petite fleur Skrevet 3. mai 2008 #26 Skrevet 3. mai 2008 Får jeg ikke hytte formet som en gitar skal jeg faen ikke ha hytte!!
Lillesnuppis Skrevet 3. mai 2008 #27 Skrevet 3. mai 2008 Vi har ikke hytte, men mamma og pappa har hytte som vi kan låne så mye vi vil. Jeg for min del trives ikke på hytta ( er nok for ung) Jeg er en person som må ha folk rundt meg. Å vite at har jeg lyst til å treffe noen så er det bare å ta en tlf så er det ordnet. med di storkoser seg på hytta på fjellet, men setter vel mere pris på hytta når jeg blir eldre tenker jeg
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. mai 2008 #28 Skrevet 3. mai 2008 Ha ha oktobernurket:-DD Han kjører stil da, det skal han ha!
~sjiraff~ Skrevet 3. mai 2008 #29 Skrevet 3. mai 2008 Ja jeg ønsker meg hytte!! Men ikke på fjellet. Jeg vil ha hytte ved sjøen til bruk i sommerhalvåret )
Koseklompen Skrevet 3. mai 2008 #31 Skrevet 3. mai 2008 Foreldrene mine har hytte som vi kan låne akkurat når vi har lyst.. så vi trenger ikke noe hytte
LizzyG Skrevet 3. mai 2008 #32 Skrevet 3. mai 2008 Vi har ikke hytte selv, men i den nærmeste familien så er det en hytte ved sjøen og 4 hytter på fjellet, så føler ikke behov for å ha en egen hytte:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mai 2008 #33 Skrevet 3. mai 2008 nei jeg ønsker meg ikke hytte. jeg er for lat til og skaffe meg noe som tilsier at jeg må gjøre en insatts for at det skal fortsette og være bra. å spesielt når det går ut over ferie
Northernlights Skrevet 3. mai 2008 #34 Skrevet 3. mai 2008 Mamma har hytte, som jeg ser paa litt som min. I Selbu, Men oensker meg sommerhus =o) Her i NC finnes det mange billige gamle hus, saa det har jeg lyst paa. Et sted aa reise bort til er en droem for meg iallefall.
børdi Skrevet 3. mai 2008 #35 Skrevet 3. mai 2008 nei, det gjør jeg ikke... Hvorfor skal vi dra et sted der alt er mer tungvindt enn hjemme?? Koser oss hjemme i stedet vi, og om vi skal på tur, leier vi heller oss inn på hotell eller hytte/leilighet dit vi skal.... :-)
*Minnie Mus* Skrevet 4. mai 2008 #36 Skrevet 4. mai 2008 Nope gjør ikke det. Fordi jeg tenker at det kommer til å bli masse vedlikehold, arbeid osv med å ha hytte, dessuten koster det flesk... Jeg elsker å reise ut av landet, så da måtte det blitt hytte i syden he he... Har campingvogn og svigers har hytte på fjellet. Det holder.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #37 Skrevet 4. mai 2008 Har hytte ved sjøen, brygger, båthus, sandstrand, svaberg.. Det er nydelig Jeg kan ikke fordra å campe jeg da, enten det er i vogn eller telt, så jeg er sjeleglad for hytta. Natur, sjø OG privatliv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå