Gå til innhold

Hvilke yrkesgrupper liker du minst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å komme inn i en butikk, uansett hva slags.. der de bak disken er mer opptatt med å skravle med en haug av venner i steden for å ekspedere. Høy latter og total overseelse er ikke en god måte å drive butikk på.Spesielt når man må vente med å betale til de er ferdig med å snakke, eller de fortsetter å skravle mens de piper varene.. Skulle vært regler mot å ha venner på besøk på jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Nav-ansatte....JA faktisk. Skal innrømme at det er èn hyggelig dame som jobber på "vårt" Nav, de andre er kun idioter....

2. Posten-ansatte. Slow motion. Uansett om det står 100 i kø. Hadde nok hatt godt av litt konkurranse.

3. Apotekansatte (eller heter det apotekteknikere??). Samme som nr 2.

4. Parfymeriansatte. Ikke fordi de tror folk stjeler, men fordi de er så irriterende oppstyla og perfekte...*bare litt misunnelig*

Skrevet

Offentlige ansatte?! Du vet det er noe sånt som 700-800.000 offentlige ansatte her til lands?

Skrevet

Da vi skulle ordne med permisjon og sånt med NAV snakker jeg med en dame som var SÅ hyggelig.. Men fant henne aldri igjen. Så når vi skulle ornde pappapermisjon var det ei drittkjerring der, som sa at samboeren min ikke kunne få pappaperm fordi han jobber og jeg studerer.. Nå er det for seint å gjøre noe med, fordi vi har mottat engansstønad..

SÅ:

1. dumme, DUMME damen på NAV

2. bussjåførene som kjører unibuss men ikke GIDDER å senke ned bussen så jeg kan trille ut vogna, så jeg må spørre noen om hjelp i steden..

3. Folk som jobber i bank (HVORFOR får kameraten til samboeren min lån til å bygge hus for 5 mill, mens samboer får 800 000 i lån. Samboer har fast jobb, ikke kameraten, og både jeg og konen til kameraten hans er studenter.. Trynefaktor? )

4. Folk på legevakta (Tror dere vi kommer for moroskyld eller...?)

Skrevet

Disse damene i dyre butikker er verst.

Hudpleiene på afroditeklinikken i Oslo ( de sa rett ut at de kun ønsket rike kunder - og ikke ante de at vi gjør det bra;-))

Selgere, og da ikke de på telefon uten de som blitt i salgsbransjen lenge - makan til smiskete typer

sure kelnere

Fastleger

Skrevet

ADVOKATER!

Pengeelskede drittsekker.

Mange av dem.

Skrevet

Etter at jeg reserverte meg mot både salg og veldedighet ringer de støtt.

(0_o): Hallo..

Selger: Hei, har jeg kommet til (0_o)?

(0_o): Jada....

Selger: Blabla, jeg skal IKKE selge deg noe i dag

(0_o): Hm...men du skjø...

Selger: Blabla, 39 kr i porto, blaaaaaabl...

(0_o): Jeg har reservert meg mot tlfsalg!

Selger: Åja, da beklager jeg at jeg ringte (særlig).

(0_o): Det går bra, slett meg fra registeret deres. For det klarte tydeligvis ikke den forrige selgeren fra dere å få til.

Selger: Ja selvfølgelig.

Bip-bip-bip....

Tre dager seinere.

(0_o): Hallo...

Selger: Hei, mitt navn er xx, jeg ringer fra xx, har du hørt om...

(0_o): FAEN, det var jo deg jeg snakka med her om dagen og som lovte å slette meg siden jeg har reservert meg mot tlfsalg! Dette er tredje gangen dere rin.........

Bip-bip-bip....

Så nei, den yrkesgruppen har jeg utrolig lite til overs for.

Så kommer

parkeringsvakter

bussjåfører

drittunger jom jobber på mcdonalds

vektere

bankansatte.

Skrevet

Selgerne kan ikke slette deg fra registret dessverre, og du blir oppringt automatisk - de taster altså ikke nr ditt. Og du må oppdatere det hele tiden i brønnøysundregistret - idiotisk for de jeg glemmer det hele tiden så er det igang.

Skrevet

Mennesker som jobber på apotek er enten farmasøyter eller reseptarer. Og, ja jeg har opplevd at disse noen ganger oppfører seg utrolig uproft!!! Søsteren min opplevde en gang hun kjøpte graviditetstest at farmasøyten sa; Lykke til da, håper den blir positiv!! Og det var i det tilfelle akkurat hva søsteren min IKKE ønsket at testen skulle være positiv! Uff, jeg synes de burde holde kjeften sin, å forholde seg til taushetsplikten som alle andre helsearbeidere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...