☆Lille my* Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Nå tispa har innbilt svangerskap som er veldig slitsomt for henne, kan det bli bedre om hun får valper?
Hildeks Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 min hund fikk et kull med valper, men gikk likevel og bar og kosa med alle bamsene hun fant, en venninnes baby laget godlyder og hunden ble stående å ynke seg for hun innbilte seg at det var en valp.. synd på henne stakkar.. ¨ har hørt om de som har roa seg etter et kull, men min gjorde ikke=/
☆Lille my* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 Huff..Hun hyler og kriker. Nå ligger hun å ruger på badeanna til lillegutt....
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 prøv og hold henne så opptatt som mulig, å ta fra henne det hun har adoptert, hvis ikke får hun videre utviklet den atferden og det er ikke ønskelig
☆Lille my* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2008 Hvordan er det med parring mellom puddler da? må man parre de som har samme størrelse? eller kan man parre en dverg og mellompuddel?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 om du blander de to rasene så får du ikke registrert valpene
☆Lille my* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2008 Vi bruker å fjerne lekene hennes! men da finner hun en pute eller en teppekant:/
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 prøvd å la henne gjøre søksøvelser i huset? gjemme go`biter og slikt, så hun bruker hodet på andre ting
☆Lille my* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2008 Hvilken alder er anbefalt ved parring da? Er helt blank jeg:/
☆Lille my* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. mai 2008 Ja men ikke når hun har denne tiden! Da vil hun ikke ha godbiter engang:( Vil ikke spise,drikke! ingenting!
☆Lille my* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. mai 2008 Hun blir jo faktisk 2 år i juni. Vet ikke helt om det er noe å vurdere men
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. mai 2008 #16 Skrevet 2. mai 2008 er hun premiert og slike ting? det har faktisk mye og si en dagen dere skal ha valper på henne, jeg kjøper ikke fra foreldre som ikke har prestert noe, å jeg er ikke ute etter utstillinglinjer heller
☆Lille my* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. mai 2008 Ja 3-4 ganger!om du mener innbilt sv.skap? Jeg ringte dyrlegen nå og fikk time i dag...
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. mai 2008 #18 Skrevet 2. mai 2008 plagsomt når de skal begynne og tulle med slike ting:) lykke til videre med snulla dere:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. mai 2008 #20 Skrevet 2. mai 2008 gi en liten oppdatering når du har vært hos vetten:)
☆Lille my* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 2. mai 2008 Skal gjøre det=) Du foresten! Om hun som er mellompuddel parres med en toy eller dverg, hvilken størrelse vil det mest sannsynelig bli på valpene? Men en toy når vel ikke opp til henne! hehe
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. mai 2008 #22 Skrevet 2. mai 2008 valpene kan få begge størrelsene, det er moren som bestemmer det, åjoda, en toy kan nå opp bare den vill den:p
☆Lille my* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #25 Skrevet 2. mai 2008 Hei! Dyrlegen mente vi skulle sterilisere henne! :/ Jeg gikk innon naboen som har en hund som lsiter med det samme! Han ga henne en valium og ba meg dra på mandag å få resept på det! Nå sjangler hun rundt her, men piper ikke lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå