Gå til innhold

Hva jobber dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva slags utdanning har dere? Selv har jeg "bare" videregående og jobber som selger. Ønsker meg ny jobb når jeg er ferdig med permisjonen til høsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobber med innskuddspensjon i en bank - er utdannet sykepleier :)

Skrevet

Er utdannet sykepleier og jobber som gruppeleder på en skjermet sykehjemsavdeling. Trives kjempegodt! :o)

Skrevet

Jobber på sats..

Utdannet omsorgsarbeider

Skrevet

Jobber som dørvaktsjef, bartender og servitør, utdanner meg til markedsøkonom og er snaaaart ferdig...

Er fra før utdannet reiselivskonsulent.

Skrevet

Jobber som legesekretær. Er utdannet legesekretær og aktivitør.

Skrevet

Utdannet hjelpepleier og helsesekretær..og starer i ny jobb nå i mai som tannlegeassistent:)

Skrevet

Frittstående Hudpleiekonsulent (fast), i eventbyrå og i klesbutikk når d passer seg. har en bachelor i Internasjonal Markedsføring og Relasjonsledelse:)

Stor trives:)

Skrevet

Gått på Næringsakademiet etter videregående innen data. Og jobber som kundekonsulent på telefon i et stort telefirma, når jeg ikke er i permisjon med poden da...

Skrevet

her går det kun i skole om dagen, men til slutt skal jeg bli en super sosionom... eller no:P

lyst til å jobbe med ungdom og psykiatri/rus

Skrevet

Eg er utdanna sjukepleiar. No er eg student igjen, og skal derfor ikkje henge her, men sitte fint ved pulten og lese. (kikker bare innom her når eg er bortom dataen og googler ting)

Skrevet

pedagogisk leder i bhg. utdannet førskolelærer.

Skrevet

Reiselivskonsulent, Markedsøkonom og ifm med en tidligere jobb har jeg også blitt forsikringskandidat fra BI. Jobber nå i investeringsrådgivingsfirma.

Skrevet

Jobber som avdelingssjef i et stort firma, er tdannet førskolelærer med etterutdanning i dramapedagogikk

Skrevet

Nå er jeg vikar i bhg, har bare fra vgs. Allmennfag.