Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #26 Skrevet 5. mai 2008 Hva med Bendik? Passer bra med Ludvik. Solan, det blir litt drøyt.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #27 Skrevet 5. mai 2008 Nei, da det var ikke dumt. Min heter kasper, Jesper og Jonathan!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #28 Skrevet 5. mai 2008 Jeg kjenner faktisk tre brødre som heter Per, Pål og Espen...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #29 Skrevet 5. mai 2008 Hei igjen. Det var jeg som skrev innlegget og jeg vurderer det faktisk som seriøst. Vi har så og si bestemt oss for at navnet på lillebror blir Solan Gundersen (vi heter faktisk Gundersen til etternavn også)! Jenta vår heter Solveig og vi synes faktisk lillebrors navn matcher hennes navn også. :-D
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #30 Skrevet 5. mai 2008 Når man snakker om navn vet jeg om to søstre som heter Karina Marina og Celina Melina.....eh en smule harry kanskje??
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #31 Skrevet 5. mai 2008 Hihihi er det navn vi snakker om her eller lek med ord? *Ler* Jeg kjenner faktisk et alkoholisert par som har(hadde) to barn som heter Tia Maria og Remi Martin ..... Barna er voksne nå, og foreldrene er begge døde pga alkohol.... De ble ikke mobbet for navna sine.... Jeg synes navna deres er fine jeg Jeg synes Solan og Ludvik Gundersen er ok... Uansett er jeg veldig enig i at navnet ikke skjemmer noen - og den holdningen overfører jeg til mine barn.(Har selv ei venninne som heter Solveig Gundersen) En god og respektfull holdning til mennesker, (men også en god porsjon selvironi) er viktig.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #34 Skrevet 6. mai 2008 Gutten min heter Ludwig og min venninnes sønn heter Solan. Det var ikke planlagt (den ene født 2 dager før den andre) :-) Vi har fått veldig mye kommentarer på det og mange har fått seg en god latter... Men det er jo to pene navn. :-) ( Pappaen til Ludwig heter Knudsen, så vi har Knudsen og Ludwigsen under samme tak. :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå