d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 2. mai 2008 #26 Skrevet 2. mai 2008 Systemkonsulent og selvstendig næringsdrivende (på deltid)
Alba44 Skrevet 2. mai 2008 #28 Skrevet 2. mai 2008 Jobber som pedagogisk leder. Er utdannet førskolelærer.
chill+enda en til Skrevet 2. mai 2008 #29 Skrevet 2. mai 2008 Utdannet førskolelærer, jobber som ped.leder.
lillesprelle Skrevet 2. mai 2008 #30 Skrevet 2. mai 2008 Jobber som pedagog i bhg, er utdannet vernepleier
ScaryMama Skrevet 2. mai 2008 #31 Skrevet 2. mai 2008 Må man ikke være utdannet advokat for å jobbe som advokat?
desemberjenta06+spire Skrevet 2. mai 2008 #32 Skrevet 2. mai 2008 Jeg jobber som saksbehandler i kommunen og har fagbrev i kontorfaget.
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 2. mai 2008 #33 Skrevet 2. mai 2008 Jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider, og jobber i barnehage.
MissAntrop Skrevet 2. mai 2008 #34 Skrevet 2. mai 2008 Jobber som familieterapeut, er universitetsutdannet.
Prins&Prinsessa Skrevet 2. mai 2008 #35 Skrevet 2. mai 2008 Ferdig utdannet barne og ungdomsarbeider i juni og jobber som gruppeleder på en SFO med 100barn. Blir nok førskolelærer og påbygging etterhvert, men vil være hjemme litt når barna er små
m@ma76 Skrevet 2. mai 2008 #36 Skrevet 2. mai 2008 Jobber offshore i cateringen. Utdannet omsorgsarbeider.
herethereandeverywhere<3 Skrevet 2. mai 2008 #37 Skrevet 2. mai 2008 Barnevernspedagog med mastergrad i sosialt arbeid, men den ene fødselspermisjonen har blitt avløst av den andre siden 2004, så man kan vel si at jeg går i full stilling som mamma :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mai 2008 #38 Skrevet 2. mai 2008 Bachelor i sosialantropologi + 1 år ekstra med sos.ant. Jobber litt som vikar deltid på sosialkontor som saksbehandler. Skal forhåpentligvis studere fra høsten av.
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 2. mai 2008 #39 Skrevet 2. mai 2008 Utdannet Hjelpepleier og jobber i hjemmesykepleien(men nå er jeg i permisjon frem til 18 aug:) Nyte de siste mnd:) hehe
litakine og Theodor Skrevet 2. mai 2008 #41 Skrevet 2. mai 2008 jeg har bare vgs, hudpleier, og allmenn påbygging... Jobber som frukt og grønt ansvarlig i en matbutikk... har tenkt til å utdanne meg videre etterhvert, og tenker da gjerne innen læreryrket. Har biologi og matte som ekstra-fag fra vgs, så er på vei hvertfall
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 2. mai 2008 #44 Skrevet 2. mai 2008 altså linedanser som å danse på en wire høyt oppi lufta
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #46 Skrevet 2. mai 2008 Jeg jobber i butikk,og har planer om å bli kjøpmann/kvinne med egen butikk etter hvert. Har ikke fullført videregående,kun div kurser. Bl.a Data/kontorfag,Vekterkurs, yrkessjåførkurs med førerkort BECEDE , kranførerbevis og ADR-bevis.(Transport av farlig gods) Tok senere også A (tung motorsykkel) Begynte i en Rema-butikk som en midlertidig jobb for 7 år siden,men har etterhvert fått endel ansvar i driften av butikken og ønsker altså å få egen butikk når barna har vokst litt.For det krever endel..tro det eller ei;-)
Kosemaisen :-) Skrevet 2. mai 2008 #48 Skrevet 2. mai 2008 Jobber som salgsleder og personlig trener.... Er egentlig utdannet i reiseliv, men har tatt idrettsutdannelse nå i ettertid....
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 2. mai 2008 #49 Skrevet 2. mai 2008 jobber som nattsykepleier er på jobb nå. Har 3 årig sykepleier bachelor fra UiS, og noe negledesign, advokatsekretær, bedriftsøkonomi fag - fra ting jeg prøvde meg på tidligere
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 2. mai 2008 #50 Skrevet 2. mai 2008 Er utdanna Filigran... Gull og sølvsmed.. Filigran - bunadssmykker.. Lager håndlagd bunadssmykker.. Eget firma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå