Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Og nå drar vi sef. ikke alle under samme kam. Snakker litt generelt 1. Journalister. Minner meg som hyener som kaster seg frådende over åtsler. (åtsel=andre menneskers tragiske sjebner) 2. Proto meglere. (les_ snobbete pappagutter med enorm svakhet for dyre biler og billige damer) 3. Middelaldrende damer, ansatt i eksklusive butikker. Åååå de irriterer meg så enormt!!! Hvem tror de at de er? Dronning Sonja? 4. Proto vektere. (les_de som festet vilt og levde fett på småkriminaliteten sin når jevnaldrende gikk skole og utdannet seg til politi.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 De fleste proto meglerne er ikke snobbete pappagutter, men lavere middelklassegutter med et kjempekompleks. Derfor overgjøres sleiken, pengebruken og forbruket av billige damer :-) V. slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 HI kan signere den ja. Wannabe pappagutter kanskje?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Reklamebransjen, advokater og telefonselgere.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 1.Taxi sjåfører, for dem kommer aldri når dem skal... 2.DJ 'er for dem bare lyger. 3.snobbete butikkdamer i 50årene 4.eigendomsmeglere, dem prater bare tull!!! 5.annsatte i nav og kommuna.. alltid sure!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 folk som er annsatte på posten.... fytti rakkeren så seint det går ann å jobbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 1. Damer som jobber på parfymeri! Følger alltid med på å se om jeg stjeler, skikkelig irriterende... 2. Telefonselgere 3. De som jobber i nav ol, sure og trege... 4. Lærere!!! 5. De som står på elixia stands
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 1. Telefonselgere 2. Nav.....de svarer bare "ehh, ehh, ehhh...vent litt....og på nytt ehh, ehh ehhh"
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Veldig så mange som dømmer folk etter yrket her da... Snakk om å skjære alle over en kam. Teit innlegg!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 Vil ikke si at dette er å skjære alle over en kam... men yrkesgruppen. som du også ser har de fleste hat mot samme yrker, så det må vel ligge noe i det da....
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Jobber du i nav eller? Siden du ikke kan lese at HI skriver at "nå drar vi ikke alle over en kam"? Humre humre
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #15 Skrevet 5. mai 2008 1) Bankfolk. De er drittsure OG stenger så tidlig at man må skulke jobb og skole for å komme seg dit. 2) Apotekansatte. Spesielt når man kjøper en pakke CB og de spør HØYT så alle kan høre det; "Har du tatt en graviditetstest før?" Ja, jeg er 30, så jeg har tatt noen før! 3) Bussjåfører. Det er en grunn til at jeg skaffet meg både førerkort og bil så snart jeg var 18 år. 4) NAV/kommune/offentlig ansatte Er det et surhetskrav for å bli ansatt? Er dessuten overbevist om at dresserte aper kunne gjort jobben bedre. 5) Vaskedamer, hva er vitsen med å stenge toalettene helt når de skal vaske der? En dame rekker ikke over 7 toaletter på engang, så kan ikke bare døra stå åpen? Og jeg signerer vektere og eiendomsmeglere. Telefonselgere plager ikke meg, for jeg har nemlig iq nok til å reservere meg=)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #16 Skrevet 5. mai 2008 Hjemmeværende, dumme ungjenter som tror at det er noe som heter å DRA alle over en kam!!! IDIOTER!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #17 Skrevet 5. mai 2008 1. 20 år gamle eiendomsmeglere.... DE har null peiling, haha, virker som de har blitt ansatt fordi pappaen deres driver firmaet... 2. Folk som står på stands over hele landet og skal selge meg vitamintilskudd, tran, telefoner, treningsmedlemskap osv. 3. NAV folk ja... haha, virker som de går gjennom et kurs "Hvordan yte minst service?" og "Hvordan sette brukeren over til så mange forskjellige at de til slutt legger på?" 4. Berter som jobber på gina tricot og andre superfashion butikker og som ser ut som de har stått foran speilet litt for mye, og som liksom bryr seg om hva du prøver.. "ååå, den der var skikkelig fin på deg ja" 5. Parfymerier ja, noen andre har forklart hvorfor:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #19 Skrevet 5. mai 2008 Parekringsvakter! Finnes ikke noen som e mer nidkjære i yrket enn de.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #21 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er kommuneansatt. Og jeg blir lynprovosert når noen sier at det er et surhetskrav for å bli ansatt. Det er forskjell på folk uansett hvilket yrke de har!! Jeg liker ikke bussjåfører som ikke kan stoppe når det kommer noen løpende med desperasjon i øynene for å rekke siste bussen hjem, men har såpass vett i skallen at jeg vet at ikke alle er sånn.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #23 Skrevet 5. mai 2008 Jeg fatter ikke at du lar deg provosere av denne typen innlegg! Tror du de snakker om DEG personlig, eller? Du skjønner vel at de som skriver her generaliserer med viten og vilje? Jeg tror ikke noen her er så stapptette at de ikke skjønner at det fins hyggelige folk både i NAV, i kommunen, på bussen og i taxi. Må man på død og liv ta alt, inkl. seg selv og sin egen arbeidsgruppe så sinnsykt personlig at man blir provosert av så uskylidg tidtrøyte som dette??!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #24 Skrevet 5. mai 2008 -Ansatte på H&M (tyggisbobler og Herbal Essenses) -Maktsyke vektere (tydeligvis mobbet som små og nå skal de ta igjen) -De som jobber på kommunen (service burde ikke være fremmedord) -Visse lærere -Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange butikkansatte...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #25 Skrevet 5. mai 2008 Gudskjelov at noen har føyd opp bussjåfører og taxisjåfører, men jeg må føye til at i kommunen min er det utelukkende hyggelige folk? Både i undervisning, teknisk, kultur osv? De jeg virkelig hater er STRØMselgere som står på stands, og TELEABONNEMENTSSelgere som løper etter meg med samme, innøvde strofa; "betaler du strøm til Hafslund i dag?" å fy faen, jeg kjenner det går en stygg en i meg.. Som om jeg har sittet og frosset i tyve år før han dukket opp, liksom?? Som om jeg ikke er istand til å ringe rundt og ordne noe selv? De står jo ikke der og suger tak i meg for å være snill eller hyggelig mot meg? De skal jo bare ha flere kroner på bunnlinja til en allerede velstående eier....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå