Gå til innhold

Mami og smurferosa osv:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som har spurt, men drister meg på jeg også.. Får jeg også lov å se bloggen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil og gjerne se...:) Ser vi er like gamle. Jeg venter også nr 2:)

Skrevet

Kan jeg og få se?:-) Vi venter kanskje nr. 2 vi og :-o :-o Snuppa vår er bare 10 mnd..

Skrevet

Dere unge mammaer som venter nr 2 :) noen av dere som bor i oslo/akershus?

Skrevet

Får jeg også ta en titt eller? :)

Skrevet

jeg å vil seeee!

 

 

Skrevet

kan jeg oxo få se? :)

Skrevet

Kjempe fin blogg mami=) Å Fiin baby mage=)

Skrevet

Lister meg inn for å si at jeg også veldig gjerne vil se bloggen din... Lurer litt på å lage min egen så syns det er kjempegøy å studere andre sin :-)

Skrevet

Jeg vil å seeeeeee...

 

Hva mener du men unge mødre da.. ?? Hehe.. venter nr 2 når snuppa er 16 måneder.. :)

Skrevet

åhh... nå vil jeg og titte på bebbimagen :)

kjenner det rasler litt i eggstokkene for tiden!!!! får jeg titte mami?

Skrevet

Jeg og vil se hvor flott du er :)))

Skrevet

Da har alle fått pm :)

 

Med unge mammaer mener jeg vel egentlig alle i 20 årene :)

Hadde vært koselig med treff tenker jeg, de fleste andregangsfødende her i området er godt over 30 har jeg følelsen av. Hadde vært koselig å møte noen rundt min alder som hadde barn fra før også :)

Når har du termin lily?

Skrevet

Vel UL termin er 06.sep. men mensterminen (som jeg tror mest på) er 22.august.. Så jeg går for august jeg.. hehe

Skrevet

magen var virkelig vakker!! heelt tydelig babymage jo! jeg ble bare blaut i begynnelsen.. hihi.. ikke like pent!! Måtte kommentere litt på bloggen også da, klarer ikke la vær! Ble LITT misunnelig, men tror nok vi venter litt med nr 2, siden mini kun er 8 mnd =))

Skrevet

aaaah, så heldig du er :) går å misunner alle som har termin før meg hehe. Skal ikke ha før i begynnelsen av november vi, men tror det blir slutten av oktober da..

 

Ung mamma og leah(var det riktig nick?) når har du termin da?

Skrevet

Hehe takk, rundt uke 8-9 så det bare ut som en bilring, så ut som om jeg hadde blitt litt små tjukk på midten bare ;)

8 mnd ja,, var babysyk allerede da jeg også, men er glad vi ventet for å si det sånn ;)

Skrevet

hmm, kan jeg og få se blogg?? Vet jeg er anonym her nå, men har vært en aktiv profil her for en stund siden. Ingen skumling altså:D Fikk bare litt nok av hele dib, og slettet alt jeg hadde her og ble borte et års tid.

Skrevet

kan jeg også få se bloggen din, har hørt så mye skryt om den =)

Skrevet

Kan jeg også få se?? Populær her inne du skjønner jeg:-)

Skrevet

Du har nå en pm Mami ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...