Gå til innhold

Ser dere på Taco som sunt eller usunt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sunt,fordi vi dropper ofte kjøttet,og bare bruker grønnsaker i.Jeg synes heller ikke det er usunt om man bruker kjøtt og rømme i så lenge man ikke spiser for mye av det;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, har vel egnetlig ikke tenkt obver det. Men trur min taco er forholdsvis sunn. Vi bruker grove lefser. Bruker ikke rømme, bare sånn 3% dressing. Tacosaus fra glass er vel det mest usunne trur æ. Kjøttdeigen har vi selv malt av selvslaktede lam, og den er ikke usunn såvidt jeg vet. ER jo kun rent kjøtt! Så pøser vi på med masse gode salatingredienser. Purre, paprika, kinakål, andre salattyper, tomat i lange baner, mais, agurk+++ og litt norwegia må æ også ha.

Sunt det vel?

Nu holder æ på å lage Pizza. HJmemmelaget sådan, selv om, æ jukse litt med Toro pizzfyll fra pose. Grov bunn, litt ost, samme kjøttdeig som beskrevet over og masse tomat, paprika, mais i tillegg til sausen.

Skrevet

Ser ikke Taco som usunn mat. Spiser det kanskje hver 3 uke.

Vi bruker.

Steker Champ, paprika, scuash sammen med litt krydder

Kjøttdeig

Tomat

Mais

Løk

Salat

Agurk

Ost

Lett Rømme

Taco saus

Bruker kun lefser. Noen ganger har vi nachos til, men er ikke ofte..

Jeg øser på med salat,tomat, mais og løk,. Litt kjøttdeig og normalt med taco saus og rømme. å på toppen litt ost :-)

Spiste det på onsdagen å det var godt.

Skrevet

Ser det er en har som sier at lefsene er mere usunne enn Taco skjella.. Se på skjella da di kommer ut fra ovnen. Skjella glinser jo pga fettet i dem :-)

Så tror faktisk at det blir hipp som happ på hva du spiser av di delene

Skrevet

taco er knallgodt, så om det er sunt eller ikke, blåser jeg i,., hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...