Jenny-penny Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Følger bloggen din innimellom, veldig koselig! Men må si jeg fikk sjokk av magen din altså! Så stor alt ) Blir moro å følge graviditeten din, vil dere vite kjønn?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Hehehe har vært på ul og det var heldigvis bare en der ligger tvillinger til familien så vi tenkte tanken selv en periode. Men ja, magen kom POFF denne gangen og jeg hadde ikke akkurat forventet det siden den kom så sent sist hehe blir spennende å se hvordan det komemr til å ende om den fortsetter å vokse i dette tempoet!
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Hei mami=) Er det noen mulighet for å snik kikke litt på bloggen din nå? Ser så mange som skryter sånn av huset deres,blir så nysgjerrig=) Skulle gjerne vist deg en blogg eller noe,men skjønner ikke åssen jeg lager det=(
Linda-Kristin=) Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 kan jeg også få se? synes det er så koselig å se på andres blogger! gidder jo aldri å lage en selv:P
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Vil også gjerne se, fulgte med på bloggen din før, du hadde bra interiørtips og linker
Monajenten Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Syns ikke det er noe snilt å si sånt jeg, fikk sjokk av at magen var stor? Det er ikke alle som syns det er like koselig å høre sånt altså. Du er NYDELIG mamisnupp! <3
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 Da skal alle ha fått pm Monamor, jeg synes det bare er stas jeg vil jo ha stoooor mage hehehe.. Men tusen takk da
Jenny-penny Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. mai 2008 Hun skrev jo at hun synes det er stas å få mage, så da tenkte jeg at ikke det var noe problem. Man kan da ikke se det negative i alt:) Å få mage er jo ett nydelig tegn på graviditeten og ikke noe negativ på noe måte om man er liten eller stor!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. mai 2008 #15 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har jo drømt om at du får tvillinger jeg da
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #16 Skrevet 4. mai 2008 ja jeg tok meg på ingen måte nær av det altså r fryktelig stolt over å ha fått litt kul på magen.. Sist følte jeg meg litt snytt siden den kom så sent hehe, hadde bare plagene men ikke den fine magen.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #17 Skrevet 4. mai 2008 Jamen det skjer ikke cat så legg fra deg tanken hehe :)
Bea- Skrevet 4. mai 2008 #18 Skrevet 4. mai 2008 kan jeg også få se siden din? Blir så utrolig nyskjerrig når folk snakker om interiør og stor mage.. hehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. mai 2008 #19 Skrevet 4. mai 2008 Kanskje det er en liten microsmule som gjemmer seg bak smulesmurfen? Microsmule er litt sjenert skjønner du, så den gjemmer seg når du er på UL;)
Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 4. mai 2008 #20 Skrevet 4. mai 2008 hmmm jeg vil også se blogg inamor:)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 4. mai 2008 #21 Skrevet 4. mai 2008 Kan jeg også få se Mami? Jeg er bare LITT mesunnelig på deg da, hehe, vi har jenter på omtrent samme alder og jeg er hemningsløst babysyk. Men akkurat nå ligger ikke forholdene til rette for en baby til. Det visste jeg jo allerede før jeg fikk snuppa, at det kom til å gå noen år til neste, men den der babysyken er ikke til å bli kvitt
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 4. mai 2008 #22 Skrevet 4. mai 2008 Kan jeg også få se bloggen din Mami?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #23 Skrevet 4. mai 2008 Da har jeg sendt pm Ikke søren cat, vi har bare ikke plass til det altså! Har bare hørt en hjertelyd også så satser på at det går bra hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå