Gå til innhold

Hva syns dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke lest alle innleggene her, for jeg syns det "sklei ut" litt for mye. Jeg vil si at det er trist at det blir forskjellbehandling på denne måten. To jevnaldrende barn med samme slektskap skal i utgangspunktet behandles likt. MEN:... Jeg vet ikke hvilket forhold du har til kusina di... virker ikke som dere har daglig kontakt egentlig, og kanskje din andre kusine har mer kontakt med bruden sånn at det er viktigere at for bruden at hun kommer?

Det kan jo hende at brudeparet vet av noen i området rundt bryllupet som kan sitte barnevakt på bryllupsstedet? Mener det er din oppgave å skaffe barnevakt, men man kan jo be om hjelp! :)

Lykke til, håper det ordner seg til det beste for alle. Men ikke overkjør brudens ønsker! :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det sånn så tror jeg egentlig ikke hun hadde til hensikt å invitere kusiner i det hele tatt. Tror hun har gjort det sånn at ettersom folk har meldt avbud, så har hun invitert et par til og et par til hvis dere forstår hva jeg mener. Invitasjonene kom veldig seint. Min kom lenge etter mine foreldres, og min kusines kom lenge etter min. Altså så inviterte hun meg før hun inviterte kusinen min. Samme kan det være! Jeg hadde allerede takket nei og bestemt meg for ikke å dra uansett da jeg startet denne tråden. Så jeg var egentlig ikke ute etter tips til hva jeg kunne gjøre. Ville aldri funnet på å dukke opp med barnet mitt når hun ikke vil ha henne der, sånn er jeg ikke. Jeg ville egentlig bare ha en bekreftelse på at det var dårlig gjort siden jeg ble ganske såret og lei meg. Og jeg tror virkelig ikke noen av oss har nærmere kontakt med hverandre da den kusinen med barn bor i nord norge mens vi bor mer på østlandet.

Jeg har ihvertfall lært noe av dette, og det er at selv om jeg iutgangspunktet ikke tenker å be andre barn enn nieser og nevøer så skal jeg ikke si nei hvis noen spør om å få ta med barna sine så lenge de drar før festen begynner.

Skrevet

Jeg må bare si at jeg syns det er synd med sånn forskjellsbehandling da!

Men jeg kommer ikke til å tillate noen å ta med barna sine til middagen vår jeg. Jeg kommer heller til å være behjelpelig med å finne barnevakt. Jeg skal ha kun våre nevøer og nieser og vår egen sønn til stede den dagen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...