LizzyG Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Ser på Oprah nå, og ble inspirert. Jeg hadde ikke satt pris at min samboer ville blitt donor.
Gulosten™ Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Nei ikke egentlig, men det er fordi han har så utrolig mange rare allergier som kan være arvelig overførbare hehe.
brooklyn Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 ja det hadde jeg latt han være (??). Omformulere seg- om han ville blitt sæddonor hadde jeg ikke nektet han det.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 NEI.. fordi vi får så nydelige barn.. hehe.. vil ha spermen hans helt for meg selv:-)
Tia med 2 ♀ Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 ser det jeg også å tenker hva om halvsøsken ender opp som et par? Er jo mange barn av donor som ikke vet de er det eller ikke har noen kunnskap om donor. Og det virker jo som at en donor kan gi utrolige mengder etter hva de sier der, altså kan det være mange halvsøsken ute å går. Til spørsmålet ditt, jeg kunne jo ikke ha nektet han, men hadde ikke satt pris på om han var det, annet en i tilfelle hvor man kjenner/vet hvem de som skal bruke sæden.
Monajenten Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Huff...hadde absolutt ikke likt tanken på at kjæresten min skulle hatt unger overalt, hehe;-)
*Minnie Mus* Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 neitakk da hadde forholdet vært over for min del.
Mammarama=) Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Ja, men han sier selv at det er noe han aldri vil gjøre..Så da blir det ikke noe problemstilling for oss..
cherry coke Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Tja.....Vet faktisk ikke, men jeg tror jeg hadde gått med på det, ja.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 Strengt tatt vet jeg ikke om jeg kan nekte han det, men tror ikke jeg ville likt det. Ikke fordi jeg ikke vil "dele" han med andre på den måten, men etter at de endret loven slik at sæddonorer ikke lenger kan være anonyme er det mindre aktuelt!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #18 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er veldig åpen for det meste men akkurat noe som dette, som da blir barn, nei det ville jeg ikke likt. Men jeg regner med han ikke er nevneverdig intressert heller, siden han jo har funnet den genetiske miksen som funker og ender med sabla flotte unger;) Hehe...
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #24 Skrevet 1. mai 2008 Vet ikke...litt rart å skulle tenke på at det skulle vært et fremmed barn som hadde vært genetisk halvsøsken til jentene våre..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mai 2008 #25 Skrevet 1. mai 2008 jeg hadde vel utrykt at jeg syns at det er en dårlig ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå