS-problemet ditt:-) Var vel den gangen Jordmor Siri personlig måtte ringe meg for å be meg være litt snill med deg det:-) Angående at jeg som notorisk horebukk og sexatlet skal ha behov for å slenge kølla over sengekanten er bare ondsinnet konspirasjonsteori:-) At du bruker Tena Old pussyLady for å holde orden på skvettinga di i øst og vest bør faktisk få enhver mann til å holde seg unna damer i lang tid, når man ser konsekvensen her:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Ææææææææææhhhhhhhhhhhh-.................dør av latter her..........Aner ikke hva *Tena Old pussyLady* er en gang..........Kan jeg spørre deg? Siden du har erfaring forstår jeg.........=) Jordmor Siri sier det til deg for å få deg til å føle deg tilfreds, derimot til meg forteller hun noooooooooe helt annet=) At du føler trang til å ringe å terrorisere Siri på nattestid for å tømme både ordbruken og skvetting er hennes ordvalg til deg for å roe deg ned slik at du får en fin søvn......For vi vet jo hva som skjer når du ikke får det...............Da er jo helvete løs her på dib=)
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Du er jo mild og god, finner jeg jævlene som stjeler sykkelventiler henger jeg dem først opp etter jeg har drept dem.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Hmmmmfff............Sug Lut, jeg prøver da tross alt å være litt dandert, men må si du tok ordene rett ut av munn min, dette var den fine måten=)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tipper det er vekta fra luten som får ventilene til å sprette ut:-) Og Angelica!!! Den pågående smiskinga du bedriver med andre kamphøner her inne, har jeg lite til overs for!!! Føler meg liksom som deltaker i "Big Brother" hvor allianseoppbyggning kun er til å få stemt ut slike som meg:-)
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Slapp av, jeg er helt fordomsfri og hater alle uansett.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 hehe.. høres betryggende ut dette hatet:-) og du over her. kan rulle inn puppa dine selv, eller stappe dem ned i sloggyen:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Fælt å du er opphengt i sloggy da..........mulig du har en fanatisk trang å nevne sloggy...................hmm....mulig du lider av å være sloggyfan=) Derfor du ble så glad i Oslo da.............=)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #15 Skrevet 5. mai 2008 det du så i Oslo var et djevelsk og hevngjerrig glis det vennen:-) så bare vent deg:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #16 Skrevet 5. mai 2008 Igjen Yppert så forstår jeg ikke hvorfor du blander meg inn i dette................Jeg var bare budet og har ingentiiiiiiiiiiiiiiiing med dette å gjøre...........=) Må si du burde øve litt til på dette hevngjerrige og djevelske gliset ditt, for du var jo bare så søt da....................hehehe=) med det smilet der=)........................*tørker tårene her igjen nå*
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #17 Skrevet 5. mai 2008 jasså???? sitter å griner som vanlig ja:-) jeg skal personlig sørge for at du ALDRI nevner det sloggyordet i nærheten av meg..... når jeg er ferdig med deg:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #18 Skrevet 5. mai 2008 Hva har du tenkt å gjøre da......................? Skyte paintball kuler med sloggytrusa hahahaha...........=)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #19 Skrevet 5. mai 2008 ikke at ideen var dårlig, men jeg skal sikkert klare å stappe i deg noen kuler slik at den store kjeften din holder seg lukket en liten stund:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #20 Skrevet 5. mai 2008 Hmmmfff..........trodde du gikk for ræva her jeg, men nå skal du prøve å treffe kjeften min også,..........den går i et så det skal mye for å lukke den veit du=)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #21 Skrevet 5. mai 2008 hehe samme det:-) er jo ganske vanskelig å se forskjell på ræva og kjeften din uansett da:-) så jeg kan egentlig bare å velge og vrake:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #22 Skrevet 5. mai 2008 Fader å småfrekke vi var her i dag da...........=) At du har sett kjeften min er greit, men ikke ræva mi så nå snakker du om ting du ikke vet noe om......................AAAaaaaaaaahhhhhhh hadde på meg kjole veit du=)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #23 Skrevet 5. mai 2008 jepp, men når du sto med ræva i været å plukka seipen opp fra bakken, så kunne jeg faktisk ikke la være å se ræva di:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #24 Skrevet 5. mai 2008 Phøøøøøøøøøøø..............svarte jeg plukket da ikke noen sneiper.......det var brillene dine jeg måtte ta opp gang etter gang........som du mistet....=)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #25 Skrevet 5. mai 2008 det var solbrillene det vennen:-) ikke at det var så nødvendig, men jeg syntes det var moro at du måtte bøye deg hele tiden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå