Gå til innhold

3 mai.. flere med termin da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal vi følge med og se hvem som får først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også termin IMORGEN. :) Men ingen tegn på at det er noke på gang så langt..:/ *utolmodig*

Flere? :)

Skrevet

ingen tegn her heller...;( men han er livlig inni der da.. virker som han er på vei til å ake seg litt nedover..hehe.. hadde vært helt greit det.. lurer på om noen av oss med termin i morgen faktisk føder i morgen..;) tror nok neppe jeg gjør det..

Skrevet

Har også termin i morgen!! - og venter i spenning... Var hos jordmor idag og hun kunne ikke gi meg noe hint fra eller til. Livlig gutt i magen ihvertfall, til tross for at han må begynne å få ganske dårlig plass. Føler på meg at prosessen er igang, men det forundrer meg ikke om han velger å bli der inne litt til.

Skrevet

jeg var til jordmoren på tirsdag. hun måtte kjenne innvendig for å sjekke om han hadde hodet ned eller rumpen ned.. jeg spurte om hun trodde jeg kom til å føde snart og hun mente at innen tirsdag så hadde jeg født. men hun kunne jo ikke si noe sikkert sa hun. hun sa jeg var begynt å modnes men det var en liten tapp igjen sa hun...

på tirsdag skal hun strippe meg om jeg ikke har født til da

Skrevet

jada, termin 3 mai jeg også...har vert på føden en tur i dag..slimproppen gikk på onsdag og etter det har det lekket en del slim og blod...men det var ikke fostervann fikk jeg bekrefta...litt syk er jeg blitt i dag, tjukk i halsen og småforkjøla...så jeg holder sofaen i dag..ingen helgevask kan du si !

Skrevet

Jeg har og termin 3. mai. Til kontroll i dag, hodet fortsatt ikke festet, og langt opp i bekkenet. Blæææ. Men håper det plutselig kan starte likevel:)

Skrevet

Jeg og har i mrg! Hurra!! Er liksom noe med den datoen en har sett frem til så lenge. Men her er det ingenting som tyder på at noe kommer til å skje enda... Lykke til jenter;o)

Skrevet

Jeg har også termin i morgen den 3 mai !! :-) Tenk at vi endelig er kommet dit !!! :-) Om bebisen kommer i morgen er vel lite sansynlig..hodet er festet for ca to uker siden, men ellers ingen tegn her i gården..

Lykke til til alle :-)

Skrevet

spennende å se om det er noen av oss som faktisk føder i morgen. jeg tviler sterkt på at jeg føder i morgen men det hadde jo vært helt supert om det skjedde..;) men tror nok at jeg må gå en del over tiden gitt..

her er IKKE hodet festet. han hadde god plass i magen min og sa jordmoren... var pga at det er nr to og det er bare to år siden jeg fødte sist...var iallefall det jordmoren sa. hun trodde han kom til å være litt større en storesøsteren som var 3220.. håper bare han ikke er over 4 kg

Skrevet

hvordan går det? noen som føder noe?

så da er dagen endelig kommet. men jeg kjenner no ingenting. har vært på butikken å kjøpt hagemøblier no.. så skal jeg og snuppa på tur nå snart.. skal møte en venninne og niesen hennes på lekeplassen. håper noe starter snart altså... men men. blir vel til at det ikke skjer noe før om en ukes tid eller noe tenker jeg...

men er jo uansett ikke noe lenge igjen no da

Skrevet

hmmmm...ingenting tilsier at jeg kommer til å føde i dag heller..forkjøla og slakk..det går i Fisherman halspastiller, nesespray og Paracet...forrige gang fikk jeg 3 uker før, hadde da spontan vannavgang..denne gangen føler jeg at jeg må kures for å få fødselen i gang !

Skrevet

huf.. ikke noe kjekt å være dårlig...

jeg har nyt dagen. vært å kjøpt hagemøbler.. så har jeg og snuppa møtt en venninne av meg og niesen hennes på lekeplassen. skikkelig koselig.. koste oss masse ute i det fine været..;)

så kom vi hjem og koste oss på terrassen. nå er snuppa ute med pappaen på lekeplassen og ho mor kan slappe av litt i solen på terrassen.. men den bærbare maskinen på fanget..;)

så må nå si at det er jo litt digg å kunne kose seg ute i det fine været da... men ville jo aller helst ha lagt på sykehuset og født no.. men men

Skrevet

Ingen tegn på at det skal skje noke her heller idag.:/ HELDIGVIS er det fint vær som vi kan nyte, tipper eg hadde vert ca. tjue hakk meir hormonell dersom eg i tillegg til å vere utolmodig måttet sitte inne i ly for regn og drittvær. :-P

Men termindagen er ikkje slutt enda, kan hende noken av oss som har termin føder før kvelden er over..? :) Spennende å følge med på!

Skrevet

ja vet.. jeg håper jeg føder... jeg hadde rask fødsel sist så har fått beskjed om at det går nok enda raskere denne gangen. så om jeg plutselig begynner å føde no så kommer han på terminen sikkert..;)

men ser ikke ut som at det er noe på gang uheldigvis

Skrevet

Hadde termin 4 mai, men prinsen min meldte sin ankomst 29 april :-) Lykke til alle sammen :) Håper babyene deres kommer snart :-D

Skrevet

Hei! Har ikke født ennå jeg heller. I går trodde jeg nesten noe var på gang, men ble nok lurt der ja... I dag kjennes det likt ut, men tør ikke håpe!

Skrevet

Dårlig med baby her også:o(

Vært til å fått modningsakupunktur i dag, igjen... spent på om det har noe for seg når det først setter i gang:o)

Fortsatt lykke til jenter, måtte vi slippe å gå leeeenge over!

Skrevet

gratulerer med den lille babyen..;) skulle ønske jeg kunne si det samme. men sånn er det ikke... ;(

skal lage oss nachos etterpå.skal ha den ekstra sterk. kanskje det hjelper på?:)

Skrevet

hvordan går det? noen osm har født eller?

jeg sitter her no enda.. må snart i dusjen og så gjøre meg klar til å gå i konfirmasjonen som jeg håpte jeg skulle slippe unna.. men men.. den gang ei...

vi får håpe noe skjer no før den starter..hehe.. den starter om noen timer da..;)

Skrevet

ingen fødsel her enda, vi får lage en overtidsklubb =)

Skrevet

hi hi her er vannet gått nå for ca 45 min siden :-) fikk litt panikk en liten stund for nå er det liksom begynt !!! Men ingen rier enda, så nå skal jeg slappe av på sofa tenker jeg.. :-)

Skrevet

catty 27

så spennene da..;) bra det er noen av oss som er i gang. jeg har løpt som en gal etter snuppa i dag.. har jo vært i konfirmasjon og hun nektet å sitte i ro og spise.. så jeg har løpt og løpt... (det samme har jo sambo også.. og tanten..;) ) syns det skulle gjort susen jeg. men den gang ei... sitter her fint i dag og...

da vannet mitt gikk med snuppa så tok det vel en 6-7 timer så kom riene av seg selv..;) lurt å prøve å hvile seg og sove litt før det starter. for blir veldig slitsomt å føde om fødselen starter i det du skal legge deg i kveld..

du får holde oss oppdatert...

Skrevet

ja ser ut som vi får lage det... jeg vil føde NÅÅÅÅÅÅÅÅ

merker meldingene tikker inn nå.. hehe.. går det bra med dere? hint hint..hehe... har jo sagt at jeg skal si ifra med engang noe skjer..men er jo kjekt at de bryr seg da..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...