Hønemor&guttaboys Skrevet 4. mai 2008 #26 Skrevet 4. mai 2008 Ser det er mange som har spurt, men drister meg på jeg også.. Får jeg også lov å se bloggen din?
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 4. mai 2008 #29 Skrevet 4. mai 2008 Jeg vil og gjerne se... Ser vi er like gamle. Jeg venter også nr 2:)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #30 Skrevet 4. mai 2008 Kan jeg og få se?:-) Vi venter kanskje nr. 2 vi og :-o :-o Snuppa vår er bare 10 mnd..
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #31 Skrevet 4. mai 2008 Dere unge mammaer som venter nr 2 noen av dere som bor i oslo/akershus?
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 4. mai 2008 #37 Skrevet 4. mai 2008 Kjempe fin blogg mami=) Å Fiin baby mage=)
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 4. mai 2008 #38 Skrevet 4. mai 2008 Lister meg inn for å si at jeg også veldig gjerne vil se bloggen din... Lurer litt på å lage min egen så syns det er kjempegøy å studere andre sin :-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mai 2008 #39 Skrevet 4. mai 2008 Jeg vil å seeeeeee... Hva mener du men unge mødre da.. ?? Hehe.. venter nr 2 når snuppa er 16 måneder..
BettyBoob Skrevet 4. mai 2008 #40 Skrevet 4. mai 2008 åhh... nå vil jeg og titte på bebbimagen kjenner det rasler litt i eggstokkene for tiden!!!! får jeg titte mami?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #42 Skrevet 4. mai 2008 Da har alle fått pm Med unge mammaer mener jeg vel egentlig alle i 20 årene Hadde vært koselig med treff tenker jeg, de fleste andregangsfødende her i området er godt over 30 har jeg følelsen av. Hadde vært koselig å møte noen rundt min alder som hadde barn fra før også Når har du termin lily?
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. mai 2008 #43 Skrevet 4. mai 2008 Vel UL termin er 06.sep. men mensterminen (som jeg tror mest på) er 22.august.. Så jeg går for august jeg.. hehe
~Milly~ Skrevet 4. mai 2008 #44 Skrevet 4. mai 2008 magen var virkelig vakker!! heelt tydelig babymage jo! jeg ble bare blaut i begynnelsen.. hihi.. ikke like pent!! Måtte kommentere litt på bloggen også da, klarer ikke la vær! Ble LITT misunnelig, men tror nok vi venter litt med nr 2, siden mini kun er 8 mnd =))
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #45 Skrevet 4. mai 2008 aaaah, så heldig du er går å misunner alle som har termin før meg hehe. Skal ikke ha før i begynnelsen av november vi, men tror det blir slutten av oktober da.. Ung mamma og leah(var det riktig nick?) når har du termin da?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #46 Skrevet 4. mai 2008 Hehe takk, rundt uke 8-9 så det bare ut som en bilring, så ut som om jeg hadde blitt litt små tjukk på midten bare 8 mnd ja,, var babysyk allerede da jeg også, men er glad vi ventet for å si det sånn
*Anonymus Maximalus* Skrevet 4. mai 2008 #47 Skrevet 4. mai 2008 hmm, kan jeg og få se blogg?? Vet jeg er anonym her nå, men har vært en aktiv profil her for en stund siden. Ingen skumling altså Fikk bare litt nok av hele dib, og slettet alt jeg hadde her og ble borte et års tid.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. mai 2008 #48 Skrevet 4. mai 2008 kan jeg også få se bloggen din, har hørt så mye skryt om den =)
*Minnie Mus* Skrevet 4. mai 2008 #49 Skrevet 4. mai 2008 Kan jeg også få se?? Populær her inne du skjønner jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå