Gå til innhold

3 mai.. flere med termin da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

snartobarnsmammaOVERTID

 

he..he.. ikke alltid det hjelper med alle triksene våre :-) men får håpe løpingen din i dag gjør resultater snart !! he..he..

Jeg sparket fotball med nevøen på to i går , jobbet i hagen og vasket vinduer i dag, Spiste kinamat til middag og når jeg reise meg gikk vannet.. Hadde fått for meg at kinamat skulle funke, om det var det som skjedde el hva forblir et mysterium :-) he..he..

 

Har ikke fått noe rier enda, dvs tror jeg hadde en ri i halvnitiden, men rolig etter det. Murrer i ryggen og sån da.. Var litt trøtt i sted, men litt for giret til å få sove... Skal legge meg om ikke lenge tror jeg.. For det er nok sikkert lurt som du sier å sove litt før det starter skikkelig..

 

skal gi en lyd igjen og håper du kommer deg igang også :-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan står det til med oss overtidsdamer i dag, skjer det noe eller ?

Skrevet

hvordan går det catty 27? kommet i gang med noen rier?

 

er alltid lurt å sove litt før fødselen. sist så fikk eg selvsagt ikek sove med engang jeg heller..hehe.. men sovnet vel rundt midnatt og våkner kl 4.. så hadde fått meg noen timer med søvn i allefall..;) kl 7.46 var hun født. og jeg tror ikek jeg la meg igjen før kl 1 om natten igjen.. hehe., så var jo våken nesten ett døgn. klarte ikke sove før for var så oppgiret etter fødselen..;)

 

her er iallefall alt som det har vært hver dag. formen er like fin som den har vært... ingen vondter noen steder eller noe...kjedelig...

 

håper fødselen snart kommer igang... men om jeg ikke føder i dag så håper jeg at jeg slipper føde på storesøster sin bursdag i morgen

Skrevet

Hei hei snartobarnsmammaOVERTID, her er en oppdatering.

 

Det ble dårlig med søvn på meg gitt.. når jeg gikk til sengs, så startet riene for fullt.. Lå hele natt til mandag med rier og mandags morgen bar det til KK. Vi fikk en gutt den 050508 kl 17.40 :-)

I dag har vi kommet hjem og skal bare kose oss med vår lille gutt :-)

 

Håper du har fått el er igang nå da :-)

Skrevet

Fortsatt ingenting skjedd her! Hva med dere andre?

Skrevet

Jeg har født, den 05.05 kl 01.20. Sex og trampolinehopping gjorde susen, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...