milk Skrevet 1. mai 2008 #27 Skrevet 1. mai 2008 Vel, jeg vet veldig godt hvordan det er å ønske seg barn, men ikke få uten at man trenger hjelp til det, så på den måten unner jeg virkelig folk å kunne få barn med sæd-donor. Mannen min fikk faktisk spørsmålet om han ville være det pga veldig god sperm, men jeg taklet ikke tanken siden vi ikke hadde egne barn. Egoistisk? Ja, kanskje? Men det passer ikke for alle. Synes det er fantastisk at noen menn donerer sæd for å hjelpe barnløse par med å få barn! Synes også det burde være lov til å donere egg i Norge, men det er en annen diskusjon:)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #28 Skrevet 1. mai 2008 Nei det hadde jeg faktisk ikke likt :-S hadde heltst sett at han ikke ble det ja..
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 1. mai 2008 #29 Skrevet 1. mai 2008 Hadde ikke hatt problemer med det. Hadde donert egg selv dersom det var lovlig i norge. Eneste problem hadde vært hvis halvsøsken endte opp som et par... MEn det er jo meg, da.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. mai 2008 #30 Skrevet 2. mai 2008 Nei. Er ikke interessert i at sønnen min skal ha ukjente halvsøsken rundt omkring. (Ikke kjente heller, for den saks skyld... )
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #33 Skrevet 2. mai 2008 Ikke nå som det visstnok er slik at donorer ikke er anonyme, og dermed kan oppspores av de barna som er kommet "fra han". Hadde det vært full anonymitet og de man donerte til ble de eneste foreldrene barnet noen gang ville vite om, så hadde det ikke gjort meg noen ting. I sistnevnte tilfelle hadde det bare vært fint å vite at han hadde hjulpet noen til å få et etterlengtet barn. Men dessverre er jeg ikke interessert i å plutselig ha en hel barneflokk på døra ;-) Sannsynligheten for at vårt barn skulle finne sammen med et av disse donorbarna er jo heller usannsynlig, så det er vel heller ikke et punkt som hadde bekymret meg nevneverdig med mindre kjæresten til lillingen min plutselig var klin lik min kjære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå