Har byttet nick ! Skrevet 2. mai 2008 #26 Skrevet 2. mai 2008 kan ikke skjønne at det ikke er sjalusi inne i bildet. Da kan du jo ikke elske mannen din, om du ikke kjenner ett bittelite stikk av sjalusi engang når han går hen å forelsker seg i noen andre.... Men for all del, vil de leve sånn så skal ikke jeg legge meg opp i det, men hadde ikke vært noe for meg og min kommende mann hvertfall...
Den lille prinsesse Skrevet 2. mai 2008 #27 Skrevet 2. mai 2008 Jeg fatter ikke at den mannen kunne få 2 damer engang...Han var ikke mye fin...men han er vel morsom og hyggelig...er jo det indre som teller...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. mai 2008 #28 Skrevet 3. mai 2008 Jeg tenker at damene er bifile og at de på en måte også har et forhold.....: ) Så det er min teori,Kanskje var det egentlig dfen første kona som ble forelska? Jeg syns han mannen virket så strassa og usikker, mens den frse kona virket så selvsikker, trygg og roli der hun satt. Så ut som om hun hadde styringa der ja : ) hehe
Makka Pakka Skrevet 3. mai 2008 #29 Skrevet 3. mai 2008 Og hvorfor i ALL verden er dette flaut for resten av familien? Jo greit, de har tatt noen uvanlige livsvalg men hvorfor er resten av famililien flau og har kutta de ut? (hvis det stemmer da). Hvor er romsligheten og at man klarer i tillate at noen skiller seg ut. Slekta må sikkert leve med litt sladder og bygdesnakk men det det er da bare å heve seg over. Synes heller de høres ut som en berikelse å ha i sin familie eller vennekrets.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #30 Skrevet 3. mai 2008 hele forholdet der er bare ekkelt... fordi: de to jentene er IKKE bifile. og om de er, så er det bare teit, da anniken fakisk er suzannes kusine! ja, de er i slekt de der, og kusiner, det er i mine øyne litt for nært til å ha et forhold som går mer ut enn vennskap. skjønner?
pøber´n & je Skrevet 3. mai 2008 #31 Skrevet 3. mai 2008 Dette er jo gammelt nytt. Det sto jo masse om det i avisene for en stund siden, 1.sideoppslag og greier. Men det ble vel for rolig for de igjen da, slik at de måtte gå ut i media igjen
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #32 Skrevet 3. mai 2008 ja, ikke sant pøbern... de er et meget oppmerksomhets-sykt folk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå