snartmammapåny Skrevet 1. mai 2008 #26 Skrevet 1. mai 2008 Jeg rocker begge veier. Kjenner jeg bruker kroppen ulikt de ulike veiene. Når jeg rocker mot høyre bruker jeg mest magen og ryggen, når jeg snur og rocker mot venstre bruker jeg mer beina og rumpa i tillegg til magen. Så jeg tar 5 min H, 5min V, 5min H og 5min V Totalt 20min. Tar det så og si sammenhengende, bare stopper ringen for å snu retning.
Smiiil :o) Skrevet 1. mai 2008 #27 Skrevet 1. mai 2008 Shit. Må jeg plages med å lære meg andre veien jeg da...
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 1. mai 2008 #28 Skrevet 1. mai 2008 har bestilt rockeringen min for snart 4 uker siden har ikke fått den.. hva gjør jeg?
snartmammapåny Skrevet 1. mai 2008 #29 Skrevet 1. mai 2008 Ville først og fremst sendt de en mail å etterlyst den. Om de har, så få pakkenr på forsendelsen så finner du hvor i verden den befinner seg.
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 1. mai 2008 #30 Skrevet 1. mai 2008 men gud hjelpe mej skal jeg skrive mail til de i min dårlige skriftlige engelsk... Hoffa mej det kan bli en skue hahahah
tupppelina Skrevet 1. mai 2008 #31 Skrevet 1. mai 2008 FINNES DET NORSKE WEB SIDER DU KAN BETILLE DEN ELLER BUTIKKER HER I NORGE DU FÅR KJØPT DEN? FUNGERER DET MED EN "VANLIG" ROCKERING? MVH INSPIRERTE
Northernlights Skrevet 1. mai 2008 #32 Skrevet 1. mai 2008 Du kan fks skrive: I ordered the hoola hoop 4 weeks ago, but it has not gotten here yet. Could you please check the status of my order? Sincerely XXXXXXX
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 1. mai 2008 #33 Skrevet 1. mai 2008 Inne på den amrikanske siden står det en link til norsk forhandler. De er en god del dyrere, tror det var 599,- Tror ikke du vil få samme effekt med en vanlig rockering, de blir for lette og har for liter radius.
Vicky 83 Skrevet 1. mai 2008 #34 Skrevet 1. mai 2008 Hvor tung er ringen deres? Jeg tror jeg bstillte den på 4 ibs, men fikk den på 3ibs. Jeg er relativt godt trent, så derfor er jeg litt usikker på om 3ibs er nok til at jeg får noe resultat.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #35 Skrevet 1. mai 2008 Etter deres anbefaling skulle jeg ha bestillt den 3 ibs men jeg tok i litt ekstra og bestillte den på 4 ibs. Er glad for det. Var tungt til å begynne med men nå er det ikke noe problem. Er glad jeg tok en litt tyngre en
tupppelina Skrevet 1. mai 2008 #36 Skrevet 1. mai 2008 Er 65 kg og normal men, slapp i mageskinnet etter svangerskapet.. sliter med den ene bilringen som kommer når man sitter skal jeg ah 3 ibs eller 4 ibs????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå