Gå til innhold

Hva jobber dere med?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Systemkonsulent og selvstendig næringsdrivende (på deltid)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber som pedagogisk leder. Er utdannet førskolelærer.

Skrevet

Utdannet førskolelærer, jobber som ped.leder.

Skrevet

Jobber som pedagog i bhg, er utdannet vernepleier

Skrevet

Må man ikke være utdannet advokat for å jobbe som advokat?

Skrevet

Jeg jobber som saksbehandler i kommunen og har fagbrev i kontorfaget.

Skrevet

Jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider, og jobber i barnehage.

Skrevet

Jobber som familieterapeut, er universitetsutdannet.

Skrevet

Ferdig utdannet barne og ungdomsarbeider i juni og jobber som gruppeleder på en SFO med 100barn.

Blir nok førskolelærer og påbygging etterhvert, men vil være hjemme litt når barna er små :)

Skrevet

Jobber offshore i cateringen. Utdannet omsorgsarbeider.

Skrevet

Barnevernspedagog med mastergrad i sosialt arbeid, men den ene fødselspermisjonen har blitt avløst av den andre siden 2004, så man kan vel si at jeg går i full stilling som mamma :-)

Skrevet

Bachelor i sosialantropologi + 1 år ekstra med sos.ant. Jobber litt som vikar deltid på sosialkontor som saksbehandler.

 

Skal forhåpentligvis studere fra høsten av.

Skrevet

Utdannet Hjelpepleier og jobber i hjemmesykepleien(men nå er jeg i permisjon frem til 18 aug:) Nyte de siste mnd:) hehe

Skrevet

jeg har bare vgs, hudpleier, og allmenn påbygging... Jobber som frukt og grønt ansvarlig i en matbutikk... har tenkt til å utdanne meg videre etterhvert, og tenker da gjerne innen læreryrket. Har biologi og matte som ekstra-fag fra vgs, så er på vei hvertfall

Skrevet

Jeg er linedanser på heltid.

Skrevet

altså linedanser som å danse på en wire høyt oppi lufta

Skrevet

Utdanna lærer, jobber i ungdomsskolen.

Skrevet

Jeg jobber i butikk,og har planer om å bli kjøpmann/kvinne med egen butikk etter hvert.

Har ikke fullført videregående,kun div kurser. Bl.a Data/kontorfag,Vekterkurs, yrkessjåførkurs med førerkort BECEDE , kranførerbevis og ADR-bevis.(Transport av farlig gods)

Tok senere også A (tung motorsykkel)

 

Begynte i en Rema-butikk som en midlertidig jobb for 7 år siden,men har etterhvert fått endel ansvar i driften av butikken og ønsker altså å få egen butikk når barna har vokst litt.For det krever endel..tro det eller ei;-)

Skrevet

Utdanna lærer, jobber i barneskolen

Skrevet

Jobber som salgsleder og personlig trener....

Er egentlig utdannet i reiseliv, men har tatt idrettsutdannelse nå i ettertid....

Skrevet

jobber som nattsykepleier

er på jobb nå. Har 3 årig sykepleier bachelor fra UiS, og noe negledesign, advokatsekretær, bedriftsøkonomi fag - fra ting jeg prøvde meg på tidligere

Skrevet

Er utdanna Filigran... Gull og sølvsmed..

Filigran - bunadssmykker.. Lager håndlagd bunadssmykker.. Eget firma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...