Gå til innhold

Vurderer navnet Solan, dumt når storebror heter Ludvik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med Bendik? Passer bra med Ludvik. Solan, det blir litt drøyt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, da det var ikke dumt. Min heter kasper, Jesper og Jonathan!!!!!

Skrevet

Jeg kjenner faktisk tre brødre som heter Per, Pål og Espen...

Skrevet

Hei igjen. Det var jeg som skrev innlegget og jeg vurderer det faktisk som seriøst. Vi har så og si bestemt oss for at navnet på lillebror blir Solan Gundersen (vi heter faktisk Gundersen til etternavn også)! Jenta vår heter Solveig og vi synes faktisk lillebrors navn matcher hennes navn også. :-D

Skrevet

Når man snakker om navn vet jeg om to søstre som heter Karina Marina og Celina Melina.....eh en smule harry kanskje??

Skrevet

Hihihi er det navn vi snakker om her eller lek med ord? *Ler*

Jeg kjenner faktisk et alkoholisert par som har(hadde) to barn som heter Tia

Maria og Remi Martin ..... Barna er voksne nå, og foreldrene er begge døde pga alkohol.... De ble ikke mobbet for navna sine.... Jeg synes navna deres er fine jeg ;)

Jeg synes Solan og Ludvik Gundersen er ok... Uansett er jeg veldig enig i at navnet ikke skjemmer noen - og den holdningen overfører jeg til mine barn.(Har selv ei venninne som heter Solveig Gundersen)

En god og respektfull holdning til mennesker, (men også en god porsjon selvironi) er viktig.

Skrevet

Dette var en spøk ikke sant?

Skrevet

Hva med knoll og tott? eller hottentott?

Skrevet

Gutten min heter Ludwig og min venninnes sønn heter Solan. Det var ikke planlagt (den ene født 2 dager før den andre) :-) Vi har fått veldig mye kommentarer på det og mange har fått seg en god latter... Men det er jo to pene navn. :-)

( Pappaen til Ludwig heter Knudsen, så vi har Knudsen og Ludwigsen under samme tak. :-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...