Gå til innhold

Dere som kan litt om hunder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var det jeg tenkte meg, jeg ville gjort det(sterillisert)vill nok tro hun er av den typen som er disponert for livmorkreft, de er ofte plaget med innbilt sv.skap og plagsomme løpetider. så du forlenger nok livet hennes om du gjør det.

valium er jo ikke en løsning som kan være i mange år:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt dere har vært til dyrlege.

Husk: Det er bedre å sterilisere NÅ og la henne slippe med flere plager senere i livet..!

Lykke til videre.

Skrevet

Ene berner sennen tispa vår får innbilt svangerskap etter hver løpetid.

Får masse melk, blir kjempe agresiv mot den andre leonberger hannen vi har og finner ett eller annet som skal være babyen hennes.. En sko, ett lekejuletre som lager pipelyd osv..

Vi skal nok sette ett kull på henne, så sterilisere henne.. Så hun slipper det!

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Jeg vil det beste for hunden min så om sterilisering er til det beste så gjør jeg det! Jeg skal ihvertfall ikke sette valper på henne, for da vil bare plagene med innbilt.sv smitte over på valpene!

Er de altså mere disponibel for kreft om de sliter med dette?:(

Og er det noen som vet om steriliseringen er et stort inngrep? de fjerner vel eggstokkene vil jeg tro. HUff

Skrevet

ja de er som oftest mer disponibel for kreft.

på de tispene jeg har møtt så har de fjernet hele livmoren, da er all fare for livmorkreft borte, ingen fare for livmorbettennelse og slike farlige ting, å du slipper løpetidene:)) det er jo ett stort +

Skrevet

Hadde tenkt å foreslå sterlisering, men ser at dyrlegen har sagt det samme. Er bra du gjør det som er best for hun:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...