Gå til innhold

Senkveld nå, ang han med to damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om det?

Syntes det er rart jeg, men så lenge de er lykkelige så er det jo supert...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt fjernt syns jeg.....

Skrevet

Tja, om det funker, så hvorfor ikke? Hadde ikke klart det selv:)

Skrevet

like lite normale alle tre spør du meg....

Skrevet

Det funker for de, så for all del ;)

Skrevet

Blir egentlig litt satt ut her jeg.

Skrevet

Helt utrolig at det ikke er noe sjalusi inni bildet,jeg hadde aldri taklet det;-)

Men grei måte å løse det på,ingen som gikk bak ryggen på noen eller som gikk fra den andre...

Skrevet

Enig med *JoSo* For å si det sånn, jeg hadde ikke blitt spesielt lykkelig og rørt av å se ektemannen min gifte seg med kone nr2. Hadde jeg ALDRI godtatt.. men to ektemenn derimot;) snadder.. hehe.. neida:)

Skrevet

Hadde aldri gjort det selv, men så lenge de trives med det og koser seg så bryr jeg meg ikke.

Skrevet

Jeg nekter å tro at det kan fungere i lengden. Og hva med barn?

Skrevet

ja, heeelt utrolig at kona godtok d UTEN sjalusi.. ho må jo nesten bare være gla i ham som en venn.. men, tro hvor lenge det varer...

Skrevet

Hva var liksom opplegget der? Var han gift med ene og kjæreste med andre? Var alle tre kjærester? Fulgte ikke med just da...

Skrevet

va vel gift me en, og fant en til og gifta seg?

Skrevet

Hadde visst hatt en sermoni med hun andre også, så de var "gift". Hadde samme etternavn alle 3.

Gubben sa bare "stakkars mann!" ;o)

Skrevet

Heeeeeeyyyy!

Hvor blir det av alle de fordomsfrie dib-damene da? ;)

Neida. Tuller!

Ja, det er sært og uvanlig. Men altså, for de fungerer det jo, og de finner glede i hverandre alle tre, så da får de jo gjøre som de vil.

Tror ikke de er noe mer "grisete" enn oss andre :)

Og så lenge alt skjer helt frivillig av alle parter, så må de få lov til å dyrke den kjærligheten for min del :)

Skrevet

Tviler på at det er slik de fremstår på tv... Er nok en del troll bak i kulissene ja...

Å hvis ikke..? Ja.. Da må de de kvinnene være helt kua og fjerne spør du meg...

Skrevet

Hehe.....vi lærer ungene at de må dele, men mannen min deler jeg faen ikke med andre! ;o)

Men for all del, hver sin lyst.

Skrevet

det er faktisk fettern til svigermor...uheldigvis..døds flaut...skjønner ikke hva dem tenker med jeg...hver sin smak

Skrevet

Synes ikke de virket noe spesielt kua eller fjerne jeg da men...

Virket heller som relativt oppegående mennesker, som velger å leve livet sitt slik det passer seg for de :)

Skrevet

Kunne aldri gjort noe slikt...

Skrevet

idamor: er de nordfra el? må jo være merkelig for de nærmeste..

Skrevet

ja....senja....drit flaut for dem ja...alle jeg kjenner i slekta bare rister på hue...har ikke kontakt...

Skrevet

men jeg spørr er det lov å ha 2 koner i Norge??

heter ikke de bigamist eller bigami??

jeg kunne aldri vært gift med en mann som allerede var gift.....

mannen min skal jeg ha for meg selv ja hehe

Skrevet

Som en sa ovenfor: "Må være troll i kulissen" - Kone nr 2 fortalte at de kjøpte 3 juletrær - må ha vært endel diskusjon. Ser det for meg at de har sine terretorier som de regjerer på. Men det blir jo hvertfall flere til å holde orden i huset da. Ettersom kone nr 1 er så mye eldre, kan hun ha en type morsrolle til den yngste konen. Bare sitter her å funderer...

Man får feie for sin egen dør, men det er oppsiktsvekkende å gå mot strømmen på en slik måte de velger å gjøre, og i tillegg forteller om det på tv2 i beste sendetid !!!!!

Skrevet

Synes voksne mennesker bør få velge selv jeg :-) Jeg hadde ikke klart å dele mannen min med noen, har "sjalusi-genet", men hvis de funker for andre så får de selv velge hva de vil så lenge det er frivillig fra alle parter.

Kan se for meg at i framtida så kan det nok bliet noe mere liberalt syn på slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...