Gå til innhold

Hva jobber dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva slags utdanning har dere? Selv har jeg "bare" videregående og jobber som selger. Ønsker meg ny jobb når jeg er ferdig med permisjonen til høsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobber med innskuddspensjon i en bank - er utdannet sykepleier :)

Skrevet

Er utdannet sykepleier og jobber som gruppeleder på en skjermet sykehjemsavdeling. Trives kjempegodt! :o)

Skrevet

Jobber på sats..

Utdannet omsorgsarbeider

Skrevet

Jobber som dørvaktsjef, bartender og servitør, utdanner meg til markedsøkonom og er snaaaart ferdig...

Er fra før utdannet reiselivskonsulent.

Skrevet

Jobber som legesekretær. Er utdannet legesekretær og aktivitør.

Skrevet

Utdannet hjelpepleier og helsesekretær..og starer i ny jobb nå i mai som tannlegeassistent:)

Skrevet

Frittstående Hudpleiekonsulent (fast), i eventbyrå og i klesbutikk når d passer seg. har en bachelor i Internasjonal Markedsføring og Relasjonsledelse:)

Stor trives:)

Skrevet

Gått på Næringsakademiet etter videregående innen data. Og jobber som kundekonsulent på telefon i et stort telefirma, når jeg ikke er i permisjon med poden da...

Skrevet

her går det kun i skole om dagen, men til slutt skal jeg bli en super sosionom... eller no:P

lyst til å jobbe med ungdom og psykiatri/rus

Skrevet

Eg er utdanna sjukepleiar. No er eg student igjen, og skal derfor ikkje henge her, men sitte fint ved pulten og lese. (kikker bare innom her når eg er bortom dataen og googler ting)

Skrevet

pedagogisk leder i bhg. utdannet førskolelærer.

Skrevet

Reiselivskonsulent, Markedsøkonom og ifm med en tidligere jobb har jeg også blitt forsikringskandidat fra BI. Jobber nå i investeringsrådgivingsfirma.

Skrevet

Jobber som avdelingssjef i et stort firma, er tdannet førskolelærer med etterutdanning i dramapedagogikk

Skrevet

Nå er jeg vikar i bhg, har bare fra vgs. Allmennfag.

Regner med å ta kurs som bhg-assistent. Den bhg jeg jobber i utvider en ny og større bhg, og er garantert en jobb der om jeg tar bhg-ass kurset.

:)

Skrevet

Har allmenne fag og begynte, men fullførte ikke førskolelærerstudiet.

Jobber i dag som butikksjef i en bokhandel, og stortrives, elsker bøker.

Skrevet

Hehe, jeg har jobbet i bokhandel i 7 år=) Nettopp sluttet og skal begynne på biologi-studiet til høsten. Orker IKKE en eneste kunde til, men jeg elsker bøker...:/

Skrevet

Jobber som reiselivskonsulent holder på å utdanne meg til førskolelærer.

Skrevet

Er student enda jeg:)

Skrevet

Har kun videregående selv...men skal nå hive meg på skolebenken igjen hvis jeg kommer inn på sykepleien til høsten...drømmer om å bli jordmor... :-)

Skrevet

Er utdannet journalist, og jobber for tiden i tv. Stortrives!

Skrevet

Jobber som hjelpepleier på sykehus

Skrevet

Jeg er utdanna mac Operatør, men jobber som barnehageassistent :)

Skal nok utdanne meg til førskolelærer om 3-4 år når barn nr 2 er 2-3 år :)

Skrevet

Er sykepleier med videreutd. i pedagogikk. Jobber som vanlig sykepleier nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...