Gå til innhold

Vurderer navnet Solan, dumt når storebror heter Ludvik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes begge er knallfine navn som passer godt i lag, hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha ja det er dumt

Skrevet

Blir litt i meste laget kanskje ja...

Skrevet

Hehe,hver sin smak ;)

Skrevet

Synes heller du skal satse på Reodor. -eller Gurin. tihi ;-)

Forresten hva med Solander? Det er jo så populært å lage sine egne navn ;-D Eller Reodorander. oj det ble nesten deodorant det siste der.

Skrevet

Synes ikke du skal gjøre det nei.

Skrevet

veldig dumt ja. stakars

Skrevet

Hehe ja det er nok en spøk:) håper det...

Skrevet

Selvfølgelig var det en spøk. Har dere så dårlig utviklet humoristik sans at dere tviler på det?

Skrevet

jaaaa.....garantert mobbeoffer!

Skrevet

Nei det blir litt drøyt! beklager...

Skrevet

Øøøøh... Hadde det vært meg, ville jeg ikke vurdert det engang :P blir litt harry. Men hver sin smak :)

Skrevet

Oh my god, jeg klasker meg i panna. Har dere ingen humor? Forsvant den med fødselen? For ørtende gang: Det var en spøk.

Skrevet

Man aldri si aldri. Var en artikkel i Dagbladet for en tid tilbake under tittelen "navnet skjemmer ingen", og der sto det om ei som hadde kalt guttene sine Rudolf og Adolf. Hu måtte vel innrømme at gutta ikke alltid hadde hatt det så lett. nei sier du det. Bra hun ikke fikk en sønn til, hadde vel blitt Vidkun da vil jeg tro.

Skrevet

Hehe! Ei god venninne av meg heter Annika og broren hennes heter Tommy.. Men det var visst helt tilfeldig,mora tenkte ikke på PIPPI da de fikk navn.. Moro da!

Skrevet

Hehe!

Hørte nettopp om et tvillingpar som het Rikke og Martin. Lurer på om foreldrene er veldig glad i Ricky Martin, eller aldri har hørt om ham. :)

Skrevet

Så her inne en dag at Tråd var så populært jeg

Skrevet

Tråd? Usj - det var vel også en spøk.... Blir fint med Rød til etternavn haha Hr Rød Tråd (i offentlige papirer blir etternavnet nevnt først hehe)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hahahahahahahahah!:-D

Denne var dagens...herr Rød Tråd!:P

Skrevet

Hihi! Ladambie : Jeg kjenner også ei Annika som har en bror som heter Tommy:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...