flypapir Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Har en følelse av at "alle" enten ønsker seg eller har hytte og at det hviler visse forventninger til at man er på hytta, spesielt i vinterferie og påskeferie. Jeg selv ser ikke helt sjarmen i det, og ønsker meg derfor ikke hytte... Hvordan er det med dere? Mye man skal lure på en lørdagskveld....
Mille** Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Ja, vi ønsker oss hytte, men ønsker oss hus enda mer. )
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Skulle meget gjerne hatt hytte ja... Men har andre ting som prioriteres først gitt. De nærmeste 10 åra minst! Hehe.. (med mindre jeg vinner i lotto eller arver en rik onkel i Amerika)
NoDoubt Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Har en drøm om hytte ved sjøen. Bading, fisking og sjømat:-)
Zyan Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 nope, ønsker meg ikke det. Men antagelig fordi det ikke er reelt. ikke sjans i havet til å få råd til deg..så da drømmer jeg ikke om det...tror jeg da.. men drømmer om brad pitt da...hehe, som om det er noe bedre sjans i havet liksom..
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Er veldig glad vi har den hytta vi har. Ligger rett ved sjøen på Hankø. Knall deilig på sommeren! er der mindre på vinteren,men er der mye fra påsken og utover.
flypapir Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2008 Hehe, mange som gjerne vil ha hus også.. Jeg skulle gjerne hatt en leilighet jeg da, men får ikke med meg mannen på det... Bor i tomannsbolig nå, og blir nok hus på oss etterhvert også!
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Vi har hytte på fjellet vi :-) Deilig å komme seg litt bort fra det vante i helger og ferier - om vi vil. Har bevisst valgt å bygge bare en times kjøring unna, så den blir mye brukt. Men vi føler ikke noe press for at vi må være der i alle ferier og høytider. Påsken drar vi som regel til svigers på motsatt side av landet, for å få litt tid sammen med dem.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Etter hvert kanskje?! Men akkurat nå har vi tilgang på både hytte ved sjøen og på fjellet hos foreldrene mine og svigers. Synes det er koselig med hytte, og vi ønsker oss nok vår egen en gang - vi er ikke så flinke til å feriere ellers...kanskje derfor?!
♥binna♥ Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 JA! Alltid ønsket meg hytte. Nå har vi kjøpt tomt og skal bygge selv. Det blir mye jobb, men koselig. Gleder meg masse:)
flypapir Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. mai 2008 Hehe, er sikkert moro på campingferie... Har ikke vært på det siden jeg var liten jente jeg da...*flau*
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. mai 2008 #14 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har altid hatt lyst på hytte, eller aller mest at svigers skulle kjøpe en som vi kunne låne. Det gjorde de ifjor, så regner med å kunne låne den til høsten og sann en helg når vi vil komme oss bort. Selv får vi finne et rekkehus eller enebolig å kjøpe istedet for denne leiligheten...
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #15 Skrevet 3. mai 2008 ja,ønsker meg hytte vi kan dra til i helgene og ferier;-) men mest av alt hus,vi har lett i et halvt år nå .'¨ Hvorfor kan ingen selge oss ett vettugt hus`??
cherry coke Skrevet 3. mai 2008 #16 Skrevet 3. mai 2008 Heller hytte enn campingvogn=) Men aller helst en fin liten båt:)
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #17 Skrevet 3. mai 2008 Kanskje en liten, koselig fjellhytte til sommerbruk. En saann en uten vann og stroem, langt fra vei og folk, he he. En saann hytte som faar folk flest til aa si "at dere orker". Men enn saa lenge holder det med medlemsskap i turistforeninga
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. mai 2008 #18 Skrevet 3. mai 2008 Nei absolutt ikke, vil ikke ha hytte for alt i verden. Foretrekker å dra utenlands på ferie jeg. Og så har vi mer en nok å gjøre med huset vårt.
DenherJenta Skrevet 3. mai 2008 #19 Skrevet 3. mai 2008 vi har hytte.... har hatt den siden jeg var 12 år, men først nå jeg ønsker å bruke den... så nå pusses den opp og jeg gleder meg til den er ferdig. til hytteturer uten klesvask, husvask, osv osv
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #20 Skrevet 3. mai 2008 Vi (familien) har hytte, både ved sjøen og på fjellet, Samme med sambo sin familie. Det er en luksus rett og slett jeg ELSKER å være på hyttetur og klarer bare ikke å se at noen ikke ser sjarmen hehe. Elsker å sitte nede på brygga en varm sommerkveld å høre på måkene skrike og bølgene skvulpe mot svaberget fiske litt, grille eller spise reker, kjøre båt, bade ja det er bare paradis! Eller når vi er på hytta på fjellet om høsten eller på vinteren, går lange turer på ski eller bena, å kose seg foran peisen med kako og brettspill om kvelden. Det er jo bare utrolig hyggelig :)
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #21 Skrevet 3. mai 2008 Drømmer foresten om seilbåt da er oppvokst med det så jeg SKAL bare ha det igjen en gang..
Mom2Two Skrevet 3. mai 2008 #22 Skrevet 3. mai 2008 Nei, ønsker meg ikke hytte i det hele tatt. For det første vil jeg heller bruke pengene på å reise rundt i verden enn å dra til det samme stedet hele tiden. For det andre har foreldrene mine hytte på fjellet, og mannen har tilgang til massevis av firmahytter gjennom jobben. Jeg ser bare ulemper med å eie hytte: vedlikehold, ansvar, samvittighet i forhold til hvor mye den skal brukes, pris, tid osv. osv.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. mai 2008 #23 Skrevet 3. mai 2008 Nei, heller campingvogn. Er ikke fan av hytter i påsketider og lign. Liker å holde meg hjemme jeg da ) Reiser heller bort lenge om sommeren..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. mai 2008 #24 Skrevet 3. mai 2008 Vi har allerede en hytte som jeg og søstern arvet for 10 år siden.. Bruker den masse vi, fordi det er så deilig å komme seg litt bort. Sommer, høst, påske og litt til når vi har tid!!!! I tillegg bruker jo søstern hytta en del, de bor mye nærmere enn oss også =))
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. mai 2008 #25 Skrevet 3. mai 2008 Vi har ikke, men familien har. Svigers og vi har hytte ved samme sted.. (tilfeldig). Elsker å være der. Det er en nydelig liten hytte, med verandaen over sjøen. Liten og rød. Elsker å våkne til måkeskrik og nyte late dager på hytta! Og blir det regn er det bare å reise hjem, tar bare 15 min. Også kan man sove der og reise rett til bhg og jobb gjennom hele sommeren. Verdens beste rekerasjonsted!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå