Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hva syntes dere om det? Syntes det er rart jeg, men så lenge de er lykkelige så er det jo supert...
cherry coke Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Tja, om det funker, så hvorfor ikke? Hadde ikke klart det selv:)
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Det funker for de, så for all del
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Helt utrolig at det ikke er noe sjalusi inni bildet,jeg hadde aldri taklet det;-) Men grei måte å løse det på,ingen som gikk bak ryggen på noen eller som gikk fra den andre...
Little P & D Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Enig med *JoSo* For å si det sånn, jeg hadde ikke blitt spesielt lykkelig og rørt av å se ektemannen min gifte seg med kone nr2. Hadde jeg ALDRI godtatt.. men to ektemenn derimot;) snadder.. hehe.. neida:)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Hadde aldri gjort det selv, men så lenge de trives med det og koser seg så bryr jeg meg ikke.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Jeg nekter å tro at det kan fungere i lengden. Og hva med barn?
annnonym Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 ja, heeelt utrolig at kona godtok d UTEN sjalusi.. ho må jo nesten bare være gla i ham som en venn.. men, tro hvor lenge det varer...
katlinka Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Hva var liksom opplegget der? Var han gift med ene og kjæreste med andre? Var alle tre kjærester? Fulgte ikke med just da...
Mille** Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 Hadde visst hatt en sermoni med hun andre også, så de var "gift". Hadde samme etternavn alle 3. Gubben sa bare "stakkars mann!" ;o)
trompetisten Skrevet 2. mai 2008 #15 Skrevet 2. mai 2008 Heeeeeeyyyy! Hvor blir det av alle de fordomsfrie dib-damene da? Neida. Tuller! Ja, det er sært og uvanlig. Men altså, for de fungerer det jo, og de finner glede i hverandre alle tre, så da får de jo gjøre som de vil. Tror ikke de er noe mer "grisete" enn oss andre Og så lenge alt skjer helt frivillig av alle parter, så må de få lov til å dyrke den kjærligheten for min del
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. mai 2008 #16 Skrevet 2. mai 2008 Tviler på at det er slik de fremstår på tv... Er nok en del troll bak i kulissene ja... Å hvis ikke..? Ja.. Da må de de kvinnene være helt kua og fjerne spør du meg...
Mille** Skrevet 2. mai 2008 #17 Skrevet 2. mai 2008 Hehe.....vi lærer ungene at de må dele, men mannen min deler jeg faen ikke med andre! ;o) Men for all del, hver sin lyst.
idamor & lykketrollene Skrevet 2. mai 2008 #18 Skrevet 2. mai 2008 det er faktisk fettern til svigermor...uheldigvis..døds flaut...skjønner ikke hva dem tenker med jeg...hver sin smak
trompetisten Skrevet 2. mai 2008 #19 Skrevet 2. mai 2008 Synes ikke de virket noe spesielt kua eller fjerne jeg da men... Virket heller som relativt oppegående mennesker, som velger å leve livet sitt slik det passer seg for de
annnonym Skrevet 2. mai 2008 #21 Skrevet 2. mai 2008 idamor: er de nordfra el? må jo være merkelig for de nærmeste..
idamor & lykketrollene Skrevet 2. mai 2008 #22 Skrevet 2. mai 2008 ja....senja....drit flaut for dem ja...alle jeg kjenner i slekta bare rister på hue...har ikke kontakt...
pandabjørn Skrevet 2. mai 2008 #23 Skrevet 2. mai 2008 men jeg spørr er det lov å ha 2 koner i Norge?? heter ikke de bigamist eller bigami?? jeg kunne aldri vært gift med en mann som allerede var gift..... mannen min skal jeg ha for meg selv ja hehe
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #24 Skrevet 2. mai 2008 Som en sa ovenfor: "Må være troll i kulissen" - Kone nr 2 fortalte at de kjøpte 3 juletrær - må ha vært endel diskusjon. Ser det for meg at de har sine terretorier som de regjerer på. Men det blir jo hvertfall flere til å holde orden i huset da. Ettersom kone nr 1 er så mye eldre, kan hun ha en type morsrolle til den yngste konen. Bare sitter her å funderer... Man får feie for sin egen dør, men det er oppsiktsvekkende å gå mot strømmen på en slik måte de velger å gjøre, og i tillegg forteller om det på tv2 i beste sendetid !!!!!
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #25 Skrevet 2. mai 2008 Synes voksne mennesker bør få velge selv jeg :-) Jeg hadde ikke klart å dele mannen min med noen, har "sjalusi-genet", men hvis de funker for andre så får de selv velge hva de vil så lenge det er frivillig fra alle parter. Kan se for meg at i framtida så kan det nok bliet noe mere liberalt syn på slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå